A co jeśli ?

148 6 0
                                    

Pod takim tytułem będą się pojawiały moje teorie spiskowe ze świata Inazumy

Ichinose i Endou to bracia ?

Dlaczego tak myślę ?

O dzieciństwie Kazuyi wiemy dość mało, tak samo ma się nasza wiedza na temat jego rodziny. Nie znamy jego rodziców.
A co jeśli Endou i Ichinose zostali rozdzieleni ?
A co jeśli zostali adoptowani, a ich prawdziwi rodzice tak naprawdę nie żyją ?

Co się zgadza ?

Wygląd : Tak ( obaj mają brązowe włosy i oczy )
Zamiłowanie do piłki : Tak ( Aki sama stwierdziła, że są pod tym względem jak bracia )
Miejsce zamieszkania : Nie ( Kazuya przez większość życia mieszkał w Ameryce, a Mamoru w Japonii )

Pozycje : Nie ( Mamoru był bramkarzem i Atakującym Obrońcą, czyli Libero, a Ichinose stał na Ataku, bądź pomocy. Jeśli dobrze pamiętam )
Wspólne strzały : Tak ( Trój feniks na przykład )

Jedna drużyna w czasie meczu z Dark Emperors : Tak ( żaden nie dał się pamięć przez moc Meteorytu )

Czy wiedzą ?

Myślę, że sie domyślają. Dlaczego ?
Endou, gdy się martwi o zwykłego kumpla to nie może funkcjonować normalnie ( tak było w przypadku Kidou i Haruny w czasie meczu Raimon vs Akademia Królewska ) zaś kiedy dowiedział się o sytuacji zdrowotnej Ichinose przyjął to naprawdę dojrzale, a po meczu zapytał jeszcze o stan chłopaka ( w sm mogło to być spowodowane tym, że Mamoru był wtedy o jakieś dwa lata starszy niż na początku )

To są tylko moje teorię spiskowe, które nie muszą być prawdziwe pod wieloma względami.

Wszystko z Inazumy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz