5/ Chci tě cítit! ✅

344 12 5
                                    

Z pohledu Louiho
Ráno jsem se probudil dřív než Harry. Koukl jsem se na hodiny a bylo půl osmé. Unaveně jsem se zvedl z postele a zamířil jsem si to do koupelny. Tam jsem se svlékl z pyžama a vklouznul do sprchy. Z police jsem si vzal mrkvový sprcháč (vím, že mrkev ve sprcháči je fakt fakt strašná přestava, ale inside jokes nesmí chybět), který jsem vymačkal na houbu ve tvaru holuba.
Před tím jsem ještě samozřejmě navlhčil.
V koupelně jsem se řádně umyl a vyčistil zuby. Pak jsem odcupital z koupelny zabalený v ručníků ke skříni, ze které jsem vyndal šedé tepláky, Harryho bílé tričko a zářivě růžové ponožky (nepteje se mě kde jsem je vzal, prostě tam byly). Vše jsem si oblékl a koukl jsem na hodiny, které právě ukazovali 8:28.

Harry si to ještě pochrupkával v pelechu.
Rozhodl jsem se, že Harrymu udělám snídani do postele. Přemýšlel jsem, co mu udělám. Napadlo mě, že udělám banánové lívance, které z celého srdce miluje.

Všechny ingredience na ně jsem si důkladně připravil a začal dělat těsto. Všechen tekutý obsah, co jsem si připravil, jsem nalil šufánkem na pánev, na které byl už rozpuštěný kokosový olej. Takhle jsem tam stal asi deset minut. Poté jsem vše umyl a uklidil si pracovní desku. Ze skříně jsem vytáhl bílí oválný talíř, který jsem dal na linku. Z lednice jsem vytáhl borůvky a jahody, s sebou jsem vzal ještě javorový sirup. Snažil jsem se, aby to nějak vypadalo, ale nakonec se mi to docela povedlo, aspoň myslím.

S nadšením jsem to vše dal na tác a k tomu přiložil hrnek s horkým vanilkovým kafem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S nadšením jsem to vše dal na tác a k tomu přiložil hrnek s horkým vanilkovým kafem. Vyběhl jsem schody nahoru a otevřel dveře do pokoje, kde pořád chrápál Hazza. Po špičkách jsem se k němu přišel, tác jsem položil zatím na noční stolek vedle postele.

Harryho jsem probudil něžným polibkem na levé líčko, ten se jen pousmál a víc se zachumlal do peřin. Poté jsem ho pohladil po jeho nádherných kudrlinkách a šeptem jsem řekl: "Miláčku, je 10. Přines jsem ti do postele snídani".
Harry byl tím rázem hned zbuzený a opřel se o čelo postele. Podal jsem mu tác a řekl jsem: "Takže, tady máš banánové lívance s jahodama a borůvkama, celé jsem to polí tvým oblíbeným javorovým sirupem a plus jsme ti udělal vanilkové kafe".
Všechno jsem mu to důkladně  popisoval a poté ukazoval.

Když jsem dával ruce nazpátek k sobě, zavadil jsem o vnitřní stranu Harryho stehna, ten se na mě jen koukl a zčervenal jak ta jahoda na talíři. Jeho pohled skončil na jídle.

Chvilku jsem ho pozoroval jak papká, když jí tak u toho strašně mlaská, sice to hrozně nesnáším, ale jeho mlaskaní je fakt rozkošný.

Když Harry vše dobaštil, vzal jsem tác s nádobím do kuchyně a tam jsem vše hned umyl.

Vrátil jsem se k Harrymu, ten si to ještě hezky pomlaskával v posteli.

Sedl jsem si k němu a řekl: "Dobré ráno babe, jak ses vyspal? Chutnalo ti to?". Harry na to ještě s tím jeho rozespalím chraplákem řek: "Dobré princezno, docela dobře jsem se vyspal. Ta snídaně byla vynikající, lepší jak od Ramsayho". Byl jsem rád, že to Harrymu chutnalo.

-More then friends- Larry Stylinson CZECH FFKde žijí příběhy. Začni objevovat