#41

178 12 18
                                    

"Tamam. Elimizde 5 tane sözel sınıfı var. Her sınıfta 25 kişi var.
Yani  125 kişi. Bunların arasında sadece 30 tanesi kova burcu.
Ve bu 30 kişinin arasında ise sadece 12 tanesi 18 yaşında"

Ağzım açık nehire bakıyordum
Cidden bunları sadece 1 günde mi hesaplamıştı?

Bilinmeyen ile konuştuktan sonra nehire haber verip sabah Âsaf kafede buluşmamız gerektiğini söylemiş ve durumu anlatmıştım.
O da anladığım kadarıyla bütün gece sözel sınıflarını araştırmıştı.

Vay be.

"Tamam. O 12 kişi kim o zaman?"

Elindeki kağıdı açarak okumaya başladı.

"Enis; Serseri bir tip. Açıkcası pek aşık olacak birisi gibi olmadığı için direk eliyorum"

Diyerek cebindeki kalem ile isimin üstünü çizdi

"Okay; 3 Sevgilisi olmuş 2sini aldatmış. Diğeri ile ise daha 1 hafta önce ayrılmışlar. O yüzden bunuda eliyorum.

Cengiz; İnek bir tip. Derslerinden başını kaldırıp aşık olmaya vakit ayırabildiyse aslında olabilir.

Eren; En son ki sevgilisi geçen hafta olmuş. Ciddi ilişki istemiyormuş. Yani bunu da eliyoruz.

Yiğit; Kıçı havada bir tip. Egosundan önünü görebildiyse kesin bu.

Hamza; Ciddiye almayan tiplerden. Aşka inanmıyor aynı zamanda. Bunuda eliyoruz.

Ali; Çok suskun ve utangaç. Kafasını kaldırmıyor ki seni görüp aşık olsun. Elendi.

Kağan; Fazla kıskanç. Eğer anonim bu olsaydı çoktan kudurmuştu. Elendi.

Sefa; Aşırı gıcık bir tip. Mizah seviyesi yerlerde. Beyni olduğunu düşünmüyorum.  Direk elendi.

Emir; Aslında bunun kötü bir şeyini bulamadım. Olabilir.

Alper; Aslında grupta 'anonim benim' demişti ama bilemiyorum olabilir

Göktuğ; Açıkcası en çok göktuğdan şüpheleniyorum. Sana bakışları çok farklı. Olabilir yani."

Diyip sustu.
Elindeki kağıdı alarak kimlerin kaldığına baktım.

"Yani 5 kişi var elimizde. Cengiz , Yiğit , Emir , Alper , Göktuğ. "

"Cengiz olduğu sanmıyorum. Dediğim gibi fazla çalışkan. Yiğitide eleyelim egosundan önünü göremiyor. Emirde elenmeli bence yakınındayım dedi çünkü."

"İki kişi kaldı yani alper ve göktuğ"

Kafasını salladı.

"Aynen öyle"

...

Ee hazır mıyız anonimin kim olduğunu öğrenmeye???

42. BÖLÜMDE AÇIKLANIYORRR

tahminlerinizi alayım burayaaa
Sizce anonim kimmm??

Beni Fark Et || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin