İlk görüş

1.4K 74 87
                                    

Medyaya Slenderman hakkında şarkı ve foto koydum bakabilirsiniz.

Siz okuldan eve gelmiştiniz ve hemen ödevlerinizi yapmaya koyuldunuz. Sonra ise annenizin işe gitmeden önce mikrodalgaya koyduğu yemeği ısıttınız ve yediniz. Gününüz her zamanki gibi çok normal ve sıkıcı geçmişti. Birden bir kitap gördünüz ve hemen elinize aldınız. Kitap paronormal olaylarla bi ilgisi var gibiydi. Sonra kitabın ilk sayfasını açtınız ve üst sağ köşesinde anneniz adı ve soyadı yazıyordu. Hemen kitabı annenizin odasına götürmeye karar verdiniz ama anneniz hep işe giderken kendi odasının kapısını kiritlerdi. Siz yinede açıktır diye gittiniz.

Kapının önündeydiniz ve yavaşça kapı kolunu indirdiniz. İçerisi hafif karanlıktı ve siz ışığı yaktınız.

Gördüklerinizle şaşkına dönmüştünüz! Odanın bazı yerlerinde siyah bir şey giyen ve yüzü olmayan adam resimleri vardı. Annenizin masasının yanına gittiniz ve bilgisayarın uyuku modunda olduğunu gördünüz. Hemen açtınız. Anneniz kayıp çocuklara bakıyordu ve siz arama geçmişine bakmaya karar verdiniz. Birkaç ay önce "Paronormal yaratıklar" diye bir şey araştırmış ondan sonra ise görsellerde "Slenderman" yazmış. Ordaki görsellerin bazılarını yazıcıdan çıkartırmıştı ve bu resimler yatağındaydı. Son günlerde ise bu konuya ciddi takmıştı.

Siz bu yaratığın ne olduğunu ve kim olduğunu bilmiyordunuz ve bilmek istemiyordunuz. Ama çok geçti o görseller beyninize bir virüs gibi yayılmıştı! Sonra youtube geçmişine baktınız ama pek fark yoktu. Siz hemen bilgisayarı uyku moduna aldınız ve elinizdeki kitaba baktınız. Hemen odanın ışığını kapadınız ve kitabıda alıp odadan çıktınız.

Bir süre sonra eve biri gelmişti bu ya anneniz, ya da kurstan gelen abinizdi. Siz kapı deliğinden hafifçe baktınız ve bu annenizdi sanki bir şey arıyorduda bulamıyordu. Kesin o kitabı arıyordu ama sizde olduğunu öğrendiğinde büyük bir dayak yiyip, ceza alıcaktınız. Hemen kitabı bir yere saklamalıydınız ama nereye?! Kitabın boyutu orta boylardaydı ve siz dolaptaki askılardan birine asılmış montunuzu gördünüz. Hemen dolabın yanına geldiniz, montunuzun kapşonu büyüktü ve siz hemen oraya sakladınız(Telefon saklamak için iyi bir yer) .

Birden odanızın kapısı hızlıca açıldı ve siz elinize başka bir kitap aldınız. Bu kişi annenizdi ve size "(Adınız), kitabımı gördün mü tatlım?" sesi biraz endişeli gibiydi ve siz elinizdeki kitabı göstererek "Ha-Hayır annecim... ben bu ki-kitabı okuyorum" dediniz ama anneniz sanki biraz şüphelenmiş gibiydi. Sonra bir kapı sesi daha geldi, anneniz hemen odanızdan çıktı ve siz içinizden "Hayatımı kurtardın abi!" dediniz.

Birden derin bir iç çektiniz ve açık dolabınızdan montunuza baktınız. O kitap niye bu kadar önemliydi? İçinde ne vardı? Siz hemen abinizi karşılamaya gittiniz.

Abiniz size gülümseyerek kafanızı okşadı ve bir yandan "Naber çocuk adam!?" dedi. Siz kıkırdıyodunuz ve abiniz omzundan çantasını çıkardı ve sana verip "Çantanın ilk gözünde sana küçük bir süprizim var ama önce çantamı odama götür" dedi ve siz hemen çantayı odaya götürdünüz. Çantanın ön gözünü açtınız ve abiniz size en sevdiğiniz çikolatadan almıştı. Siz hemen çikolatayı alıp ordan tüydünüz.

Odanızdaydınız ve yatağınıza oturmuştunuz. Çikolatanın ambalajını açtınız ama ambalaja yansıyan şeyi gördünüz! Yine o yüzsüz adamdı! Hemen arkanızı döndünüz ama yoktu... sanki sihirbazlar ya da ninjalar gibi "Puff" diye ortadan kayboldu. Siz korktunuz ve ışığı yaktınız.

O sırada odanıza abiniz girdi ve sizi böyle görünce şaşırdı. Yanınıza gelip "Uhmmm... iyi misin (Adınız)?" siz "E-Evet abi.." dediniz ve o size biraz bakıp geri odasına döndü. Siz pencereden bi daha baktınız ama orada yoktu. O neydi? Siz sanki izleniyomuş gibi hissettiniz ama belkide izleniyodunuz...

Gizlice o kitabı aldınız ve sayfaları karıştırmaya başladınız. Biraz uzun süren aramadan sonra işte onu buldunuz... tam okuyacaktınız ki yine kapı çaldı. Bu sefer kim gelmişti? Birden anneniz sizi çağırdı. Siz kitabı aynı yere koydunuz ve annenizin yanına gitmiştiniz. Gelen kişi çocukluğunuzdan beridir en yakın dostunuz olan ve en güvendiğiniz kişiydi. Hattası birbirinize kardeş gibi davranırdınız. Tek o gelmemişti bir de yanında annesi vardı anneniz "Hadi siz iki arkadaş odanıza.. biz biraz kadın kadına konuşucaz.." dedi ve siz hızla odaya gittiniz.

Siz içinizden "Bunu ona söylesem mi?" diyordunuz ve o bir şeyler sezip "Kanka? İyi misin?" dedi siz ise "Sana önemli bir şey söyliyeceğim!" deyip hızla kitabı aldınız. O ise "Kitap mı okuyacağız?" dedi siz onun yanına oturup o sayfayı açtınız "Dostum... bu delice ama bu yaratık annemin beynini ele geçirdi! Ve sa-sanırım beni izliyor" dediniz ama arkadaşınız kahkahayı basıp "Kanka! Çok komik birisin!" dedi ve siz kendinizi deli gibi hissetmeye başladınız. Ama sonra arkadaşınız sizin ciddi bir surat şekliniz olduğunh görünce "Opss.. sen şaka yapmıyosun.." dedi ve siz "Tabii ki yapmıyorum (Onun adı)!" dediniz.

Ortalık birden sessizliğe bürünmüştü ve arkadaşınız parmağıyla arkanızı göstererek "İ-İş-İşte orda! U-Uzun ka-kabus!" dedi ve siz hemen korkuyla arkanızı döndünüz am ayine arkadaşınız gülmeye başladı "Kanka! Saçmalama! O gerçek değil!" dedi ve siz
"O zaman bu gece bizde kal ve onu çağıralım!? Tabii korkmuyosan!" dedi ve o "Ben hiçbir şeyden korkmam bi kere!" dedi ve siz kararınızı aldınız.

Eveeet! Bölüm nasıldı? Bence güzeldi..

Slenderman ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin