Haftasonu geldiği gibi annemle temizlik yapmaya başlamıştık. Sabahın 8'inde temizlik yapmak için uyandırmıştı cani kadın.
Saat 10' a doğru gelirken ofladım. "Anne yeter ya öldüm açlıktan. Hayır bir şeyler yedirmeden başlattın bir temizliğe bitmek bilmedi. Haftasonu herkes uyurken sen beni köle gibi çalıştırıyorsun. Ayıp vallahi ayıp." İsyanımı bitirdiğim gibi terlik yemiştim.
"Açım derken terlikten bahsetmiyordum anne"
"Sus kız. Bitti zaten sen git kahvaltıyı hazırla bende burdaki eşyaları kaldırayım. " kafamı sallayıp mutfağa girdim. Biraz daha aç kalsam bayılacaktım heralde.
Kahvaltıyı hazırlayıp oturdum ve annemi beklemeye başladım. Telefonu açıp whatsappa girdim.
Bilinmeyenden 3, Rüzgârdan 2 ve sınıf grubundan mesajlar vardı.
Rüzgârın sohbetine girdim.
Rüzgâr: Günaydın
Rüzgâr: Bir şey soracaktım
Hemen cevapladım.
Elfida: Günaydın. Sor tabi.
Sohbetten çıkıp bu sefer bilinmeyenin mesajlarına baktım.
Bilinmeyen: Güüünaaydınnn
Bilinmeyen: Naberr
Bilinmeyen: Uyansana kız. Pişşt.
Elfida: Günaydın
Elfida: İyiyim sen
Elfida: Ve 8 den beri ayaktayım
Bilinmeyen: Erkencisin
Elfida: Temizlik der susarım
Bilinmeyen: Anlaşıldı
Görüldü atıp çıktım. Kahvaltıya oturup bir şeyler yedikten sonra kaldırdım. Odama geçip yatağıma uzandım ve tavanı seyretmeye başladım.
Telefonun sesini duyunca açıp gelen mesaja baktım.
Rüzgâr: Uzaktan çocukluk arkadaşım geldi ve dışarı çıkmayı düşünüyoruz. Bende bizimle gelmek istersin diye düşündüm. Haftasonunu evde geçirmeni istemem (:
Elfida: Düşündüğün için teşekkürler. Annemden izin koparırsam gelirim.
Acaba arkadaşı kız mıydı yoksa erkek miydi? Sorup sormamak arasında kalmıştım ama merakım daha ağır bastığı için yazmaya başladım.
Elfida: Arkadaşın kız mı erkek mi?
Rüzgâr: Erkek
Görüldü atıp çıktım ve annemden izin almaya gittim.
"Annelerin gülü en güzeli bir tanecik annem bugün ne kadar güzelsin böyle" deyip şirin olduğunu düşündüğüm gülümsememi yerleştirdim yüzüme.
"Ne istiyorsun" gülümsemem anında kaybolurken yanına oturdum.
"Rüzgârın uzaktan arkadaşı gelmiş ve benide çağırıyor izin almak için gelmiştim"
"Olmaz" dudaklarımı büzdüm.
"Ama ben sana temizlikte yardım etmiştim"
"Tek başına mı yaptın sanki"
"Her gün biriyle mi çıkıyorum ben o okuldan bir tek Rüzgârla anlaşabiliyorum ne yapayım?" Yaptığım duygu sömürüsü işe yaramış olacak ki izin vermişti
"İyi tamam git. Ama çok gecikme" gülümseyip sarıldım.
"Kalmam merak etme" odama gidip ne giyinceğime bakmaya başladım.
Kahverengi bir yarım sweat ve siyah yüksek bel yırtık pantolon giymiştim. Saçlarım zaten düz olduğu için sadece taramıştım. Hafif bir makyaj yapıp siyah montumu ve siyah botumu giydim. Kahverengi beremi taktığımda hazırdım. Son kez aynada kendime bakıp dışarı çıktım.
Rüzgârın evinin önünde durduğumda aşağı inmesi için mesaj attım.
Elfida: Aşağıdayım.
Telefonu kapatıp ellerimi montun cebine koydum ve etrafa bakındım. Açılan kapının sesiyle önüme döndüm ve Rüzgâra baktım.
"Selam. Arkadaşın olduğunu söylemiştin"
"Evet gelir şimdi. Ben tek bekleme diye erken indim" deyip beresini taktı. Kafamı salladım.
"Nereye gideceğiz?"
"Kafeye gider sıcak bir şeyler içeriz" kafamı salladım.
Kapının açılmasıyla oraya döndüm. Onu görür görmez gözlerim kocaman açılmıştı.
"Berk?" İstemsizce adını söylerken hâlâ şaşkınlıktan öylece duruyor ve ona bakıyordum. Sonunda oda bana baktığında
"Elfida?" Diye mırıldanmıştı.
İşte şimdi ikimizde gözlerimizi kocaman açmış birbirimize bakıyorduk.
Sizce Berk kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Teen FictionBilinmeyen: Elfida Bilinmeyen: Hep aklımda kalacaksın Başlangıç tarihi: 27.9.20