☆מחאת המכנסיים הקצרים☆

65 7 1
                                    

"הגוף שלנו הוא שלנו, ואנחנו אחראיות ואחראיים עליו ועל מי שייגע או תיגע בו."
המשפט הזה נשמע הגיוני ומקובל על כולםן, נכון?
אז זהו שלא!
משום מה, חלק מבתי הספר חושבים שהאחריות היחידה שלנו לגבי הגוף שלנו היא האחריות להסתיר אותו - הם קובעים חוקי לבוש סקסיסטיים, בטענה ש"הבנים יתפתו."
בעצם, מה שהם אומרים, שהאחריות לאונס מוטלת עלינו, הרי אנחנו לא יותר מבובות מין שנועדו לספק את הבנים, ואם התלבשנו חשוף סימן ש"רצינו את זה"...
ולא, זה לא נגמר פה! בנים, התירוץ הזה מוציא אתכם טיפשים חסרי חוט שדרה שלא מסוגלים לשלוט בעצמם ובגוף שלהם... שהם לא יותר מאיבר מין..
זה לא נכון! זה פשוט לא נכון!
החוקים האלו משטיחים את כולנו, ומוציאים מאיתנו את האנושיות!
כמו כן, הם סותרים מאוד מאוד את האמונות שלי. אני מאמינה בשני דברים:
1. בנות, אני מאמינה לכן. מאמינה לכן שאף פעם לא רציתן להיאנס או להיות מוטרדות. שאם התלבשתן בצורה שחשפה קצת עור, הייתה לכן סיבה יותר טובה מ"לפתות את הבנים".
2. בנים, אני מאמינה לכם. מאמינה לכם שאתם יצורים רגישים, חכמים ובעלי עמוד שדרה, עם רצונות, מחשבות ורעיונות, ושאתם מסוגלים לראות בי מעבר לגוף, אלא בת אדם כמוכם בדיוק!
יש לי רגשות, ומחשבות ורצונות.
וכן, יש לי גם גוף, ואני לא מתביישת בו, אז אל תגרמו לי להתבייש בו.
כי הוא יפה. והוא מקסים. והוא מיוחד. והוא שלי, ושלי בלבד.

☆ספר ספיישל - הויקיפרדיה- ספיימיניזם☆Where stories live. Discover now