První den Tomlinsonovi a Stylesovi se rozhodli, že půjdou do místního parku. Který nese název 'Princess Park'. Po celé Anglii, nebo spíš po celém světě běží známá hudební show. X-Factor. A jako naschvál, tam měli casting.
U stolu seděl známý Simon Cowell."Mami, mami. Až budu velký chci být zpěvák", řekl malý Harry. Ann se na něho sladce usmála a pohladila ho přes jeho kudrnaté kadeře.
Nějakou dobu to tam pozorovali, do té doby se tam vystřídalo nespočet 'soutěžících'. Ale pak najednou se Simone zved ze svého bílého, koženého, řekla bych i drahého křesla a štrádoval si to k rodince. A co teď? Ann najednou vykulil oči, chytla Harryho, Louiho a Jay za ruku a utíkali, co jim nohy stačili.
"Už jsem myslela, že mu neutečem", zasmála se Jay. "Ale... utekli jsme", všichni se nahlas rozesmáli. Asi si říkáte, proč utekli.No, odpověď je jednoduchá. V té době se říkalo, že Simone si dává do castingu i dospělé ženy. A když se rozešel k Ann a k Jay, nahodil oplizlý xicht, který nenaznačoval nic dobrého.
Jednoduše, když si dáte pět k pěti, vyjde vám 10. Takže jeden muž a dvě ženy. Ano, Simon byl takový."Ann, asi jsem ztratili Troye", zničeho nic pronesla Jay. "Říkal mi, že jde domů. Ty jsi byla zrovna na WC. Promiň, zapomněla jsem ti to říct", omluvně se usmála maminka Harryho.
Tento den si obě rodiny náramně užili. Byla sranda. Čas utíkal jak splašený. Ani se nenadali a byl večer.
Mezi tím u Stylesů doma
Když Ann s Harrym přišli domů, svlékli se z bund a sundali si boty, které daly do botníku hned vedle vchodových dveří.
Následně Ann šla udělat večeři. Vyndala z lednice máslo a šunku. Z ostrůvku vyndala toastový chléb. Vyndala dva talíře. Udělal jim šunkové sendviče.Když oba dva dojedli, Harry šel jako poslušné dítě umýt dva talíře, které před chvilkou použili.
Měl namířeno do svého nového pokoje, ale najednou se zastavil na schodech. Skrz okno uviděl Louiho. Jak se pomalu obléká do pyžama a přechází do pokoje. Harry se nemohl odtrhnout pohledem od jeho krásně řezané dětské čelisti, strašně ho fascinoval pohled na Louiho. Harry stál na schodech dobrých pět minut, nepohnul se ani o milimetr. Stal tam jako přikovaný.
Když už Lou byl hotový šel si zatáhnout žaluzky ve svém pokoji.
Měl pocit, jako by ho někdo sledoval. A pak spatřil v dálce na schodech malé hnědé kudrnaté prstýnky. Naštěstí Harry rychle uhnul Louiho nebesky modrými očima. V tu ránu rychle běžel do pokoje a zabouch za sebou dveře.
Skočil na postel a snažil se zapomenout na ty modré studánkové oči.Pohled Louiho
Když jsem viděl toho malého Harryho na schodech, jak na mě kouká. Poprvé jsem si říkal, proč na mě tak čučí? Chtěl jsem mu zamávat, ale on se leknul a utek. Nevím.
Ale jako druhé mě napadlo, že na mě koukal. Jakože koukal koukal. Vím o sobě, že jsem jiný.
Nechal jsem malého zírajícího Harryho Harrym a šel jsem spát.- Teď mě to psaní docela chytlo, takže 😏...
Doufám, že se vám druhá kapitola libí a zatím bye xx.- A prosím pište mi vaše poznatky nebo co by jste v příběhu ocenili.
Budu za to moc ráda.
A nezapomeňte mi dat hvězdičku... děkuji ❤️. A teď už fakt byeeee xxx.All the love - S.
ČTEŠ
-More then friends- Larry Stylinson CZECH FF
FanfictionCo se stane, když se zamilujete do svého nejlepšího kamaráda? !PROBÍHÁ KOREKTURA PŘÍBĚHU!