8.Bölüm -İntihar☹️

1.5K 38 4
                                    

Öncelikle bölüm geç geldiği için sorry ...

Miran ve Reyyan konağa geldikleri zaman dennis dama çıkmış atlamak üzeriydi ...

" dennis , in hemen oradan "

" niye miran artık yaşayacak sebebim kalmadı ki " dedi dennis miran koşarak avluya çıktı dennis in yanına Reyyan da miranın arkasından ...

" in bak ayağın falan kayacak şimdi "

" zaten onun için burdayım ...... Elveda ..." dedi dennis tam atlayacağı sırada miran dennis belinden tutu ve kendime çekip sarıldı ... Reyyan kıskanmış mıydı ? Evet kıskanmıştı 😅

" miran" dedi dennis ağlayarak Reyyan ise sinirle odaya gitti akşam bunun hesabını soracaktı aslında böyle durumda kıskanmaması gerekiyordu ama hamilelikten dolayı hormonlar onun kafasını karıştırıyordu ...

" tamam geçti , Esma anne dennisi odasına götür " dedi miran ve reyyanın yanına gitti ... odadan içeri girdiğinde Reyyan yorganın altına girmiş düşünüyordu ağlamak istemiyordu ... o bunları düşünürken miran yorganı açıp yanına yattı .... ama Reyyanın mirana siniri hayla geçmemişti o yüzden arkasını döndü mirana miran da arkadan reyyana sarılıp karnını okşamaya başladı ... Reyyan etkilenmişti ama yumuşaması gerekiyordu ... bunu kendine hatırlatarak miran ın elini itti karnından ...

" Reyyan ne oluyor , demiyim dedim ama niye soğuksun bu kadar " dedi miran Reyyan mirana dönerek konuşmaya başladı ...

" Birde soruyor musunuz miran bey "

" ha miran bey olduk yani şimdi " diyerek reyyana daha fazla yaklaştı dudakları birine değiyordu ama birleşmiyordu ....

" evet öyle oldunuz miran bey "

" gel bakıyım sen şöyle " diyerek reyyanı altına alarak öpmeye başladı ... Reyyan da daha fazla dayanamayarak karşılık vermeye başladı miran reyyanın elbisesinin fermarını açmıştı ki kapı çaldı Reyyan hemen miranı üstünden itti miran da oflaya , puflaya kalktı üzerinden ve " gir " dedi ... kapı açıldı ve içeri dennis girdi ...

" Miran konuşa bilir miyiz "

" kocam müsait değil maalesef dennis"

" Reyyan " dedi miran reyyana bakarak çünkü dennis in yanında yakın olmamaları gerekiyordu yoksa dennis bir daha intihar etmeye kalkışır ve ona birşey olursa miranın vicdan azabı hiç susmazdı ...

" tamam , konuşalım "

" avlu da bekliyorum " dedi dennis ve çıktı ... şimdi 1 hafta trip yerim diye düşündü miran reyyandan dediği gibi de olacak gözüküyordu ..

" git , git , gitsene hamile karını bırakıp git miran "

" karıcım anlattım ya sana onun yanında yakın olamamayız diye "

" asıl onun yanında yakın olmalıyız miran bey "

" miran bey diyip durma , sinirimi bozmaya başladı ."

" ben gidiyorum sizde ne haliniz varsa görün MİRAN BEY " miran beyi bastırarak söyledi ve mutfağa indi miran ya sabır çekip dennis in yanına gitti ... dennis ile konuştuktan sonra Tripli karısının gönlünü almak için mutfağa indi ...

" napıyonmuş bakıyım benim bebeklerim "

" bu seni ilgindirmiyo miran bey , dimi annecim " dedi Reyyan karnını ovuşturarak allahtan mutfakta sadece ikisi vardı ...

" allah , allah sen bu anneni dinleme babacim " diyerek reyyanın karnını öptü .. reyyanı yine kızdırmıştı ... reyyanda masa da duran bardaktaki suyu alıp miranın yüzüne döktü ..

" al sana baba!"

" Reyyan 3'e kadar sayıcam kaç "

" miran "

" çok ciddiyim "dedi miran Reyyan bardağı fırlatıp kaçmaya başladı ... ardından da miran ...

• Vote ve yorum yapmayı unutmayın .

| ReyMir Hayali Sahneleri | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin