Μαρίλια
ΑΧΧ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΆΛΛΟ.
ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΊ.Και όχι δεν είναι αυτό που νομίζετε.
Πονηρουλιδεσ.Έχω τόση ώρα που προσπαθώ να βάλω όλα τα καινούργια πράγματα στο σπίτι.
Ναι αγόρασα ένα σπίτι.
Και έπιασα δουλειά σε μια νομική εταιρία, και εργάζομαι ως δικηγόρος.
Ο κύριος Βαγγέλης που με έχει προσλάβει μου έχει πει ότι είμαι πολύ καλή στην δουλειά, και ότι είμαι πολύ έμπειρη.
Είμαι πολύ καλά οικονομία, και όταν μαζεύω κάποια χρήματα τα δίνω σε φιλανθρωπικές οργανώσεις για να βοηθήσει τους ανθρώπους που χρειάζονται ανάγκη.Τώρα μπορώ να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη. Στην αρχή ήταν κάπως δύσκολα τους πρώτους πέντε μήνες αλλά έχω πάρει φόρα τώρα. Έχω γνωρίσει κι άλλους ανθρώπους. Και την Άλκηστη. Η αγαπημένη μου Άλκηστη.
Είναι και αυτή δικηγόρος, δουλεύουμε δίπλα δίπλα. Και είναι ένα από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει στην ζωή μου. Είμαι ευγνώμων που την γνώρισα.
Και τον Μάικ . Το γλυκό μου παιδί. Ο Μάικ μου. Ο Μάικ και αυτός είναι δικηγόρος, κυρίως ασχολείται για διαζύγια ή για ναυτιλιακά..
Το καλύτερο παιδί. Βέβαια εδώ και καιρό προσπαθώ να του τα φτιάξω με την Άλκηστη αλλά δεν το καταφέρνω. Ντρέπονται και οι δύο.
Αγαπιούνται, το βλέπω αλλά φοβούνται να κάνουν το πρώτο βήμα.
Όμως.
Ότι βάζει η Μαρίλια στο μυαλό της πάντα το καταφέρνει.
Θα τους τα φτιάξω.
Και τότε θα είναι ευτυχισμένοι και οι δύο.
Δεν θέλω να τους βλέπω στεναχωρημένους.
Αξίζει να είναι μαζί.
Και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω.
Μπορεί όχι τώρα. Μπορεί όχι τον επόμενο μήνα. Αλλά μέχρι του χρόνου θα τους τα έχω φτιάξει!Με αυτά και με αυτά τελείωσα τις κούτες. Και έφυγε το βάρος από πάνω μου.
Δεν μπορούσα να καλέσω, κανένα στο σπίτι, να έρθει να πιούμε ένα καφέ βρε παιδί μου, να κάνω το τραπέζι στην Νικόλ και στον Άλεξ βρε αδελφέ.
Δεν μπορούσα, γιατί το σπίτι δεν είχε ούτε τα βασικά. Χθες πήγα να αγοράσω μαγειρικά σκεύη, πιάτα, κουταλιά κτλ κτλ..Αλλά τώρα που το μάζεψα, που το ολοκλήρωσα το σπίτι αύριο θα κάνω ένα μεγάλο τραπέζι στην Άλκηστη, στον Άλεξ και στην Νικόλ και στον αγαπημένο μου Μάικ.
Θα τους κάνω τα αγαπημένα τους φαγητά. Και θα ανοίξω και το ακριβότερο κρασί.
Στάθηκα επιτέλους στα πόδια μου.
Βρήκα μια νέα δουλειά.
Ένα καινούργιο σπίτι.
Τι αλλά χρειάζεται ένας άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος;
Τώρα θα μου πεις έχεις την οικογένεια σου δίπλα σου;
Ο πατέρας μου δεν ξέρω καν αν έχει επίγνωση ότι υπάρχω.
Αδέλφια δεν έτυχε να αποκτήσω.
Σίγουρα θα ήθελα μια αδελφούλα, ή ένα αδλεφουλη, αλλά δυστυχώς δεν έτυχε.
Τώρα θα μου πειτε ρε Μαρίλια εδώ ο πατέρας σου δεν ήθελε εσένα θα ήθελε άλλη μια κόρη ή γιό;
Σίγουρα έχετε δίκαιο, αλλά και να μην ήθελε ο πατέρας μου εγώ, θα τον επερνα αν είχα αδελφό ή αδελφή και θα τον προστατευα από όλα.
Και ειδικά από τον πατέρα μου.
Βέβαια, έχω την Νικόλ.
Η Νικόλ μου στάθηκε σε όλα. Στην ιστορία με τον πατέρα μου, στην κατάθλιψη μου, στην αρχή για το σπίτι, για την δουλειά.
Για όλα.
Και αυτή είναι η οικογένεια μου.
Η Νικόλ.
Η πολύ αγαπημένη μου φίλη Νικόλ.