#الشيطانه 3
" الجزء الثاني "#حسن_الجامعي
( في المحكمة الساعة 9:15 )
القاضي :- هذه اخر تحذير والمرة الجاية رح نلغي المحكمة والكل على الحجز للمحكمة القادمه في الشهر القادم فاهمين او لا...!
سعدية :- حاضر يا فندم...عيد السؤال مرة تانية لو سمحت...!
القاضي :- المدام نسمة قالت لن حاولت تفتح المخزن تبع المدام ملاك لكن جت في اخر لحظة وهزبتها وطرتها...هل الكلام هذه صحيح...يعني هل صحيح ان هي كانت مانعتكم على فتح المخزن؟؟؟
سعدية :- لأ الكلام ده كلو غلط في غلط يا فندم🤭...........!؟؟؟؟
نسمة :- شهقت بصووت عالي...كيييف كييف تكدب هذه يا حضرة القاضي راهو كدابة😨؟؟؟
القاضي :- صووووت صووت الهدووء...احكي سعدية بزبط شنو صار ؟
سعدية :- يا فندم دي ست كدابة اوي...هي كانت القاتلة عشان هي كانت دائما بتسكر المخزن عشان محدش يشوف الجثة...!
نسمة :- ششهقت😨...كيييف كيييف على منو تكدبي انتي يا حقيرة هذه كدابة يا حضرة القاضي كدابة كدابة😭!
ريهام :- كيييف مسستحيل الطباخه دير هكي...شنو رح تستفيد يعني مفهمتش انا؟؟؟؟
القاضي :- ولا صوووت ولا صووت هدووء التزمو الهدوووء...كملي سعدية شن تاني صار؟
سعدية :- هي قتلتو عشان تبيع في الطبخ والاكل كلو ده بسعر غالي...وهي رفضت انها تنزل في السعر وقاللها انا عايز افضحك وخلي ناس معاش حد يشتري منك ابدا...نسمة اخدت السكين وقتلت المحقق محمود...!
نسمة :- كداببببه هذه اختراع...كيف هكي وانتي كيف عرفتي علاش تكدبي؟؟؟؟
سعدية :- انا مابكدبش يا عومري😂🤭
نسمة :- تي كيييف انتي حلفتي انك تقولي الحق...لا اله الا الله هذه شني وين عايشة انا😨
ريهام :- هذه اسمها مسسخرة فاهمه معنى مسخرة...مستحيل اكيد في حد وراها هذه خلاها تتكلم هكي...!
امجد :- يعني من وراها متقوليليش اختك ملاك عشان المراه خلاص ماتت...!
ريهام :- نتوقع كل شي كل شي نتوقعه انا...معاش في شي بعيد بكل...!
ياسمين :- باهي احني شن دخلنا جابونا هني...عندنا شغل اهم منهم...نبي ولدي انا يا رواد💔...!
رواد :- اسسكتي خليني نشوفو نهاية القصة هذه...!
ريم :- حاتم انا بطني توجع فيا مش قادرة بجد حاسة روحي مخنوقة...!
حاتم :- تمام خلاص شوية و اتم المحكمة ونروح بيط تحملي شوية بسسس...!
القاضي :- انتهت مدة المحكمة تتأجل المحكمة 10 من الشهر القادم...ويتم حجز المتهمة نسمة الجامعي الى وقت الجلسة المقبلة.. انتهى !
نسمة :- طاحت تبكي على الارض من الخوف والتعب النفسي والجسدي...لاااااااا ياربي لااااا يا ربي لا...حسسسبي الله ونعم الوكيل فيها لو موالت عايشة ولو ميته الله لا يرحمك وما تشمي ريحة الجنة يا ملاك يا حقيييرة...حسبي الله ونعم الوكيييل فيها وفيكم كلكم💔...انا مراه في حالي ومعندي علاش بنقتل انا علاش بنقتل فهمووني😭💔...؟؟؟؟؟
الكل :- طلع من القاعه وكل واحد رووح لحووش وكل واحد مزال حاير منو هو القاتل وكيف رحتنحل القضية ولأمتى بتقعد وهل ملاك عايشة او مييته...؟؟؟؟
نسمة :- خدتها الشرطية ولبستها الكلبشات...وركبوها في السيارة الشرطة وهي تعييط وتبكي💔...!
أنت تقرأ
الشيطانه ( روايات ليبية )
غموض / إثارةهذه الرواية للكاتب :- حسن الجامعي تتكلم عن إمراة شريرة جدا فعلت جرائم كثيرا واشياء لا تصدق لكي تتيسر امورها وحياتها ، ولديها اعداء محطين بيها من جميع الجهات ، تجمع الرواية بين الاثارة و التشويق والجرائم والكره 🔥 ( الجزء الاول _ الثاني ) MBC LIBYA...