ΑΡΗΣ
Ξύπνησα.. και έβαλα την φόρμα μου.
Η Μαρίλια κοιμόταν. Και δεν ήθελα να την ξυπνήσω.Είμαι πολύ χαρούμενος.
Και τώρα με αυτό το παιχνιδάκι πιστεύω αυτή την εβδομάδα θα είμαι πολύ καλύτερα.
Θα κάνω τα πάντα για να μην χάσω αυτό το παιχνίδι.
Δεν έχω θέμα να κάνω σεξ με την Μαρίλια σε δημόσιο χώρο.
Απλά σε ένα χώρο που να μην έχει πολύ κόσμο και να μην φαινόμαστε..
Γιατί αυτό θα δείξει άλλη εικόνα για εμένα. Και αυτό τον χρόνο την έφτιαξα καλύτερα.Έφτιαξα τέσσερις φέτες με μαρμελάδα και βούτυρο.
Έβαλα να ψηθούν κατεψυγμένα κρουασάν.
Και έβαλα και χυμό σε δύο ποτήρια.Είμαστε έτοιμη λοιπόν..
Η ώρα ήταν 10..
Έχω ειδοποιήσει ότι δεν θα πάω σήμερα, και είπα στον Άλεξ να πάει στην θέση μου.
Ο Άλεξ το κατάλαβε ότι τα βρήκα μαζί της και με συγχαρεε..Πήγα στο κρεβάτι και η Μαρίλια είχε απλωθεί.
Το σώμα σκέπαζε μόνο τα βασικά σημεία.Άρχισα να της φιλάω τα πόδια κατά μήκος.
Και την είδα να χαίρονταν..- Καλημέρα μωρό μου, ήρθε η ώρα να ξυπνήσεις..
"Αχ ναι μωρό μου"Και μπήκε από πάνω μου.
"Πως είσαι μωρό μου;"
- μια χαράα.
"Και τώρα θα γίνεις καλύτερααα.."Έπιασε την στύση μου-
Και εκεί πήγα να τα αφήσω ολα-
Όχι δεν πρέπει να ενδώσω!
Όχι δεν πρέπει..- Μωράκι μου θα κρυώσουν τα κρουασάν.
"Ε δεν πειράζει"
- Α όχι μωρό μου πειράζει.. δεν θα νικήσεις έτσι μωρό μου. Γιατί εγώ αποκλείεται να σου πω ναι .
"Θα το δούμε αυτό μωράκι μου.."Και έβαλε το πουκάμισό μου..
Και κούνησε λοξά τους γοφούς τις περπατώντας στην κουζίνα.."Τι ώρα είναι;"
- 10 μωρό μου.. κοιμήθηκες πολύ..
"Τι;"
- Δεν πειράζει όμως..
"Τι λες ρε Άρη; Έχω δουλειά.."
- Ειδοποίησα εγώ τον διευθυντή σου..είναι πολύ καλός φίλος μου και του είπα ότι πλέον δεν θα εργάζεσαι εκεί. Θα εργάζεσαι μαζί μου μωρό μου, πλάι μου.
"Ρε Άρη δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό"
- γιατί μωρό μου;
"Πριν ένα χρόνο άρχισα να κάνω μια νέα αρχή, βρήκα ένα καινούργιο σπίτι μια καινούργια δουλειά.."
- Μωρό μου είσαι μαζί μου τώρα, αν δεν θες να δουλεύεις μαζί μου, θα πω στον Μιχάλη να σε προσλάβει πίσω.
"Και τι θα κάνω μαζί σου;"
- Θα διευθυνουμε μωρό μου.
"Δεν έχω την ικανότητα"
- θα μάθεις πολλά δίπλα μου μωρό μου.. σκέψου, θες να είσαι μια απλά δικηγόρος που δεν θα έχει καν μέλλον ή θες να είσαι μαζί μου, που θα σε μάθουν χιλιάδες πλούσιοι; Και θα έχεις ένα λαμπρό μέλλον..
"Δεν ξέρω πραγματικά.."
- Πήγαινε με το συμφέρον μωρό μου, μια φορά.. πίστεψε με δεν θα το μετανιώσεις.
"Αχ ρε Άρη.."
- Θα γίνεις πλούσια μωρό μου. Και θα σε ξέρουν παντού.. θα έχεις μια λάμψη καριέρα..
"Εντάξει μωρό μου, δέχομαι"
- Αλλά θέλει σκληρή δουλειά μωρό μου, θα καθόμαστε στην εταιρεία πολλές ώρες.. και θα κουράζεσαι.. αλλά μετά από ένα χρόνο πίστεψε με θα έχεις αυτό που θες..
"Αρκεί να είμαι δίπλα σου"