Çağırma

886 63 70
                                    

Medya müq

Siz abinizden bilgisayarı açtınız ve o vidioyu buldunuz.. tek gereken bir tuşa basmaktı ama içinizden bir ses bunun bir hata olduğunu söylüyordu. Arkadaşınız ise "Dostum, bunu yapmayalım!" dedi ama siz "Korktuğunu bi-" dediniz ve o "Hadi şu lanet şeyi başlat ve bitsin!" dedi.

Siz en sonunda tıklamanız gereken yere tıkladınız ve vidio başladı. Sonra siyah arka planın üstünde beyaz yazılar çıktı. Siz arkadaşınla sesli bir şekilde okumaya başladınız "İlk çan çaldığında gözlerini kapa, onun geldiğini duymak istiyorsan sessiz olmalısın, üçüncü çan çalana kadar gözlerini sakın açma.." diyordu. Birden ilk çan çaldı ikiniz gözlerinizi kapadınız ama ikinci çan çaldığında arkadaşınız ne olduğunu görmek için tek gözünü açtı ama pek bişey olmayınca iki gözünü açıp izledi ve tek gördüğü şey ülüminati sembolleri ve gözlerdi. En sonunda ise üçüncü çan çaldı ve siz gözlerinizi açtınız. Arkadaşınız biraz endişeli görünüyordu ama umarsamadınız.

Birkaç dakika sonra arkadaşınızın annesi aniden içeri girdi ve siz hemen siteden çıkıp bilgisayarı kapattınız o "Hadi (Arkadaşınızın adı)! Gidiyoruz!" dedi ve gittiler.

Siz bilgisayarı tekrar açıp geçmişi sildiniz çünkü abiniz bunları öğrenince size kızacağını biliyordunuz.

Birkaç saat sonra...

Saat gece yarısı olmuştu bile ama siz hâla uyuyamıyordunuz.. birden kapınızın altından siyah dokunaç gibi bir şey gelmişti! Siz hemen yatağın üstüne çıktınız ve çığlık attınız ama sanki sizi kimse duymuyordu. O siyah şeyler size iyice yaklaşmıştı hattası yatağınızdaydı. Siz çığlık atıyordunuz ama hâla sizi kimse kurtarmaya gelmemişti. En sonunda o siyah şeyler üzerinize geldi ve siz çırpınıyordunuz. Artık kımıldayamıyordunuz... bacaklarınız ve kollarınız sarılmıştı. Siz en sonunda tuim gücünüzü kullandınız ve o siyah iğrenç şeylerden kurtuldunuz hemen odadan ağlayarak çıktınız ve sizi böyle gören abiniz "S/A... iyi misin?" dedi ve siz abinizi görünce şaşırdınız. Şaşkınlıkla odanızın kapısını açtınız ama her yer temizdi... bu nasıl oldu?! Bu bir halisilasyon muydu?! Yoksa sadece abiniz size şaka mı yapıyordu?!

Bu nasıl bir şeydi?! Neydi bu?! Aklınızda milyon tane soru ve cevap vardı ama hiçbiri birbirini tutmuyordu. Sonra abiniz "S/A.. sana bir soru sordum.." dedi ve siz abinize yalancı bir gülümsemeyle "İ-İyiyim sadece bir böcek görür gi-gibi oldum ama bi şey yokmuş..." dedi ve abiniz sizin başınızı okşadı "Peki bu saatte neden uyu muyorsun?" dedi ve siz ne diyecektiniz? Biraz düşünüp "Hmm.. bilirsin abi, yarın okul var ve ben ders programımı ayarlamadım.. veee türlçe kitabımı arıyordum çünkü yarın türkçe var." dediniz ve abiniz "Eee... buldun mu?" dedi ve siz "Yok... yani arkadaşıma ödünç vermiştim.." dediniz ve o "Seni şapşik şey!" dedi ama siz " Peki sen? Sen niye uyumadın?" dediniz ve o "Su içicektim..." dedi ve mutfağa ilerledi.

Siz odanıza girmeden her yere göz gezdirdiniz ve içinizden "Ne oldu şimdi?" dediniz.

Nasıl? Devam edem mi? Yoksa birkaç bölüm sonra bitsin mi?

Diğer bölüm için tahmini olan?

Neyse..

Babaysss! 💞😽

Slenderman ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin