Ale pak jsme slyšeli kroky. Draco mě vzal za ruku a rychle jsme se schovali. Nebylo kde ale přece jsme něco našli. Spíš Draco našel já byla zase v šoku z toho že jsme se málem políbili. Ale po chvíli jsem se vzpamatovala. Sledovali jsme toho kdo tam byl. „Myslím že to bude Filch." Řekl Draco. Ale nebyl byl to Harry s Ginny. Poslouchali jsme je. „Pro boha a je tady Potter." Protočil oči Draco a já se na něj podívala naštvaně protože Harry je můj kámoš. „Hele Draco je to můj kámoš sakra tak ho neurážej nebo aspoň když nejsem vedle tebe." Řekla jsem. „Promiň. Ale když nebudeš se mnou můžu ho urážet?" Zasmál se potichu Draco vlastně potichu jsme mluvili pořád protože jsme nechtěli aby o nás ty dva věděli. Jo a slovo PROMIŇ mě zaskočilo. Protože od Draca slyšet PROMIŇ je prostě velký boom. (Wtf lidi fakt divný ale nenapadlo mě co napsat😂)
„Harry jsi báječný." Ozvalo se od Ginny. „A ty taky." Odpověděl Harry Ginny. „Tohle je fakt divný měli by jsme se ukázat že tu jsme." Zašeptal Draco. „Ne. Harry to bude brát jako že spolu chodíme že já a ty." Odpověděla jsem. „To tady budeme koukat na to jak se ru líbá Weaslyová s Pottrem?" Řekl otráveně Draco a protočil oči. „No koukat se fakt nebudeme vidět to taky nechci." Řekla jsem ale Draco mě chytl za ruku a šli jsme dolu. „Hermiono?" Řekl udiveně Harry. „Vadí ti něco Pottre?" Řekl Draco. Ginny taky koukala jako kdyby viděla pána zla. Prostě čuměla. „Ty a Draco?!" Řekl skoro zařval Harry. „Vysvětlím ti to." Řekla jsem. Ale to už jsem byla na schodech a Draco mě držel pořád za ruku. „Draco seš... Sakra co tě to napadlo. Co si teď o mě Harry a Ginny budou myslet." Řekla jsem naštvaně. „Ať si myslí co chtěj ale je mi to jedno." Řekl taky naštvaně. Dole pustil mojí ruku a odešel.Co to sakra... Říkala jsem si v hlavě. Šla jsem se smutným obličejem do pokoje. Ale nebyl zas tak smutný ale prostě měla jsem divný pocit. Jako že mě nemá najednou Draco rád. Ani nevím jestli mě měl rád ale spíš jo protože si myslím že mě chtěl políbit zase.
V hlavě jsem měla pořád to jak mě viděl Harry jak se držíme s Dracem za ruce. Myslím si že mě Harry nemá rád. Řekne to třeba Ronovi a ten taky bude naštvaný. A nebude se se mnou nikdo bavit. Možná jen Draco. Ale nevím teď byl docela naštvaný. Šla jsem se ještě projít po hradě. Brumbál říkal že můžeme chodit po škole do 22:00 jenom 5,6,7 ročník. (Wow teď jsem napsala čárky důvod proč nepíšu čárky mezi slovy je protože jsem líná je psát😂) Když jsem se procházela tak jsem viděla Draca. Asi se nudil a koukal na měsíc. Já jsem za ním nešla myslela jsem že mě pošle do háje takže jsem šla jinam a koukala jsem na měsíc taky. „Jak to že jsi tady sama." Ozvalo se známím hlasem. Rychle jsem de otočila. „A-ahoj vyděsil j-jsi mě." Řekla jsem a zasmála jsem se. On se usmál. „Proč jsi sem přišel Cedricu?" Řekla jsem. „Nemůžu snad?" Zeptal se mě. „Můžeš nevadí mi to. Jsem radši když někdo se mnou je." Řekla jsem s úsměvem. Po pravdě jsem na něj úplně zapomněla. Vypustila jsem ho z hlavy.
CEDRIC.
