POV Harry styles
Louis is op mijn schoot in slaap gevallen terwijl ik met zijn moeder praat. "Hoe gaat nu met jou Harry?" Vraagt Johannah lief. "Opzich wel goed. Ik moet nog wat huiswerk inhalen maar ik heb gelukkig niet zo veel uren gemist." Zeg ik. "Dat is fijn om te horen." Ik knik. "Hoe gaat het met jou Johannah, na dit hele gebeuren en met Louis zijn vader enzo." Vraag ik. Louis heeft me verteld dat zijn vader hem en zijn moeder heeft verlaten voor een andere vrouw. Ze slikt duidelijk. "Het was een moeilijke periode voor me maar gelukkig had ik jou. Ik ben blij dat Louis vader weg is. Ik heb het gevoel dat hij Louis sloeg en ik weet zeker dat hij Louis niet accepteerde als homo. Ik weet ook zeker dat Louis het niet had uitgemaakt omdat hij jou niet meer leuk vind. Ik denk dat het aan zijn vader lag." Verteld ze. "Wat! Sloeg hij Louis?" Ik schrik. "Ik vermoed het." Antwoord ze triest. Ik knik en ik kijk naar de slapende jongen op mijn schoot. Hij verdiend het niet, hij is zo lief en kwetsbaar. Ik aai hem over zijn haren heen. "Ik leg hem wel even in bed." Zeg ik tegen Johannah. Ze knikt goedkeurend. Ik til hem op door een arm onder zijn knie holte te leggen en een achter zijn rug. Ik loop voorzichtig naar boven en leg hem in bed. Ik aai hem nog eens over zijn haar en geef hem een kusje op zijn hoofd. Hij maakt een goedkeurend geluidje waardoor ik moet glimlachen. "Lou?" "Mhm." "Ik heb zo weer les dus ik moet nu helaas gaan." Hij kreunt afkeurend. "Sorry love maar ik heb geen zin om morgen om 8:00 te melden." Ik druk nog een kusje op zijn lippen. "Ik zie je vanmiddag weer." Hij glimlacht. Ik loop met tegenzin zijn kamer uit. "Doei Johannah ik moet weer naar school toe. Ik zie je vanmiddag weer!" Roep ik. "Dankjewel voor het thuis brengen. Tot straks!" Roept ze terug. Ik sluit de deur en ik fiets weer naar school
Ik kom net op tijd voor mijn volgende les. Ik zie nog een lege plek naast Liam en ik ga naast hem zitten. "Hoe gaat het met hem?" Vraagt hij bezorgd. Ik glimlach geruststellend en zeg dan: "Het gaat op zich wel. Hij heeft nog even met Johannah en mij gekletst en is daarna gaan slapen." Liam knikt en focused dan zijn aandacht weer op zijn Frans boek. In de pauze zitten we met zijn alle aan een tafel en iedereen kletst gezellig met elkaar. Ik zie Niall en Eva hun handen in elkaar liggen en ik krijg een zwakke glimlach op mijn gezicht. Ik zou willen dat ik hier met Louis had kunnen zitten. Dit had een leuke eerste dag moeten worden maar dat is het helaas niet geworden. "Whoehoe aarde aan Harry." Ik zie de hand van Tessa voor mijn ogen zwaaien. Ik schrik op uit mijn gedachten en kijk haar lachend aan. "Sorry was even in gedachten." Zeg ik. "Het is Louis hè?" Vraagt ze. "Mhmh." antwoord ik. "Het had gewoon een leuke eerste dag moeten worden." "Ik denk dat hij gewoon nog wat rust nodig heeft. Op school zijn best veel prikkels en dat zijn zijn hersenen nu even niet gewend. Het komt echt goed Harr." Ze glimlacht rustgevend. "Anders kom je bij me slapen dit weekend dan kunnen we eindelijk weer eens bij praten." Zegt ze. "Ja dat is een goed idee, ik moet het wel nog even aan mijn moeder vragen maar die doet denk ik niet moeilijk hoor. Je mag ook wel bij ons komen als je dat wilt?" Zeg ik. "Ja dat zou eigenlijk wel fijn zijn. Even weg van die die chaos in ons huis. Love my life met 3 zusjes." Zegt ze lachend. "Hoor ik hier een slaapfeestje? Ik kom ook!" Gilt Eva. Ik wrijf even over mijn oor. "Is goed jullie zijn allebei welkom." Zeg ik lachend. "Jeeej zo leuk! Dan kunnen we een meiden avondje houden." Zegt Tessa. "Ho ho ik ben misschien wel gay maar ik blijf een jongen." Zeg ik verontwaardigd. "Ja ja dat zal wel. Maar je moet wel mee doen met maskertjes!" Zegt Eva met een grijns. "Prima prima." Zeg ik maar. Eva en Tessa geven elkaar een high five waardoor ik moet lachen.
Ik nu al weer een tijdje bij Louis en we kijken een film. Niet dat ik echt aan het opletten ben ik ben te veel afgeleid door Louis die tussen mijn benen met zijn rug tegen mijn buik aan zit. Ik kam met mijn vingers zijn haren naar achter. Ik merk dat Louis daar altijd rustig van wordt. Ik leg mijn hand even op mijn been en meteen voel ik dat Louis zijn hoofd omdraait. Hij kijkt me zielig aan en pakt mijn hand en legt hem weer op zijn hoofd. Ik lach door zijn actie en ik duw Louis een stukje naar beneden waardoor ik over hem heen kan buigen en hem een kusje kan geven ondersteboven. Hij glimlacht tevreden en zegt dan trots: "Ik voel me al een stuk beter dan vanmiddag Hazz." "Dat is fijn om te horen Lou." Antwoord ik vrolijk. "Ik hou morgen nog even rust en ik ga voor de zekerheid even naar de dokter, maar ik denk dat ik woensdag wel weer naar school kan. We hebben dan toch maar een korte dag." "Klinkt als een plan." Zeg ik. "Hoi Harry, eet je mee?" Vraagt Johannah terwijl ze de woonkamer in loopt. "Ja als dat voor jou kan dan graag." Antwoord ik. "Je bent altijd meer dan welkom dat weet je." Ze geeft me een knipoog en loopt dan de keuken weer in. Door het gesprek met Johannah had ik niet door dat Louis zich had omgedraaid en nu met zijn knieën tussen mijn benen zit. Ik glimlach naar hem. Ik voel zijn kleine handjes tussen mijn krullen. Ik voel zijn hand van mijn haren naar beneden glijden en hij legt hem op mijn wang. Dan zoent die me en ik voel zijn warme adem op mijn lippen. Hij strijkt met zijn tong over mijn lip en vraagt toegang. Ik open mijn mond en onze tongen spelen een rustig spel. Na een tijdje trekt hij terug en fluistert. "I love you."
Whoop deel 14 al weer, gaat snel! Bijna herfstvakantie jeeeeeeej!
X Lili
JE LEEST
Blue like the ocean💙, green like the forest💚 (larry stylinson short)
FanfictionHarry en Louis zijn uit elkaar gegaan nadat de vader van Louis niet wil accepteren dat zijn zoon een jongen date. De jongens besluiten om gewoon weer vrienden te worden. Maar wat als Harry weer gevoelens voor Louis krijgt? Of eigenlijk zijn zijn gev...