MUTLAKA OKU

30 11 0
                                    

Hepinize merhaba bidenelerim benim. Bu platformda önceleri bir hesap açıp orada kitaplar okumuştum. Lakin çok şaşırttı burası beni.

Çünkü öyle kalitesiz kitaplar vardı ki yazımı, anlatımı her şeyiyle berbat olup sırf küfür ve cinsellikten ötürü on bölüm olmadan milyonlarca okunmaya ulaşıyordu.

Ve öyle kitaplar vardı ki buram buram kalite kokmasına rağmen o yetersiz berbat ktapları yarısı okunmaya bile gelemiyor hatta yirmi otuz bölümde bin okunmaya ancak ulaşıp da terk ediyordu yazarları bu platformu.

Ben de haliyle terk etmiştim buraları. Ancak yeni açmış olduğum hesapla gerçekten beğendiğim yazarlardan ve kitaplardan bahsedeceğim. Okuyup okumamak size kalmış.

İlk @ruzgar_gullu


Bu yazar okuduğum yazarlar arasında en ilginci bence. Çünkü yaklaşık 9-10 kitabı var ve hepsinin türü anlatımı birbirinden farklı. Yani bu kitaplara baktığınız zaman asla aynı yazarın yazmış olduğunu düşünmezsiniz. 

Korku kitabı da var polisiye kitabı da. Komedi kitabı da var. Dram kitabı da. Benim en çok beğendiğim üç kitabından bhsedeceğim sizlere.

1. KARDEŞİMİN OKULU

Bazıları bu kapağı görünce vaaaov der

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazıları bu kapağı görünce vaaaov der. Bazıları sıradan. Bazılarıysa ne bu ya diyerek anlamaya çalışır.

Ama konusunu okuyunca ise kapağın çok uygun bir tasarım olduğunu anlayacaktır.

Konusu yazarın anlattığı şekilde özetleyeyim:

Yetimhanede büyüyen iki kız kardeş aynı okula kayıt için başvurur. Sadece küçük kardeş Gizem kazanır. Gizem okula gittikten bir süre sonra tuhaflaşır. Onun ilginç hal ve hareketlerine bir anlam bulmaya çalışan ablası Sinem kardeşinden bir gece önlerindeki hafta sonu ona söyleyeceği mühim iki şey olduğunu o gün gelinceye kadar beklemesini söylediğini duyar. O gün gelip çattığında Gizem kararlaştırdıkları yere gelmez. Tam Sinem okuluna gidip gelmeme nedenini öğrenmek isterken polisler arar ve kardeşinin üç gündür kayıp olduğunu söyler. Yani telefonla konuştukları günün ardından kayıplara karışmıştır Gizem. Polislerin bir türlü onu bulamaması sonucu Sinem kardeşinden boş alan kontenjanla onun okuluna kaydolur. Ve kardeşinin okulunda başına gelen tuhaf olaylarla boğuşurken kardeşini de bulmaya çalışır. Polisiye, genç kurgu gizem gerilim ağırlıklı bir kitap. Kardeşimin Okulu adlı genç kurgu gizem gerilim kitabım umarım hoşunuza gider :)

Aynen bu şekilde özetliyor kitabını. Açıkçası birçok kitap okudum genç kurgu olarak ve hepsinden de tiksindim. Sebepse daha reşit bile olmayan karakterlerin küfürlü ve cinsel içerikli sahnelerinin yazılmasıydı. Neyse ki bu kitapta beni rahatsız eden bu iki unsur yok. Küfür ve cinsel içerik sevmeyenler için gayet güzel bir tercih olacaktır. 

Polisiye ve gizem gerilim tarzı da oldukça başarılı. Birçok klişeyi yalayıp yutmuş olan ben her bölümü heyecanla bekler oldum kitabın. Ve yorumlara bakınca sadece enim değil başkalarının da böyle olduğunu görmek şaşırtmadı beni. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİTAP ÖNERİLERİ ve ELEŞTİRİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin