1 Hafta sonra ...
Sabahın ilk Işık'larıyla gözlerini açan miran olmuştu kollarının arasında yatan karısına baktı onu ne kadar özlediğini bir kez daha anladı , Reyyan ' ın alnını öpüp üstünü kapatıp ayağa kalktı , şirkete gitmesi gerekiyordu , Reyyan'ı uyandırmamaya çalışıyordu , yoksa karışı yine ısrar edip o da şirkete gelmek isteyecekti , evde canının sıkıldığını ve onunla gelmek istediğini söylüyordu 2 günüde miran'a miranda ger seferinde geçiştiyordu , karışı hamile olduğu için şirkette yorulmasını istemiyordu . Miran bunları düşünürken Reyyan aniden gözlerini açtı , miran ' ın gideceğini hissedecek miş gibi miran ise içinden " eyvahh" diyip takımını alıp koşarak alt kattaki banyoya koştu Reyyan ise sadece miran ' ın arkasından bağırdı ama miran takmadı , Reyyan ise hızlı , hızlı ve dikkatli bir şekilde üzerine elbiseyi geçirdi hafif makam yapıp aşağı indi miran'a yetişmek için , avluya indi miran ' da o sıra banyodan yeni çıkıyordu reyyan'ı görünce donup kaldı , miran Reyyan ' ın yanına geldi ve konuşmaya başladı .
" Karıcım hayırdır niye hazırlandın "
" Bende seninle geliyorum "
" Bebeğim konuştuk bunu seninle yorulursun şirkette , oğlumuz da yorulur bu sefer "
" Ama evde de canım sıkılıyor bütün gün kocacım " dedi Reyyan cilveli ses tonu işle o sorada Esma anne mutfaktan reyyan'a seslendi
" Miran bekle aşkım hemen Esma anneye bakıp geliyorum , bekle "
" Tamam yavrum " dedi miran tabiki bekleyemecekti , gelmemesi daha iyi Olucaktı sağlığı açısından Reyyan mutfağa girer , girmez koşarak arabaya binip şirkete doğru yol aldı . Kendi kendine konuşup " Çok ağır trip yiyeceksin oğlum " dedi ve yola devam etti
Reyyan mutfaktan çıktı , çıktıktan sonra yüz ifadesi asıldı miran gitmişti , ne yani onu beklememiş miydi ? O sırada Esma anne mutfaktan Reyyan ' ın yanına geldi Reyyan hamile olduğu için Esma hanım Reyyan ve miran ' ın evlerinde Reyyan'a yardımcı oluyordu .
" Reyyan kızım ne oldu ? Neden doldu o gözlerin ?"
" Miran'a beni beklemesi söyledim ama beklememiş " dedi Reyyan ağlayarak aslında ağlanacak bir durum yoktu , hepsi hormonların yüzündendi
" Reyyan kuzum kusura bakma , ben miran ' ın beklediğini bilmiyordum "
" Yok Esma anne senin suçun yok , hepsi öküz miran ' ın suçu "
" Ağlama kuzum , ağlama , gel odana çıkarmayım seni " dedi Esma anne be reyyan'ı odasına çıkararak , tekrar avluya indi ve miran'ı Aradı miran 2. Çalışında açtı
" Efendim Esma anne "
" Miran oğlum sen neden Reyyan ' ı üzdün iki gözü , iki Çeşme ağlıyor , gel al karının gönlünü"
" N-Nası ağlıyor ?"
" Onu götürmemişsin ağlıyor işte gel al gönlünü " Diyerek telefonu kapattı Esma anne ve mutfağa gitti .
5 dk sorma miran konağa geldi ve direk Reyyan'ın odasına girdi Reyyan yorganın altına girmiş ağlıyordu , hızla yorganı açarak kucağına alıp , kucağına oturtu" Bıraakk beni öküzz herifff !"
" Şttt sakin ol meleğim "
" Meleğim deme bana git şirkete sen "
" Bana bak bebeğim "
" Bakmıyıcam!"
" Bak yavrum "
" Bakmıyıcam git buradan " diyerek miran ' ın kucağından inip tekrar yorganın altına girdi miranda yorganın altına girerek Reyyan' ın karnına sarıldı
" Miran bırak !"
"Ben oğluma sarılıyorum allah , allah "
" Oğlun da konuşmuyor seni ile beni üzdüğün için "
" Konuşuyor ben duyuyorum "
" Duymuyorsun git işte bıraktım beni alamdan git yine şirkete "
" Bebeğim anla beni sende , hamilesin yorumlaman lazım "
" Yorulmam otururum koltukta "
" o zaman yarın götüreceğim seni tamam mı?"
" Tamam " dedi Reyyan heves ile , miran'a döndü
" oğlumuzun adını karar veremedik hayla "
" Aslında benim aklımda bir kaç fikir var bebeğim "
" Neymiş bakalım kocacım "
" Elyesa "
" Elyesa Aslanbey "
" Çok güzelmiş miran bu isim " Diyerek miran'a sarıldı miran ' da Reyyan ' ın boynunu öpüp kokladı
" Oğlumuzun ismini ben koydum , kızımızın kinide sen koyarsın artık "
" Dur miran hemen yapı verdin kızı , önce bir oğlumuz sağlıkta doğsun da "
" Orası öyle de , bir kızımız olucak sonra değil mi ?"
" Bakarız kocacım "
" Kocacım diyen diklerimi yesin kocan senin "
" Yesin demişken ben acıktım kahvaltıda yapmadık "
" hahahhaa Reyyan tüm romantizmi bozdun "
" Ben bozmadım oğlun bozdu "
" Oğluma atma şimdi tüm süçü , o babasına ters yapmaz " diyerek Reyyan ' ın yanağından makas aldı anlaşılan oğlu ile bir olup Reyyan ' ı kıskandıracaklardı
• Vote ve yorum yapmayı unutmayın