EPISODE 14

13.5K 948 240
                                    

"Giray uyanmalısın "

"Giray!"

Giray derin uykusundan uyanmak istese de üzerinde hissettiği ağırlıkla bir türlü uyanamıyordu.Zorlanarak da olsa gözlerini araladığında yoğun bir beyaz ortamla karşılaştı.Bir süre gözlerini kısıp ışığa alışmaya çalıştı.Daha sonra gözlerini daha kuvvetli araladı.Karşısında gördüğü kadına şaşkınca baktı.

"Zühre!"

Kadın gülümsedi. "Zühre gibi mi görünüyorum ?" Giray sorgulayıcı bakışlarını kadının üzerinde gezdirirken kadın dudaklarını araladı.

"Benim bir görüntüm yoktur.Genelde en sevdiğin kişi ya da bir hayvanda olabilirim."

"Ne dediğini anlamıyorum.Zühre gibisin ama değilsin " kadın tekrar gülümsedi.

"Değilim.Aslında fazla vaktimde yok seni uyarmak için geldim."

"Ne uyarısı ?"

"Beklediğin gün yaklaşıyor Giray ve onlar bu durumdan hiç memnun değiller.O gün geldiğin de sevdiğin kadını korumak zorundasın."

Giray hala anlamıyordu.Karşısında ki kadın Zühre gibi dursa da yüzünde ki ve ellerinde ki çizimler bakışları onun Zühre olmadığının kanıtı gibiydi.

"Neyden bahsettiğini anlamıyorum.Hangi gün ,Zühre'ye bir şey mi olacak ?" Bu sözlerini söylerken korku içerisindeydi.

"Sana biçilen cezanın sonuna gelmek üzeresin Giray.Sorularını kafanın karıştığını anlıyorum ama inana bana beni dinlemelisin.Ellerin de ki ruhun alınmasını istemiyorlar ve bu yüzden önüne hep set koyacaklar.İlk olarak seni en sevdiğin yerden vurmak isteyeceklerdir."

"Onlar kim ?"

Kadın derin bir nefes alıp üzgün gözlerle Giraya baktı. "Keşke söyleyebilsem Giray ama bu mümkün değil."

"Zühre'yi nasıl koruyacağım ?"

"Ona gerçeklerini anlatarak."

Kadın daha fazla bir şey söyleyemeden bulunduğu beyaz ortam yavaş yavaş kararmaya başladı ve Giray bir girdabın içine sürükleniyor muşçasına çekildi ve gerçek dünya da gözlerini açtı.

Bir an nerede olduğunu algılayamasa da kulağına gelen kuş cıvıltıları ve ağaçların rüzgarda sallanan sesi ile Evinde olduğunu anladı.Başını biraz daha kaldırdığı zaman Terasta ki oturma gurubunda olduğunu gördü.Göğsünde uyuyan kadını uyandırmadan yavaşça doğruldu.Gözleriyle Zühre'yi yoklarken gördüğü rüyanın gerçekliği ile sarsıldı.Sanki gerçekten o boyutta gibi hissetti kendisini.Zühre'nin sakince uyuduğuna emin olunca üzerlerinde pikeyi Zühre'nin üzerine örtüp ayaklandı.Üzerini kokladığın da duş alması gerektiğini düşünüp üst kata banyoya yöneldi.üzerini çıkartıp duşa girip bir süre soğuk suyun altında kaldı.Düşünceleri öyle karmaşıktı ki rüya mı gerçek mi hala ayırt edemediği şeyler vardı.Başının üzerinden akan sular ile üşümeye başladığında suyu ılık seviyeye getirdi.Hızlı bir duşun ardından havlusunu alıp banyodan çıktığında aşağı kattan gelen telefon konuşmasına istemese de kulak misafiri olmuştu bile.

"Babacığım bende seni çok özledim ama sınavlar yeni bitti.Biliyorum evet bende seni seviyorum.Kendine dikkat et olur mu ? " Zühre telefonu kapatıp üzgün gözlerle ekranına bakışı Giray'ı da üzmüştü.

Ç İ R K İ NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin