PŘEDEM BYCH CHTĚLA PODĚKOVAT ZA TOLIK VjŮs MEGA DĚKUJU!❤️✨
_______________________Záchrana! Řekla jsem si v hlavě. Oblékla jsem si šaty a koukla na čas. Bylo 20:53 takže jsem šla už před dveře do sálu (já nevím kde to bylo já si to nepamatuju😂) čekalo tam hodně lidí. Nikde jsem Draca neviděla. Bylo mi to fuk. Stejně je to idiot.
Po 10 minut čekání na židli Draco přišel. Byla jsem "otrávená." "No tady jsem vyseděla díru." Řekla jsem. "Hm..." odpověděl Draco a sedl si vedle mě. Koukal se na mě. Když jsem se na něj podívala tak neodtrhl pohled na mě. Zčervenala jsem se. Pak se pomalu koukla dolu. Draco taky ale rychle. Postavil se přede mě a natáhl ruku přede mě. "Nechceš si zatančit?" Zeptal se Draco a já se zčervenala ještě víc.
Sakra Hermiono co to děláš! Zařvala jsem si v hlavě. Ale nějak mi to nevadilo. Pořád ho miluju... ale se smrtijedem chodit nemůžu. Ale co když smrtijed není? Ach jo...
Ale šla jsem si s ním zatančit.
"Ježiši Draco to tě donutila ta mudlovská šmejdka nebo se s ní zase bavíš?!" Zařvala Pansy. Draco jen otočil oči v sloup vzal mě za ruku a šel jinam. Zakopla jsem protože šel moc rychle od ní pryč a já spadla. Chytl mě. Postavil mě. A já se mu zadívala do očí. On se usmál a tančili jsme dál.
"Draco." Řekl Fred. "A Hermiona." Řekli nastejno dvojčata. "Nechcete si zahrát hru?" Zeptali se zase oba nastejno jako vždy. "A jakou?" Zeptala jsem se. Draco jen otočil oči v sloup. Viděla jsem ho zrovna (Draca) "Draco pojď bude sranda. Vím že rodinu Weaslyovou nemáš moc rád ale bude sranda. Prosím." Řekla jsem. "No jo no." Řekl naštvaně. "Bude se hrát flaška ale půjdeme jinam myslím že by to Filchovi a Brumbálovi vadilo a ostatním." Řekl George. "Bude hrát Ginny, Harry, Ron, Luna a Cedric." Řekl Fred. "Pojďte za námi. Budeme hrát teď." Řekli oba zas na stejno a zavedli nás k nim. "Hermiono to jsi přinutila Draca nebo šel dobrovolně?" Zeptala se Ginny. "No..." nedořekla jsem a přerušil mě Draco. "A není to jedno." Řekl Draco. "Počkejte půjdeme pro něco." Řekli dvojčata.
Za pár min se vrátili s alkoholem. "Proč? A kde jste to vzali?" Řekl Ron. "Kdyby jste měli žízeň." Řekl Fred. "To pít nebudu." Řekla jsem. "Já taky ne." Řekla Luna. "Já taky ne." Řekla Ginny. "Ale jo. Když to budete mít dvakrát za sebou stejný že třeba Ginny Harrymu nebo naopak tak budete muset vypít trochu." Řekl George. "To je blbost." Řekl Cedric.
1 kolo. Draco a Ginny
2 kolo. Harry a já
3. Kolo. Já a Draco
4. Kolo. Já a Draco."Takže první kdo se napije." Řekli všichni kromě Luny.
5. Kolo. Harry a Luna.
6. Kolo. Harry a Luna."Další."
7. Kolo já a Cedric.
8. Kolo Cedric a Harry.
8. Kolo Ron a já.
9. Kolo já a Draco.
10. Kolo Harry a Ginny.
11. Kolo Ron a Cedric.
12. Kolo já a Draco.
13. Kolo já a Draco."Zase."
A takhle to dopadlo. Byla jsem skoro furt jen já a Draco. Dopadlo to špatně. Byla jsem úplně opilá. "Asi to ukončíme tu hru. Půjdem spát." Řekl Harry s všichni souhlasili a šli. Draco byl docela taky opilej. Ale myslím že byl míň. Šli jsme spolu do pokojů. Nezvládla jsem to tak mě Draco vzal do náruče a šli jsme do ZMIJOZELSKÉHO POKOJE. Položil mě na jeho postel. Draco byl s tím v pohodě...
_________________________________
Další kapitola je tu 😂❤️
ČTEŠ
Zmijozelský namyšlený princ [Dramione CZ]
RomanceTenhle příběh je prostě o Hermioě a Dracovi😇😘