-Trasykawa ha miattad késünk, akkor nem állok jót magamért. -Szólt rá gyermekkori barátja, a kapuban.
-Jól van na, reggelente nem vagyok gyorskocsi. -Nyavajgott Oikawa.
-Megint meddig voltál fent? Megmondtam hogy korán kéne le feküdnöd. -Dorgálta meg Iwazumi.-Nem tehetek róla, túl jó filmet néztem. Meg valaki edzik is. -Felelte Trashykawa barátjának, aki válaszul csak tarkón csapta. Egy 'Aú' kíséretében a fájó ponthoz kapott kezével. -Ezt miért?-Kérdezte
-Gondolkodj, és aztán kérdezz. -Majd előre ment.
Ezt a tettét Toru csak egy 'Tch' hangal díjazta, majd utána ment.Mikor elértek az iskolához Oikawának egyetlen egy gondolata volt 'Na végre!'.
-Remélem őket hamar le rendezed. -Mutatott a feléjük közeledő fan clubbra.
-Ugyan, az ilyet meg kell becsülni. -Vigyorodott el. Iwa-chan csak megforgatta a szemeit, és a szekrényéhez ment le cserélni cipőjét
-Én is örülök nektek lányok. -Köszönt mosolyogva a lányoknak, akik olvadozni keztek ettől a cselekedétől.-Gyere már Trasykawa. -Rángatta el a lányoktól Iwa.
-Na~ még élveztem volna~! -Nyavajgott a gesztenye barna hajú fiú.
-Le fogjuk késni az első órát.
-Mi is lesz az első óra? -Érdeklődött Trashykawa.Egy sóhajtás után válaszolt. -Fizikával.
-Akkor nem számít. -Indult el a lányok felé.
-Tudod mi történik ha még több egyest kapsz, ugye? -Szólt barátja után.Csórókawa megadóan sóhajtott és Iwa felé ment. -Jól van má~r. Megyek. 'Tch. Ünneprontó' -Gondolta magában, miközben legjobb barátja mellé ért.
'Barom. Azért a röpi csapat fontosabbneki mint, a lányok' -Iwazuminak ez volt a gondolata miközben sétált a termükhöz.
Oikawa unottan lépmedett Iwa mellet míg végül az egyikük megszólalt. -Hova lett, a mindig fel vagyok pörögve Trashykawa?-Lelomboztad a fizikával. -Válaszolt egszerűen. 'Utálom a fizikát'.
-De a csapat fontosabb. Te vagy a kapitányunk. Egy remek kapitány.
-Kösz a bókot, de ez természetes. -Nézett mosolyogva Iwára. Iwa csak meg forgatta szemeit és a termébe ment.'Még szép, hogy én egy remek kapitány vagyok. Bár nem sűrűn mond ilyeneket'-
Vállat vont majd a szintén a termébe ment.Leült a helyére Iwa. Ki pakolta a cuccát és várt. 'Nekem se a kedvencem, de a csapatért bármit'.
Toru is leült a helyére, és fejét az asztalra hajtotta.
'Csak legyen vége ennek a napnak is és húzhassak röpizni' -Gondolta Iwa-chan.
🏫Az utolsó óra után🏫
Első gondolata volt Shittykavának 'Végre! Szörnyű volt.' Ki gondolhatta volna.
Iwa eközben össze pakolta a cuccát. Ki érve a teremből egyből a szekrényéhez ment. Át vette cipőjét, és a kapuhoz sétált ahol barátját várta, miközbe egyetlen egy gondolat motoszkált a fejének egy részében. 'Remélhetőleg nem kell semmit sem elmagyarázni annak a szerencsétlennek' De erre a gondolatra sóhajtania kellet. Ugyan is nagyon ritka volt az, hogy Oikawa segítség nélkül meg értsen bármilyen anyagot.
Mikor Oikawa meglátta Iwát, integetni kezdett ezzel jelezve, hogy mehetnek.
-Oi! -Szólt rá Hajimére, aki csak csendben el indult.
-Ne kiabálj már. Itt vagyok melletted. -Most a tüsi hajú szólt rá, kedves barátjára ki éppen nem figyelt.
'Lehet megkéne kérni, hogy segítsen. Majdnem mindegyik órát végigaludtam.' Gondolkozott Toru, ezen az egy dolgon amit Iwazumi is észre vett.
YOU ARE READING
Elcseszett Egy Szerelem (Haikyuu ff. IwaOi) [SZÜNETELTETVE]
FanfictionLassan el döntöttem az ágyon, és ajkaira tapadtam. Egyből viszonozta a csókot. Tudom, hogy nem kéne, de nem tudok betelni vele. Annyira jó érzés csókolni, ölelni. Egyszerűen vele lenni. Olyan mint ha egy álom lenne... De nem az. A cím meg szerintem...