Hermiona byla vždy nádherná holka měl jsem jí vždy rád. Tohle je moje šťastná chvilka být s ní
o samotě. „Proč jsi tady? Proč nejsi s Harrym nebo Ronem?" Zeptal jsem se jí. „Nevím... Nechce se mi. A proč nejsi s Cho?" Zeptala se mě Hermiona. „Já už dávno s ní nejsem." Odpověděl jsem. „Hele vlastně jak to že nechceš být s Harrym a Ronem? Vy jste si něco udělali?" Zeptal jsem se Hermiony. „No jenom jsme se trochu pohádali ale to nic není." Řekla Hermiona. „Hermiono musím ti něco říct. Neumíš lhát. Řekni mi to prosím." Řekl jsem s nejistým úsměvem. „To je moje věc o tom jsem nikomu neřekla a ani nechci." Řekla Hermiona. „Tak to teda říkat nemusíš ale uděláš to pro mě zatancuješ si se mnou?" Zeptal jsem se Hermiony.HERMIONA.
„Dobře." Zasmála jsem se a začali jsme tancovat. Smáli jsme se potichu bylo to od Cedrica hezké. Objala jsem ho. „Asi už půjdu tak se měj ahoj." Řekl Cedric. „Dobře ahoj..." Řekla jsem a začala jsem se koukat znovu na měsíc. „Baf!" „Aaa! Kurňa! Tak jsi dementní Draco." Řekla jsem naštvaně a Draco se začal smát. „Někdy jsem dement." Řekl a smál se dál ale už trochu míň. „Viděl jsem tě s Cedricem. Doufám že jsi si to s ním užila ale také doufám že se mnou to je lepší." Řekl Draco. „Děláš jako kdyby jsme spolu chodili.To že jsme se málem políbili neznamená že spolu chodíme." Řekla jsem. „Vždyť já vím ale Cedrica rád fakt nemám." Řekl Draco. „Jsem si všimla." Řekla jsem a usmála jsem se. „A jestli dovolíš tak si chci s tebou zatančit já." Řekl Draco. „Vždyť zítra si zatančíme." Řekla jsem a úsměv mi zůstal na tváři. „Já ale chci ještě dneska." Řekl a usmál se. Miluju jeho úsměv. Je to hezký ho vidět s úsměvem. Tak jsem si teda zatančila i s ním v 21:47 jsme odešli objala jsem ho a odešla. Sakra Hermiono je to Draco Malfoy co se to děje není to možný sakra. Malfoy s Grangerovou bože. Opakovala jsem si v hlavě asi 5krát
Ve společenském pokoji byl Harry a Ron. Seděli na gauči. Šla jsem za nimi. Ale nevěděla jsem jestli jsem udělala dobře myslím si že je Harry na mě naštvaný. „Harry omlouvám se za to co jsi viděl že jsem se držela s Dracem za ruku ale mi spolu nechodíme." Řekla jsem Harrymu. „Hermiono bav se radši s Malfoyem než s námi." Řekl Ron. „Promiň Harry." Řekla jsem smutně. „Já se s ní bavit chci ale jsem smutný z toho že jsi mi to neřekla a že ty a Draco..." Řekl Harry. „Opakuju JÁ S NÍM NECHODÍM." Zopakovala jsem to. „No jo no." Řekl Harry a obejmul mě. „Já půjdu asi už spát tak dobrou..." Řekla jsem a odešla. Oblékla jsem se do pyžama a šla spát. Přemýšlela jsem co se to s Dracem děje a se mnou. Ale za chvíli jsem usnula.
LIDI DĚKUJU ŽE SI ASPOŇ DVA LIDI PŘEČETLI PRVNÍ KAPITOLU A TŘI LIDI ASPOŇ DVĚ JSEM ZA TO MEGA MOC RÁDA🔥✨ TAHLE ČTVRTÁ KAPITOLA JE TROCHU DELŠÍ TAKŽE ASI TA PÁTÁ BUDE KRATŠÍ A BUDE ZA TROCHU DELŠÍ DOBU PROTOŽE NECHCI ABY TO SKONČILO TAKHLE RYCHLE ALE ZASE JE PROBLÉM ŽE MĚ BAVÍ PSÁT TENHLE PŘIBĚH... ALE TO NEVA DOUFÁM ŽE SE MÁTE DOBŘE😁🙈😊✨
💚
ČTEŠ
Zmijozelský namyšlený princ [Dramione CZ]
RomantikTenhle příběh je prostě o Hermioě a Dracovi😇😘