Ráno jsem se probudila a nemohla jsem přestat myslet na včerejšek. Šla jsem se osprchovat oblékla jsem se do hábitu a šla si sednout na postel. Bylo 6:56 takže jsem mohla jít na snídani. Chtěla jsem říct Dracovy že o tom nesmí nikdo vědět. Ale když jsem vyšla tak mě zastavil Harry a Ron. Teď jsem mu to nemohla jít říct protože nechci aby o tom věděl Harry a Ron prostě nikdo. „Ahoj Hermiono. Jak to včera šlo s Dracem?" Řekl Harry a drkl do mě loktem a u toho se do konce i zasmál. „Nic povídali jsme si." Řekla jsem no spíš zamumlala. Když jsem viděla Draco koukal na mě a kýval hlavou že ne asi abych to neřekla já mu na to kývla taky že neřeknu. „Víte že možná tenhle rok bude ples? Budou ho mít 5,6,7 ročník. A my jsme 5." Řekl Harry. „Jo tak to mě zajímá jestli máš pravdu. Nic Brumbál zatím neřekl. Ale tak uslyšíme to třeba." Řekla jsem.
Ve velké síni.
„Ticho prosím!" Zařval jako vždy Brumbál když chtěl říct svůj proslov. „Chci vám jenom říct že tento rok bude mít. 5,6,7 ročník ples. 5 ročník bude s 5, 6 s 6 a 7 se 7. Budete se to učit každý den PRVNÍ HODINU takže máte o jednu vyučovací hodinu na víc. Budete to mít nalepené na dveřích kdo to zapomene. Teď v 8:00 budete mít tu hodinu tance a profesorka McGonnagalová vás rozřadí. Budete rozděleni. Zmijozel a Nebelvír . Mrzimor a Havrapár. (Vůbec netuším jestli jsem to napsala dobře takže se omlouvám.) Upozorňuji! Jenom 5,6,7 ročník! Ale ještě vlastně. Jsem zapomněl. Nebelvír se Zmijozelem to mají první hodinu každý den. Mezimor a Havrapár to mají až druhou omlouvám se." Když Brumbál skončil tak se skoro všichni zvedli a šli za McGonnagalovou.
„Takže děti nebo-li pánové a dámy. Teď vás rozdělím do páru." Řekla profesorka. Když "všechny" řekla tak neřekla mě a Draca a já tušila že asi s ním budu. „Malfoy s Grangerovou." Řekla a já myslela že asi chcípnu. „Tak pánové jděte ke své dámě. A budete dělat krok do předu a krok do zadu a budete to dělat pořád a pořád do kola. Ještě bych zapoměla. Do zadu do předu do leva a do prava." Řekla profesorka a usmívala se u toho. Já věděla že jsem v prd*** protože jestli jsem s Dracem a kouknu se mu do očí... Taaaaak nebudu asi vnímat jenom tancovat. Usmíval se na mě. „Takže pánové dejte dámám ruku na pas a dámy dejte pánům na rameno. A druhou ruku dejte do dlaně kterou budete mít NA HOŘE. Můžete začít." Dodala profesorka. Moc mi to nešlo ani Dracovi... Ale nevadilo mi to. Je to Draco nejlepší kluk. Když je se mnou tak je nejhodnější kluk když se na mě podívá usměje se ale když jinam úsměv klesne ve vraždící obličej.
Sakra... Dívá se na mě ale když se podívám taky nebudu asi vnímat. Ale koukla jsem se. Měl tak nádherný oči jako vždy. Mám sto chutí mu dát pusu ale nemůžu je tu profesorka a ta to asi vidět nechce a hlavně ostatní to vidět určitě nechtějí protože by je šokovalo to že já a Malfoy?
No nebudu o tomhle přemýšlet ale budu si užívat chvilku v jeho očí.Na konci hodiny mě zastavil jeden kluk popravdě jsem neznala jeho jméno... Ale vzpomněla jsem si je to Cedric Diggory. Ale radši se ujistím. „Hermiono?" Řekl. „Ano?" Odpověděla jsem mu. „No nějak se koukáš Dracovi do očí ale nedokážu si představit tebe a Malfoye." Řekl udiveně. „Ale já se mu nekoukám do očí." Zalhala jsem ale divila bych se kdyby mi uvěřil neumím lhát. „Nevěřím ti ale jestli chceš nechceš jít někam ven nebo takhle kdy budeš mít čas?" Řekl Cedric. Celou dobu na nás koukal Draco mračil se když viděl že se bavím s Cedricem pak tam přišel a řekl. „Ona dneska něco má takže by ti řekla že ne ale neví jak takže jdi někam." Řekl Draco naštvaně ale někdy to byl klidný hlas. Já odešla protože jsem chtěla za Harrym a Ronem když jsem je viděla tak jsem se za nimi vydala.
