Kastan Sekişim

57 6 13
                                    

Banyonun kapısı kapanmıştı. O tanıdığım ayakseslerini duyordum. Gözlerimi açtım ve ona baktım. Duş perdesini aralamıştı. Hergün olduğu gibi onu tekrar tepeden toyna süzdüm. Gözüm ilk önce burunu ve azı arasındaki errrkek bıyıklara takıltı. Daha sonra toynaklara devam ettiğimde o manzara ile karşılaştım baklava gibi kaslar umarım işten çıktıktan sonra üzerine şerbet dökmüştür ve ben de o kaslı vücudtan onu yalayabilirim. 

Küvetin içine girdi ve suyu açtı Baştan toynağa o kaslı vücudunu ıslatıyordu sonra bir anda göz göze geldik su hidrofil uçlarımı ıslatıyordu yavaşça bana yaklaştı o kaslı ellerini üzerimde gezdirdi ve sonra beni elinin arasına alarak vücuduna doğru bastırdı gözlerim karardı bu kadar şehvete gerçekten hazırmıydım? 

Tekrar gözlerimi açtığımda o işini bitirmiş ben ise tekrar olduğum yere geri dönmüştüm banyodaki mor ampül saçındaki su tanelerini parlatıyordu. Laabonun altındaki aynadan dayanamayıp, tekrar göz göze geldik. Evet oydu
                                                Führer Sabunsever.
Oydu oydu evet. Evet Evet. Evet. Oydu ve her zamanki gibi kaslıydı. O sırada dış kapı aralandı. İçeri onun yellowz asistanı gelmişti. Banyo kapısından görebiliyordum. Tekrar şehvet dolu bakışlarla Führere döndüm. O da hala bana bakıyordu. Yellowz asistan bizi görmüştü...

O günün akşamı Führer eve geldi. İş stresini atmak için banyoya girdi. Kaslıydı. Sonra küvete girmeden bana döndü ve "İşleri yetiştiremiyorum, ofise yakın bir yere taşınmamız lazım." dedi. Bunu onun aklına kim soktuğunu çok iyi biliyordum. O yellowz. Evet evet. O yellowz. İlk başta kabullenemedim. ama o kadar kaslıydıki dayanamadım. ve kabul ettim. 

Her zamanki banyomuzdan farklı bir banyoda streslerimizi atacaktık. Bu beni çok geriyordu. Suyun tadı bile değişecekti. ama ne yapalım yeterki o mutlu olsundu.  

---------Bölümleer devaaam edeceeeek. Vote ve yorumlarınızı bekliyoruuuum baklava şerbetlerim.-----------
ARKADASLAR YELLOWZ INGILIZCEDE SARI VE SILLIKIN BIRLESIMI BILMEYENLER VARSA YANI

Sert FührerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin