☆שריקות והטרדות ברחוב☆

86 8 15
                                    

הסכיתו היטב והקשיבו לסיפור חביב:
אני וחברה טובה שלי (orianet2007) יצאנו לרוץ כדי לחזור (טוב על מי אני עובדת, אף פעם לא הייתי בכושר) לכושר טוב. אנחנו התמוטטנו כמו מפגרות בתחנת אוטובוס באמצע השכונה. אדומות, מזיעות, מתנשפות.
כמה נהגי מכוניות *נחמדים מאוד* שעברו במקום, החליטו להביע את הערכתם לגופ(ות)ינו המזיעים והאדומים כאמור, בצורה מכבדת ונעימה מאוד, לכל אחד בדרכו שלו. אחד שרק, אחד צפר, אחד האט והביט, ואחר אף קרא לחבריו המנומסים גם הם.
תודה לכם אנשים מכבדים ומכובדים.

כאילווווו מההה???? פאקינג מהההה????

חברות אחרות שלי מספרות שגם להן שרקו והעירו בזמן שהלכו ברחוב במגוון בגדים - מחצאיות ארוכות עד חולצות בטן.
מה הקטע?
תודה רבה על הערתך המקסימה: "איזה תחת! איזה ציצי! פשיייי!" (לא קרה לי אישית אבל כע)
תודה רבה ששמת לב לכך שאני נערה מתפתחת, והחלטת להודיע זאת בפומבי תוך הבעת הערכה ליופיי המתפרץ. ממש העלית לי את הביטחון העצמי ועשית לי את היום נשמה.

וברצינות. ההערות האלה מזעזעות. פשוט נוראיות. הן מורידות את תחושת הביטחון ברמות על, והן משפילות ומלגלגות. אני יותר מסתם תחת וציצי. אני אישה. אני אדם. יש לי רצונות, וחלומות, ומחשבות.
בגלל אנשים כאלה בנות מפחדות ללכת לבד ברחוב חשוך. מאנשים כאלה אמהות מזהירות את הבנות שלהן. בגלל אנשים כאלה, בנות לא מספיק בטוחות בעצמן.

"אבל זו לא הטרדה!לא עשיתי לה כלום! לא נגעתי בה!"
אולי לא פיזית, אבל בנפש נגעת ועוד איך. תודה לך אדם רנדומלי שלא יכול להתאפק ולשמור את המחשבות שלו לעצמו.

"אי אפשר להתחיל עם בחורות בימינו! הכל נחשב הטרדה!!"
להתחיל מותר בהחלט. צריך לדעת איך לעשות את זה. בבקשה, אל תגידו לי שאני צריכה להסביר. אני אסביר בכל זאת.

-מחמאות על חלקי גוף כגון: שדיים, ישבן, ירכיים, מותניים, בטן.. פשוט לא מקובלות! מעבר להטרדה, יש פה מין שיפוטיות. אני לא חייבת להיות רזה/מלאה בשביל אף אחד/ת מלבד אני עצמי!!

-כוסית, חתיכה, יפיופה, נסיכה, סקסית, וגם "מהממת" בשילוב מבט מטריד. (לפני שאתםן מכיריםות) לאאאא לאאאאא פשוט פשוט פשוט לא!! זו לא מחמאה! זו פאקינג החפצה!!! אי אפשר פשוט לומר 'את מוצאת חן בעיני?'

-"וואי וואי מה הייתי עושה לך.." או "את מחרמנת אותי רצחחח" זוהי לא מחמאה. אני באמת צריכה להסביר?!

- "אבאשלך גנן?" לא, אבל נראה שאבא שלך לא לימד אותך נימוסים!

- אני לא אדבר על מגע. אני לא אתחיל. לא מכירים בחורה?! אל תגעו בה. תודה רבה שבת שלום.

"אז פרד, איך אפשר להחמיא בלי לצאת מטריד?!"

- מחמאה על בגדים או פריטים נלווים (שרשרת, עגילים בלי קשר לחלקי גוף מהחזה ומטה. אפשר להחמיא דאבל מחמאה - "העגילים שלך מאוד יפים, מבליטים לך את העיניים".
"החולצה הזאת מחמיאה מאוד לצבע העור והשיער שלך."
או בסגנון (:
או! זה נעים מאוד, והרבה מאוד פעמים גם מעלה את הביטחון (ברצינות)

- ישירות: "שלום, את מאוד מוצאת חן בעיני, אפשר את המספר שלך?"  לא צריך לעשות פוזות, פשוט תגידו בצורה נעימה מה שיש לכםן לומר (:

כמובן חשוב לי להדגיש שחומרת המעשה לא פוחתת אם אישה עושה את זה לגבר, או אישה לאישה או גבר לגבר או אחר!! (כתבתי בלשונות הספציפיים את הטקסט, כי זה המקרה הנפוץ ביותר)
יש שיאמרו "אם אישה עושה את זה, זה פחות חמור, כי הגבר רוצה את זה!"
פחחחחח
במה אנחנו שונות מגברים?! למה לנו יש זכויות יתר ואנחנו יכולות להעיר הערות מיניות?!
לא. זה לא מגניב, וגם לנו לגמרי אסור.

מה שמעצבן, זה שהרבה פעמים, הגבר/האישה הפלרטטנ/ית שיקראו לגיבור/ה בשמות מציקים כמו "נסיכ/ה" "חמוד/ה" או "מותק", ויתנהגו בצורה מעצבנת בעליל, בסוף יצאו עם הגיבור/ה המאוהב/ת בהם/ן בסתר.
לא
לא
לא
לא
זה לא הולך ככה. דייי תפסיקו. הטרדה זה לא מגניב ולא נעים ולא כיף!!!

ובחזרה לפסקה הראשונה: אני וחברתי האהובה המוזכרת למעלה רוצות לערוך ניסוי, בו נשה בתחנות אוטובוס בשכונתנו בסיטואציות שונות- רק אחת מאיתנו, שתינו יחד, אחת מאיתנו עם נער, בלבוש יחסית "צנוע", בלבוש "חשוף" וכו'
ונספור כמה צפירות, שריקות ו"מחמאות" נקבל.

בתודה וברכת לילה טוב ומכובדדדדד,
מועצת הפרד העליונה😌
(לא, זו סתם פרד [בשבילך פרדוששש liya132])

☆ספר ספיישל - הויקיפרדיה- ספיימיניזם☆Where stories live. Discover now