POHLED DRACA.
„A hele kdo sem přišel. Přišel sis pro Hermionu nebo co?" Řekl jsem naštvaně. „Ježiš neříkej mi že s tebou chodí s Dracem Malfoyem." Řekl Cedric udiveně. „Ona se mnou nechodí tak nevím co je idiote. A jestli tě s ní ještě uvidím tak si mě nepřej." Řekl jsem naštvaně a už jsem chtěl ho zabít ale nemohl jsem protože se zase uklidním a bude to v pohodě pokud ho zase neuvidím jak se baví s Hermionou. Odešel a já taky už asi 30 minut jsme vedle dveří kde se učíme tančit s k tomu ještě mě srazili ty idioti který sem šli na druhou hodinu. Podrazil jsem asi dvoum nohy pak už jsem se uklidnil a šel na další hodinu.
POHLED HERMIONY
Když jsem šla na další hodinu tak jsem si seděla radši sama byli volné tři místa jedno vedle Nevilla a ty tři byli kde nikdo neseděl. Viděla jsem vcházejícího Draca na hodinu a sedl si vedle mě protože tady bylo jediné volné místo vedle Nevilla si už taky někdo sedl s pochybuju že si Draco chce sednout s Nevillem.
„Hermiono dneska večer na astronomce prosím." Šeptal Draco. „Ježiši no jo no." Řekla jsem a otočila oči v sloup.
Po hodině jsem šla na oběd. Celý den uběhl rychle a i když jsme byla na večeři tak to uběhlo rychle. Pak jsem se sebrala a šla znovu na astronomku. „Ježiš proč jsem jdu co když se stane to co se stalo minule nechci to vyslovovat protože to bylo s Mlafoyem a jako rty Malfoye na těch mích bože co se to děje vlastně... Ale to je jedno prostě z ním jdu když to tak moje tělo chce.„Ahoj Draco..." Řekla jsem. „ Ahoj tak ty jsi vážně znovu přišla?" Řekl s úsměvem. „No... Tak asi logicky jo když jsem před tebou." Zasmála jsem se. „Ale přijde mi to divný protože od té doby co jsme se líbali tak jsi i tak přišla." Řekl Draco. „Jo... Proč jsi chtěl aby jsem přišla?" Zeptala jsem se ho. „Zase jsem si chtěl jen povídat." Usmál se.
DRACO.
Sakra co se to se mnou děje proč se mi sakra ONA TA MUDLOVSKÁ ŠMEJDKA LÍBÍ?! Opakoval jsem si v hlavě pořád do kola tuhle větu. Musím už přestat na ní myslet a bavit se s ní. Ale možná to ani nejde je tak... KURŇA PŘESTAŇ DRACO JE TO HERMIONA?! Teď si připadám jak největší idiot... Což jsem ale... To je jedno. „A o čem si chceš povídat?" Zeptala se mě Hermiona. „Nevím." Řekl jsem a omylem se jí podíval do očí. Ztratil jsem se v nich. A to byla chyba. Nevnímal jsem nic. Začala se červenat to jsem trošku viděl. Sklopila hlavu.
HERMIONA.
Koukal se mi přímo do očí. Začala jsem se červenat. Sklopila jsem hlavu ale on se usmál a zvedl mi hlavu na horu. Já jsem nemohla dýchat protože jsem byla už fakt jako mega moc červená protože jsem se styděla. Začal se přibližovat k mému obličeji ale pak.
TAK TO BY BYL KONEC TÉHLE KAPITOLY. NAPIŠTE MI CO VÁM KDYŽ TAK VADÍ ALE ZATÍM SI TO NIKDO NEPŘEČETL TAKŽE JSEM SAD. ALE KAŽDÝ NĚJAK ZAČÍNÁ NE? :> MĚJTE SE HEZKY A AHUJ!!! :)
ČTEŠ
Zmijozelský namyšlený princ [Dramione CZ]
RomantikTenhle příběh je prostě o Hermioě a Dracovi😇😘