✨Şikayet ✨

1.8K 38 0
                                    

REYYANDAN
Sabah uyandığımda miran çoktan evden çıkmıştı , Allah Allah! Babaanneme kahvaltıya yemeğe gideceğimizi biliyor. Nereye gitti acaba? Tabi ki denniz'e gitti demekki sen benim sözümü dinlemiyorsun babanem'e ne cevap vereceksin acaba miran bey. Telefonumu alarak miran'ı aradım bir kaç çalışta açtı telefonu.

"Miran nerdesin? Neden haber vermedin? Babaneme kahvaltıya gidecektik hani."

"Sanada günaydın Reyyan, çok önemli bir işim çıktı ben gelemiyorum kahvaltıya size afiyet olsun."

"Ama miran bab-"
Demeye kalmadan miran telefonu kapamıştı , ya sabır! Reyyan hızla üstünü giyinerek Aslanbey konağında gitti. Ve Babane kahvaltı masasında oturuyordu. "Hah hoşgeldin Reyyan, hani miran nerede?" dedi azize gözleri miran'ı ararken "o denniz'in yanına gitti Babane Allah aşkına bir şey de şu miran'a ben sözümü geçiremiyorum artık." Dedi miran'ı Azize'ye şikayet ederek. "Tamam ben şimdi miran'ı arıyorum gelir hemen işini bırakıp." Dedi ve miran'ı aradı telefon çaldı,çaldı,çaldı fakat karşı taraftan açan olmadı. Azize reyyan'a dönerek konuşmaya başladı. "Açmadı eşşek sıpası ben kahvaltıdan sonra tekrar ararım kızım." "Peki Babane" dedi Reyyan ve kahvaltı yapmaya başladılar.
MİRANDAN
Dün akşam denniz'e gelemeyeceğimi söylediğimde çok üzülmüştü ve telefonu suratıma kapatmıştı şimdi ise onun gönlünü almaya gidiyordum. 5dk ya evine varmış olacaktım. Telefonum çaldı arayan babanemdi ama açmayacaktım, açarsam geri dönmek zorunda olurdum. Biraz daha yol kat ettikten sonra denniz'in evine vardım arka kapıyı açıp çiçekleri aldıktan sonra Demir kapıdan içeriye girip kapıyı çaldım bir kaç dakika sonra denniz kapıyı açtı beni görmeyi beklemiyordu.. Daha sonra gülerek kucağıma atladı bende çıçeği yere atıp gülerek denniz'in belinden tutup sarıldım ve sarılarak içeriye geçtik. Daha sonra koltuğa oturup denniz'i kucağıma aldım. Denniz gülerek bana baktı. "Ama sen? Hani işin çıkmıştı." dedi denniz hayla üzerinden atamadığı şaşkınlıkla "Hiçbir işim senden önemli değil güzelim." Dedi miran ve dudaklarını denniz'in dudaklarına mühürledi yavaş başlayan öpüşme hızla alev alırken miran'ın telefonu çalmaya başladı göz ucuyla telefona baktığında bahanesinin aradığını gördü ve geri çekilerek telefonu açtı denniz hayla kucağındaydı.
"Efendim Babane"

"Miran torunum nerelerdesin?"

"İşim var Babane o yüzden gelemedim bugün kahvaltıya."

"İşin bizden önemli değildir. Yarım saat içinde Konak'ta ol size diyeceklerim var."

"Size? Reyyan mı arattırdı Babane" dedi sinirlenerek miran.

"Evet Reyyan arattırdı sen sözümü dinle yarım saate Konak'ta ol"

Dedi ve telefonu kapattı azize miran reyyan'a bir kez daha sinirlendi bu kız durmayacak huzur vermeyecekti. Ama şuan gitmesi gerekiyordu yarım saate anca varırdı konağa denniz'in dudapına öpücük kondurup denniz'i koltuğa bırakıp ayağa kalktı ve "Sevgilim acil gitmem lazım söz veriyorum telafi edicem"
Dedi ve denniz'in birşey söylemesine fırsat vermeden evden ayrılıp konağa doğru yol aldı.

YENİ BÖLÜM GELDİ
UMARIM BEĞENİRSİNİZ VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

| ReyMir Hayali Sahneleri | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin