LIDI NEBUDOU TU ČÁRKY MEZI SLOVY U ŽÁDNÝ KAPITOLY TAK SORRY. JSEM LÍNÁ JE NAPSAT NA MÉM MOBILU JE TO TĚŽŠÍ.
"Ahoj mami bude se mi stýskat. I po tobě tati." Loučila jsem se s mojí rodinou a šla do vlaku. "Ahoj Hermiono těšíme se na tebe až tě zase uvidíme." Říkala mi mamka a málem se rozbrečela. "Ano Hermiono už se nám stýská teď už jsi v 5 ročníku to to utíká tak rychle." Říkal táta. "No rychle no. Už bych měla jít ahoj mám vás ráda." Volala jsem a oni taky. Ve vlaku jsem hledala Harryho nebo Rona ale nenašla jsem je. Ale oni mě ano. "Ahoj Hermiono." Řekl s úsměvem Harry a Ron. Já je obejmula a pozdravila je taky. "Ahoj. Sedněte si a řekněte mi co jste dělali protože nemám tušení o čem si povídat." Zasmála jsem se a kluci taky. Všechno jsme si řekli. Když jsme se blížili převlékli jsme se do hábitů. Já šla teda jako na záchod protože před nimi se převlékat fakt nebudu.
V Bradavicích.
Šli jsme do pokoje a vybalili jsme si věci a šli do velké síně. Sedli si ke stolu a začali jsme jíst. Bylo 12:23 takže jsme měli oběd. "Hele Hermiono nějak na tebe pořád kouká Malfoy." Řekl Ron. "Asi se mu líbíš." Řekl Fred nebo George pořád si je pletu. No seděl vedle mě a řekl to. "Hahaha Frede." Řekla jsem. "Já nejsem Fred já jsem George." Řekl GEORGE. "Ježiši nemáte vypadat stejně." Zasmála jsem se. "Ne ale fakt Hermiono poslední dva roky se na tebe pořád usmívá." Řekl Harry. "Hmmm... Stává se. Hele nezajímejte se o to kluci. Brumbál asi něco bude říkat tak ho poslouchejte." Řekla jsem a podívala jsem se na Draca. Zamračila jsem se na něj. On rychle odvrátil pohled na Pansy která mu asi něco říkala.
"Ticho prosím!!!" Zakřičel Brumbál. "Co takhle pozdravit nováčky. Musí se rozřadit do koleje." Moudrý klobouk rozřadil nováčky do kolejí. A Brumbál je přivítal. U nás bylo asi 7 nových. Dnes jsme se neučili měli jsme úplně všichni volno. Bavila jsem se s Harrym a Ronem. Mluvili jsme o všem co jsme dělali o prázdninách vše co jsme si neřekli ve vlaku. "Hele myslím si že Draco má namířeno sem." Řekl Harry. "Ty jo co on tady chce sakra." Řekla jsem klukům. "Taky by mě zajímalo Hermiono." Řekl Ron. "Můžu si půjčit Hermionu na chvíli?" Řekl Draco. "No... Klidně." Řekla jsem a protočila oči. "Dobře pojď za mnou." Řekl Draco s úsměvem. Ale jenom když se podíval na mě. Když se koukl na Harryho a Rona tak se přestal usmívat. "Hermiono nechceš mi pomoct s úkolem?" Řekl Draco. "Ahaha to by jsi chtěl co." Řekla jsem. "Prosím. Vím choval jsem se k tobě jako idiot protože jsem byl ale fakt prosím." Řekl s nejistým úsměvem Draco. "No nebyl jsi ty furt idiot seš ale no co pomůžu ti s ním." Řekla jsem. "Ok ve čtyři na astronomce?" Řekl Draco. "Hmmm. Ale nejsem tak blbá abych si myslela že potřebuješ pomoct s úkolem. Žádný hodiny jsme neměli takže si naštvi." Řekla jsem a protočila oči. "Sakra..." Mumlal si Draco. Zázračně jsem mu rozuměla.
"Měj se Malfoy ale tuhle divnou lež nedělej už NIKDY. Pomůžu ti třeba příště ale jenom dvakrát." Řekla jsem a odešla. "Dík." Řekl Draco. "Počkat ty umíš říct slovo dík nebo děkuji?" Rozzářili se mi oči. "Jo ježiš." Řekl najednou drze a to na mě mluvil jako ke královně.
"No už jsem zpátky." Řekla jsem šťastně. "Co po tobě Draco chtěl?" Zeptal se Ron. "Ale jestli mu nepomůžu s úkolem. Ale já mu řekla že příště že nejsem zas tak blbá že bych mu na to skočila. Ani nevím co by jsme dělali protože jako..." Řekla jsem klukům. "Jako?" Zeptal se Harry. "Už nic. Co budeme dělat?" Zeptala jsem se Harryho a Rona. "To by mě taky zajímalo. Budeme si zase povídat?" Zasmál se Harry. "Jo... Klidně." Řekla jsem a Ron se mnou souhlasil.
20:00 "Nepůjdeme se najíst? Mám docela hlad." Řekl Ron. "Můžeme." Řekl Harry. "Jo klidně." Řekla jsem a pokrčila rameny. "Hele Hermiono líbí se ti tady někdo?" Zeptal se Ron. "Jo Cedric, Neville. No Nevilla úplně nevím." Zasmál se Harry. "Takhle. Cedric určitě ošklivý není jo. Ale že bych s ním chodit chtěla se mi nezamlouvá." Řekla jsem. "A líbí se ti teda tady někdo z Bradavicích?" Zeptal se mě po druhé Ron. "Ježiš proč by tě to mělo zajímat. Nelíbí proč se sakra ptáš." Řekla jsem a protočila jsem oči. "Tak promiň že se ptám." Řekl uraženě Ron. Sedli jsme si ke stolu a když jsme dojedli tak jsme šli do pokoje a spát.
TAK PRVNÍ ČÁST NĚJAK NEZAJÍMAVÁ😅🤷🏼♀️ ALE DOUFÁM ŽE I TAK SE VÁM TO LÍBILO❤️✨💚
ČTEŠ
Zmijozelský namyšlený princ [Dramione CZ]
RomanceTenhle příběh je prostě o Hermioě a Dracovi😇😘