Medya müq! Kate'i bulabildiniz mi?! Ben buldum!
Sabah...
Siz üç kız üstünüzü giyinmiştiniz ve eve girip birkaç şey alıp, yolda giderken yediniz.
"Seni görünce o sevinicek!" dedi Zoe!
"Kim?!" diye sordunuz siz merakla..
Birden Jessie kıkırdayarak "Zack!" dedi ve Zoe'de gülmeye başladı.
Okulda..
Sınıfın kapısını açar açmaz herkes size odaklandı ve bir kız "S-S/A!?" dedi ama bu kız size cidden çok tanıdık geliyordu! O saçlar, o gözler! Size çok tanıdık geliyordu... ama nereden?
Birden bir çocuğun size gülümseyerek baktığını gördünüz. Bu Zack olmalıyı diye düşünerek ona el salladınız ve o size doğru yürüdü. O anda Zoe ve Jessie sıralarına oturmuştu.
"Yeniden hoşgeldin S/A! Seni çok özledim!" dedi ve tam size sarılacakken siz bir adım geri çekildiniz.
"Te-Teşekkürler Zack!" dediniz ve tam sıranıza ilerleyecekken.
"Şey.. S/A!" dedi ve siz durdunuz. "Çıkışta beni bekler misin?" dedi ve siz "Uhmm.. pe-peki" dediniz ve sıranıza oturdunuz.
Yandaki o tuhaf kız arada size bakıyordu ve tenefüs çaldığında o hemen sınıftan koşarak çıktı ve siz hemen onu takip ettiniz.
En sonunda ise kızı arka bahçede kendi kendine konuşurken buldunuz. Ona biraz yaklaştınız ve:
"Uhmmm.. i-" dediğiniz an o size dik dik baktı ve yakanıza yapışıp sizi duvara sıkıştırdı.
"B-Ben seni O'na ku-kurban etmiştim.."
"Uhmmm... siz kimsiniz?" diye sormadan edemediniz ve o sizi yavaşça bırakarak:
"S/A... ben... ben senin en yakın a-arkadaşınım.." dedi ama siz hâla hatırlayamıyordunuz. O birden size sarıldı ama siz tellerin arkasındaki ormanın içinden sanki sizi biri izliyordu ama siz oraya daha dikkatli bakmaya çalışınca ortadan kayboldu!
"Ü-Üzgünüm dostum! Bu-Bunu bi daha yapmicam! Ha-Hattası seni O'ndan ko-koruyacağım!" dedi ama siz sadece ortaya yalancı bir gülümseme attınız.
Sonra ise kantine gidip arkadaşınızın ısamrladığı dondurmayı yediniz ve sınıfa girdiniz. İkiniz derste sürekli kâğıtlarla mektuplaştınız ama ona hâla daha tam güven duyamıyordunuz..
Dersler geçmişti ama siz hâla daha izleniyomuş hissine kapılıyordunuz fakat bunu umursamıyordunuz. Okul çıkışı olmuştu ve sınıfta sadece Zack ile sen vardın.
Zack birden arkanızdan yaklaştı ve "Yardım ister misin?" diye sordu ama siz reddettiniz. Bir süre sonra arkadaşınızın sizi çıkışta beklediğini gördünüz ve;
"Zack? S/A... siz ikiniz nereye gidiyorsunuz?" diye sordu
"Bizz... Zack?" dediniz ve sözü Zack'e bıraktınız.
"Şeyy... aslında parka gitmeyi düşünüyordum.." dedi Zack ama kankanız..
"S/A... önemli bir şey konuşmalıyız.. yani benim evime gelir misin? Onunla sonra konuşursun.." dedi ama siz bir sevgili fırsatını kaçıramazdınız. Özellikle yakışıklı bir çocuğu..
"Ama O/A.. Bugün olmaz..." dediniz ve o kafasını aşağı yukarı sallayarak yolunuzdan çekildi.
Parkta..
Zack biraz utanmış gibi oluyordu ama siz "Zack? İyi misin?" dediniz ama o "Şey.. S/A... ben.." dedi ve sustu. Siz ona baktınız ve o da size bakarak "S/A... b-ben seni seviyorum!" dedi ve sizin dudağınıza yapıştı. Siz onu ittiniz ve tokatı bastınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman ve Sen (Creepypasta)
FanfictionBu kitap Slendy baba fanlarına! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Valla ne diyim? Slenderman'i seviyorum, filmi çok güzel tavsiye ederim!👍👍👍 Sanırım bu kitabın konusunu @Animeci770 ile seçmiştik. (Böyle kitaplar yazmayalı uzun zaman oldu valla hatırlamıyom)😂