5

109 7 5
                                    

Jako každé ráno jsem vstala
osprchovala jsem se a oblékla do hábitu který se mi extrémně nelíbí. Ale přežívám to. Bylo 6:23 takže jsem myslela že tam budu sama. A byla jsem tam sama. Přišel Draco. Byli jsme tam dva. Sedl si vedle mě. „Nejsi z Nebelvíru Draco." Řekla jsem a usmála jsem se. „A to vadí?" Zeptal se. „No docela jo." Řekla jsem. „Potřebuju se na něco zeptat." Řekl Draco. „Na co?" Zeptala jsem se. „Jestli máš dnes ve 14:00 čas." Zeptal se mě Draco. „Mám. Kam chceš jít?" Zeptala jsem se. „Tak ve 14:00 prosím Astronomická věž půjdeme se někam projít. Ještě budu přemýšlet kam. Ale na Astronomce nebudeme." Řekl Draco a mrkl na mě jedním okem.
Kývla jsem hlavou a odešel. Sedl si vedle mě Harry a Ron. „Co chtěl Malfoy?" Zeptal se Harry. „Nic." Řekla jsem. „Aha... Bez tak tě nikam pozval a ty jsi mu na to kývla hlavou že ano." Řekl Harry. „Ježiš jo... Pozval mě." Řekla jsem. „To nevadí. Buď si s kým chceš ale nechci aby ti on ublížil. Sice s ním nechodíš ale i tak." Řekl Harry. „Jsi hodný Harry. Ale je to moje rozhodnutí. Bude to moje chyba jestli mi něco udělá tak se s tím budu muset vyrovnat." Řekla jsem a usmála jsem se a Harry taky.


14:00

Šla jsem po schodech kde byl už Draco. „Ahoj." Řekla jsem. „Ahoj." Řekl i Draco. „Tak kam chceš jít?" Zeptala jsem se ho. „Někam kam nikdo nechodí." Řekl Draco. „Dobře?" Řekla jsem. „Pojď za mnou." Řekl Draco.

Někde kde už nikdo nebyl tak mě opatrně chytl za ruku. Podívala jsem se na něj. Nechala jsem se aby mě za ruku klidně chytl. „Hermiono jak se vlastně dneska máš?" Zeptal se mě. „Dobře a ty?" Řekla jsem s úsměvem. „Já se mám taky dobře..." Řekl Draco. Nevěděli jsme co máme dělat. „Umm... Co budeme dělat?" Zeptala jsem se Draca. „Povídat si nechtěl jsem být sám." Řekl Draco. „Aha." Usmála jsem se. „Sedli jsme si na lavičku a povídali si. Po asi 20min jsme se na sebe podívali. Koukali jsme si do očí. Já měla sto chutí ho políbit ale nevěděla jsem jestli to mám udělat.


DRACO.

Chtěl jsem jí políbit ale nevěděl jsem jestli mám nebo nemám. Ale neudržel jsem se políbil jsem jí. Ani jsem toho nelitoval. Je to ta nejlepší holka kterou jsem kdy potkal. Nelituju ani toho že jsem ji potkal.



LIDI TEĎ BUDOU ASI KRATŠÍ KAPITOLY PROTOŽE NEMÁM MOC ČASU PSÁT KAPITOLY. DOUFÁM ŽE SE VÁM LÍBÍ TENHLE PŘÍBĚH. A CHCI PODĚKOVAT ZA TO ŽE SI TO ČTETE VÁŽÍM SI TOHO UŽ 15❤️ JSTE NEJLEPŠÍ💖



Boží člověk !!❤️!!
elizabethjanacova1

Mega moc děkuju za nádherné komentáře určitě jíndledujte✨💚✨🔥

Zmijozelský namyšlený princ [Dramione CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat