Biz inanılmaz bir o kadar de kalabalık bir aileyiz.Ben evin 7 numarası kızlardan 2 numarayım . 8 erkek kardeşim ve 1 ablam var.
8 erkek dediğime bakmayın bu kadar erkek içinde büyüyünce benim bir kız gibi olmamı nasıl beklersiniz ki ? size önce ailemi tanıtayım.
Kibar
Ablam,adı kibar kendisi kurtarıcım olur onu çok seviyorum o olmasa bu kadar odun arasında yaşanılmaz.Kurtarıcım dediğime bakmayın hep kavga ederiz ,birbirimize sevgimizi göstermeyiz ama birbirimize çok değer veririz.Kendisi çok yetenekli bir hemşire bir tek benim değil tüm insanların kurtarıcısı.
Ablamla ben çok farklıyızdır,ben o kadar erkek içinde büyüyünce erkek gibi oldum ,şimdi diyeceksiniz ablan sanki erkekler arasında büyümedi mi ?,aksine o daha çok büyüdü ama o daha naif tatlı biri taki damarına basana kadar .O benim gibi yumruğunu kullanmaz o sözlerini kullanır o konuşursa keşke dayak yeseydim dersiniz bu yüzden onla gerekmediği sürece tartışmam .Nede olsa haklı durumda olsam da onun karşısında haksız duruma düşüyorum.
Bora
Bozan en büyük abim 4 yıllık diyetisyenlik okudu kendisi şu an askerde aramız ne var ne yoktur.
Mustafa
Evin 3.büyüğü,4 yıllık biyo mühendisliği okudu iş bulamadığı için müşteri hizmetlerinde çalışıyor.Aramız nasıl derseniz işten geldiği gibi inadıma çoraplarını ağzıma koymaya çalışan biri ile aranız nasıl olabilir ki.Asi
Evin 4. büyüğü ,2 yıllık inşaat mühendisliği ok
udu oda iş bulamadığı için müşteri hizmetlerinde çalışıyor .Aramız iyidir tek sorun işten geldiği gibi küçük çocuk gibi yanaklarımı kızartana kadar sıkar ,ben hiç boş durur muyum bende onu çimdiklerim ne yapalım her şey karşılıklı.
İdris
İdris evin 5. büyüğü, lise mezunu.Aramız nasıl derseniz bende bilmiyorum ben uyanmadan önce üzerime su döken Saçımı çeken biri ile nasılsam öyleyim
Mert
Mehmet evin 6.büyüğü geçen yıl unuversite için hemşirelik geldi beyefendi gitmedi neymiş efendim uçak mühendisliğine gidecekmiş .Bana hemşirelik gelse uçarak giderim valla .Aramızda 2 yaş farkı olduğu için kedi köpek gibi kavga ediyoruz, onla kavgasız bir günümüz yok,annem artık bizden bıkmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdaki Odunlar
Teen FictionBir kızın hayatında en fazla kaç odun olabilir?1-2 ya da 5 mi? hiçbiri değil bu kızın hayatında 8 odun var ,bu odunlar öyle basit odun değiller gün geçtikçe bu odunlar kalaslaşıyorlar. Acaba bu kalasların sayısı gün geçtikçe artacak mı? 8 erkek içi...