Siz her zamanki gibi uyandınız ve geceliklerinizi çıkartıp, siyah bir kot ve (Herhangi bir renk) renk benekli bir gömlek giyip O'nun yanına indiniz. Siz hâla onun hakkında pek bilgi hatırlamıyordunuz ve bunu bir oyun yöntemiyle sormaya karar verdiniz.
Elinize bir tarak aldınız ve hemen O'nun yanına gittiniz!
"Evet! Bugünkü röportajımızı sizle yapıcaz!" dediniz tarağı ağzınıza yaklaştırarak.
Hemen tarağı uzatabildiğiniz kadar yukarı kaldırdınız ve "Eveeet!Öncelikle adınızı alalım bayım!" dediniz ve o "Uhmm... kı-" dedi ama siz yavru köpek bakışı atınca "Adım Slenderman.." dedi ve siz "Aayy! Benim bi lavobaya gitmem gerekiyor!" dediniz ve oradan uzaklaştınız. Ne de olsa artık adını öğrenmiştiniz.
Birkaç dakika sonra...
Dışarı çıkmaya karar verdiniz ve çıktınız. Normalde hiç tek dışarı çıkmazdınız ama bir seferliğine birşey olmazdı! Siz yola çıktınız ve iki tane kız gördünüz. Omuzlarında çantaları vardı ve size yaklaştı.
Sarı saçlı, yeşil gözlü, zayıf ve sizin yaşlarınızda olan kız.
"S/A.. uzun zamandır okula gelmiyordun! Dostum! Seni özledik!" dedi ve birden size sıkıca sarıldı ama o kimdi?! Size niye "Dostum" demişti?!
Sonra yanındaki hafif esmer ve siyah saçlı, mavi gözlü kız.
"Seni çok merak ettik S/A! Annenide uzun zamandır annem işte görmemiş.." dedi ama sizin anneniz kimdi? Daha doğrusu "Anne" nedir daha onu bilmiyordunuz.
Siz onları tanımış gibi yaparak "Merhaba kızlar! Bende sizi çok özledim!" dediniz ama sarı saçlı olan "Neredeydin?" dedi ve siz hemen bir şey uydurdunuz "Şeyyy... ayağımı kırmıştım.." dediniz ve bu işten sıyrıldınız.
Sonra siz "Nereden geliyorsunuz?" dediniz ve siyah saçlı "Kütüphaneden yeni gelmiştik..." dedi ve sarışın olan birden size bir defter uzattı "Şeyy... uzun zaman önce sınıfta matematik defterini unutmuşsun... senin okula gelmeni bekliyordum ama gelmedin." dedi ve siz yavaşça defteri alarak "Sağol!" dediniz. Onlar yoluna devam edecekti ama birden siyahlı durup "Şeyy.. biz aslında bahçede kamp kurucaz ve biraz sınav için çakışacağız, yarın sınav var. Sadece bizimle gelmek ister misin? Hem yarın okula birlikte gideriz!" dedi ve siz hemen kabul ettiniz. Uzun zamandır başka birini görmemiştiniz.
Slenderman'ın buna izin vermeyeceğini bilmiyordunuz ve bu yüzden gizlice bir çanta aramaya başladınız! Daha önce hiç yatağınızın altını incelememiştiniz ve işte! İçi kitaplarla dolu bir çanta! Hemen içinde birkaç çamaşır koydunuz ve gizlide evden çıktınız. Şansınıza Slenderman henüz evde değildi, o bu saatlerde burda olmazdı.
Siz hemen onların yanına geldiniz ve konuşarak yola devam ettiniz. O sırada onların birbirine seslenirken adlarını öğrenmiştiniz. Sarılının adı Jessie, siyahlının adı ise; Zoe'ydi.
Zoe'ylerin bahçesine gelmiştiniz ve bir şeyler atıştırarak ders çalıştınız ama siz hiçbir konuyu bilmiyordunuz, fakat Jessie çok akıllı olduğundan herşeyi size anlattı.
Saat 18:30..
Yine bir şeyler yediniz ve büyük kırmızı bir çadırın içinde girdiniz fakat sohbet etmeye karar verdiniz.
Zoe: Bir çocuk sürekli seni soruyor S/A. Adı sanırsaaam... neydi? Neydi?
Jessie: Buldum! Adı Zack'ti!
Siz bu kişinin adını sanki duymuştunuz ama hatırlamıyordunuz.
Zoe: Evet! Bence o senden hoşlanıyor!
S/A: Kim?! Benden mi?! Abartmayın!
Bu iki kıza hemen ısınmıştın.
Jessie: Hayır! Abartmıyor! Dur! *Dedi ve cebinden bir mektup çıkartıp* Al! Bunu iki gün önce o çocuk yani Zack vermişti!
Siz mektubu aldınız ve iki gündür cepte duran bu mektup biraz buruşmuştu. Siz yavaşça açtınız ve o arada Jessie ile Zoe hafiften gülüyorlardı.
Siz içinizden okumaya başladınız.
"Sevgili S/A;
Kaç gündür okulda yoktun. Bu mektubu sana Jessie vermiş olmalı. Sadece seni çok özledim.. sadece.. en kısa zamanda okula dönmeni istiyorum S/A!
-Zack"
Mektup burada bitmişti ve siz zarfı kapattınız. Hemen çantanızın içine attınız.Birkaç saat sonra...
Hepiniz mışıl mışıl uyumuştunuz ama siz hâla yarın neler olucağını bilmiyordunuz! Sanki ilk defa sınava girecektiniz! Ama en önemlisi... Zack denilen çocuğu görecektiniz!
Eeeee... Nasuldu??
Yb biraz geç geldi sorry... bu arada yb'ler biraz geç gelebilir. Başka kitaplarımada yb isteniyor çünkü..
Babaysss!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman ve Sen (Creepypasta)
Fiksi PenggemarBu kitap Slendy baba fanlarına! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Valla ne diyim? Slenderman'i seviyorum, filmi çok güzel tavsiye ederim!👍👍👍 Sanırım bu kitabın konusunu @Animeci770 ile seçmiştik. (Böyle kitaplar yazmayalı uzun zaman oldu valla hatırlamıyom)😂