Müşteri

12.3K 750 334
                                    

Mağazada boş boş otururken bir kadın müşterinin gelmesi ile yanına gittim.

"Buyurun. Nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordum nazikçe.

"İstemez. Ben kendim bakarım." diyen kadın ile "Peki efendim. Bir ihtiyacınız olursa ben kasa bölümündeyim." dedim ve kasa bölümüne geçtim.

"Kendini beğenmiş karı." diye mırıldandım sinirle. Nazikçe bir şey sorduk orada. Müşteri ile ilgilenmek de ilgilenmemek de suç!

Bir süre sonra bağırışmalar duymam ile sesin geldiği yere gittim.

Az önce sinirlendiğim kadın müşteri tam çalışanlardan birine tokat atacaktı ki hızla kadının bileğini tutup kolunu döndürdüm ve diğer elimde ensesinden tutup başını masaya dayadım.

"Bırak beni!" diye ciyaklayan kadın ile göz devirip onu bıraktım ve iş arkadaşıma döndüm.

"Bir şeyin var mı?" diye sordum.

"Ben iyiyim. Sadece bir yardım isteyip istemediğini sormuştum o ise bir anda bana bağırmaya başladı ve tam tokat atacakken sen geldin." dedi.

"Sana bunun hesabını soracağım!" diye kadın ile "Sor lan." dedim sinirle.

"Bana dokunma hakkın yoktu." diyen kadınla "Senin de bir çalışana bağırıp vurmaya hakkın yoktu ama sen birini yaptın ikincisini ise yapmaya teşebbüs ettin. Eğer senin için başkalarının dokunulmama hakkı yoksa ben sana fena dokunurum!" dedim.

"Müdürünüz ile konuşmak istiyorum." diyen kadın ile sinirle "Başkalarının hakkını görmezden gelen bir kadına yardımcı olmayacağım. Müdürü kendin bul ve şikayet et!" dedim.

"Annesi babası terbiye vermemiş herhalde." diye mırıldanan kadın ile "Ne dedin sen!" diye bağırdım.

"Annen ve baban sana saygı ile ilgili hiçbir şey öğretememişler." diyen kadın ile sinirle yumruğumu sıktım.

"Sözünü geri al." dedim. Kadına son bir şans veriyordum. Hatasını düzeltmezse ben onu düzeltecektim.

"Yoksa annen ile baban seni terk edip gitti mi? Senin gibi bir kızı kim sever ki? Beyin yoksulu kavgacı."

DövüşçüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin