-Kedves vagy. -lépett a bejárati ajtóhoz.
-Most komolyan nem tetszik ez a név? Pedig ufós. -Lepődött meg Iwazumi.
Toru nem törődve Iwa mondandójával kinyitotta az ajtót, de észrevette, hogy esik. 'Még jó,h a kapucni is van a pulcsimon'
-Vigyáz magadra. -Fel vette a kezébe a cicát -Ha meg meggondolnád magad akkor, nyugodtan vissza jöhetsz. -Ajánlotta fel, majd motyogni kezdett magának. -Gombóc. Gombóc lesz a neved. -Tette le a helyére a cicát, ki jó mélyen aludt.
-Kösz. -Köszönte meg Barátjának Oikawa. 'Max elázok'. Fejére húzta kapucniját.
Fel ment a szobájába Hajime. A pizsijét fogva ment a fürdőbe le zuhanyozni. Mikor végzett, pizsamába bujt az ágyba.
A másik fiú eközben elindult otthonához.
'Ez nem esik,ez szakad'.
Hátára fordulva várta, hogy legjobb barátja mikor ront be a házába, de ez még 1 óra múlva se következett be. 'Ha megfázik nekem kell ápólnom'. Elmosolyodott erre a gondolatra. 'Szeretem azt a barmot, de még nem tudhatja meg. Továbbra is titkolnom kell'
Kis idő múlva megérkezett otthonához. Elővette zsebéből a kulcsait majd behelyezve a zárba kinyitotta ajtaját.
'Biztonság kedvéért rá írok'. Le vette telefonját a melette lévő szekrényről és írni kezdett.
Iwa-chan
Shittykawa otthon vagy már?
A másik fiú telefonja pityegett. Elővette majd megnézte sms-t.Shittykawa
Nem, éppen az utca sarkon ülök.'Tuti meg haragszik de ez egy kis vicc.' Elmélkedett magában Szemétkawa.
Iwa-chan
Akkor most rögtön, húzd ide vissza a segged!
Shittykawa
J-jó bocs. Már itthon vagyok de egy tüdőgyulladást tuti összeszedtem. Úgyhogy lehet holnap orvoshoz megyek.Iwazumi orrnyergét kezdte el masszírozni, miközben folyamatosan nyugtatgatta magát. 'Csak nyugalom. Csak nyugi'
Iwa-chan
Ha legközelebb is esni fog, és nálam leszel akkor nálam maradsz, és itt alszol. Az edzőnek meg mi a francot mondjak?! Hogy az én hibámból lettél beteg, mert nem rángattalak vissza a házamba?!
'Dühösebb mint hittem.' Lepődött meg.Shittykawa
Mond azt neki, hogy saját felelőségre mentem az esőben. És nem maradok nálad aludni.Iwa-chan
De. Ha legközelebb is igy fog szakadni az eső, nem engedlek el sehova! Vita lezárva! És ne hidd azt, hogy meg fogom menteni a segged!
Shittykawa
Nem kell! Ez már az én gondom lesz!Lezárta telefonját, majd átöltözni kezdett.
'Igazából meg fogom, mert szeretem ezt a hülyét... de egy kis fenyítés nem árt.' Iwa is le zárta a telefonját. Be takarózott, majd vissza feküdt az ágyba.
YOU ARE READING
Elcseszett Egy Szerelem (Haikyuu ff. IwaOi) [SZÜNETELTETVE]
FanfictionLassan el döntöttem az ágyon, és ajkaira tapadtam. Egyből viszonozta a csókot. Tudom, hogy nem kéne, de nem tudok betelni vele. Annyira jó érzés csókolni, ölelni. Egyszerűen vele lenni. Olyan mint ha egy álom lenne... De nem az. A cím meg szerintem...