İmkansız

17K 814 397
                                    

"Vur! Vur! Vur!" diye tezahürat yapan seyirciler arasında bir kafeste dövüşmek ne kadar tedirgin edici olduğunu bilemezsiniz ama insan bir süre sonra alışıyor.

Karşımdaki adam tam bana yumruk atacaktı ki sola doğru kayıp yumruğundan ustaca kurtuldum.

Diğer eli ile yumruk atacaktı ki bu sefer de sağa kaydım.

Bu kadar oyalanma yeter. Şimdi savunmadan atağa geçme vakti.

Adamın yüzüne sağ elimle yumruk atacakmış gibi yaptım. Adam yüzünü koluyla koruyunca sol elimi yumruk yapıp dalağının biraz alt kısmına sert bir yumruk attım.

Adam öne doğru eğilince yakasından tutup kafasına dizimle vurdum.

Adamın burnu kanarken hızla geriye doğru çekildi.

Burnunu elinin tersiyle silerken hızla ona doğru koştum ve zıplayıp tam gözünün üstüne sert bir yumruk indirdim.

Adam gözünü tutarken diğer eliyle bana yumruk atacakken yere çömeldim ve ayak bileğinden tutup yere düşürdüm.

Adam yüz üstü yere yağışırken yere bir dişi düştü.

Hızla ayağa kalktım ve adamın karaciğerinin olduğu bölgeye art arda tekmeler atmaya başladım.

"Pes ediyorum." diyen adam ile onu yerde bırakarak kafesten çıktım.

Birçok kişi bana tezahürat yapınca sırıttım.

Kasanın olduğu yere gittim ve masanın arkasında oturan adama "Paramı verin." dedim.

Evet yasak, iddialı dövüş yapıyordum. Çünkü diğer türlü bir bok kazanamıyor insan.

Kafes dövüşlerinden nefret ediyordum ama bakmam gereken iki kardeşim vardı.

Annem en küçük kardeşimi doğurduktan sonra bizi terk etmişti. Terk edeceksen neden evlenip üç çocuk yaparsın ki?

Babam ise bize bakmak için çok çalıştı ama iki sene önce kanserden vefat etti.

Kız kardeşim on altı yaşında. Adı Ayla. Erkek kardeşim ise on beş yaşında ve adı Alican.

Ben ise Asya. Yirmi iki yaşındayım. Büro yönetimi ve sekreterlik bölümü mezunuyum.

Tabii bu devirde iş bulmak imkansız gibi bir şey olduğundan yarı zamanlı işlerde çalışıyorum.

Akşamları çoğunlukla geceleri ise buraya gelip kafes dövüşüne çıkıyorum.

İki liseli öğrenci okutuyorum ve bu tahmin edemeyeceğiniz kadar masraflı bir iş.

Ben düşüncelere dalmışken adam "Paran. Alabilirsin." dedi.

Masanın üstüne koyduğu parayı çantama attım ve depodan çıktım.

DövüşçüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin