Pov Harry Styles
Het is vrijdagochtend en vanavond komen Tessa en Eva logeren. Ik heb er echt super veel zin in, even een avondje met mijn beste vriendinnen.
Ik loop naar mijn fiets en fiets met mijn vrienden, Louis gelukkig ook weer het gaat een stuk beter met hem, naar school.
De laatste bel gaat en samen met Eva en Tessa fietsen we naar mijn huis toe. "Hey meiden wat leuk dat jullie er zijn." Groet mijn moeder ons. "Hey Anne leuk om je weer te zien!' Zegt Tessa terwijl ze haar een knuffel geeft. Eva geeft mijn moeder ook een knuffel. Ik vind het zo leuk hoe goede band mijn vrienden met mijn moeder hebben. Een keer zei Zayn dat mijn moeder de moeder van ons allemaal was, waar ik heel hard om moest lachen. "Hi mam." Zeg ik en ik geef haar een kus op haar wang. "Lusten jullie een kopje thee?"
We zitten met zijn vijven, mijn zus is er ook bij komen zitten, aan tafel gezellig te kletsen over van alles en nog wat. Dan komt het onderwerp 'Louis en Harry' aan bod. "Dus jullie zijn weer, nog steeds, helemaal hoteldebotel?" Vraagt Eva met een knipoog. "Ja." Ik knik en ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen. "Niet zo verlegen Harry we willen details." Zegt Tessa nu. Ik kijk naar mijn moeder en zus en ik zie een vermakelijke grijs op hun gezichten. "Nou nee dat dacht ik even niet. Laten we jullie bedden maar klaar gaan maken." Zeg ik tegen de twee giechelende meiden. Ik trek ze mee aan hun pols naar boven.
Nadat de bedden van de meiden klaar liggen zitten we in een kleermakers zit op mijn tweepersoonsbed. Tessa laat zich achterover vallen en zucht. "Ik zou willen dat ik een tweepersoonsbed had, ik heb een veel te kleine kamer en als ik een grotere wil moet ik hem delen." Ik vind het zielig voor Tessa. Ze heeft 3 zusjes en haar ouders hebben niet zo veel te besteden. Ik kijk haar met medeleven aan. "Weetje wat Tess je mag vanavond wel in mijn bed slapen dan slaap ik wel op het matras." Zeg ik. Ze veert snel omhoog en kijk me blij aan. "Omg dankjewel Harry dat is echt lief van je." Ze leunt naar me toe om me een knuffel te geven, maar ze leunt iets te ver waardoor ze boven op me valt. Ik vak achterover en ik krijg de slappe lach. "Groepsknuffel!" Gilt Eva en ze springt boven op ons. Ik lach zo hard dat de tranen in mijn ogen staan en mijn buik pijn doet. Als iedereen weer van me af is roept Eva: "maskertjes tijd!" Ik rol met mijn ogen, dit wil ik echt niet. Eva springt van het bed af en rommelt wat in haar toilet tas. Ze komt terug met 3 zakjes.
Tessa zit in een kleermakerszit voor me op het bed en brengt heel het maskertje aan. Ik vind het grappig hoe haar tong uit haar mond hangt omdat ze zo precies bezig is. Als alles er op zit maak ik een selfie en we trekken allemaal gekke bekken. Ik stuur hem in de groepsapp en Niall stuurt meteen terug:
Niall:
Jongens wat leuk ik heb ook een maskertje op!
21:00Ik: wat cute Niall!😂
21:01Louis: moet ik jaloers worden Harry?😂
21:03Harry: nee hoor Lou, Eva stuurde dat via mijn telefoon.
21:04Louis: ik maakte me al zorgen😉 jullie zien er allemaal héél mooi uit! Veel plezier nog!
21:04Zayn: Louis, Liam en Niall zullen wij ook een maskertjes avond houden? Omw Niall😂 veel plezier guyssss!
21:05Tessa:😂😂
Lachend leg ik mijn telefoon weg. "Jongens zullen we een film kijken?" Vraag ik. "Leuk! Ik kies!" Zegt Tessa. "Ik vind het goed, als we maar niet weer 'after' gaan kijken." Zeg ik lachend. Ze kijkt me met een pruillip aan en zegt: "nou Harry die wilde ik net gaan opzoeken!" Lachend loop ik de kamer uit op de snacks te gaan pakken.
Als de film afgelopen is praten we nog wat met elkaar. "Dus Harry wij willen nu toch wel de details over Louis. Hoe zijn jullie nou weer bij elkaar gekomen?" Vraagt Eva. Ik zucht, ik moet weer het hele coma verhaal gaan vertellen. Als ik alles heb verteld kijken ze met grote ogen aan. "Wow dat je hem zomaar durfde te zoenen Harry." Zegt Tessa. "Belangrijke vraag, zoent hij nog steeds zo goed." Zegt ze daarna. Ik lach "heel goed." Zeg ik smooth. We barsten in lachen uit. We praten de hele avond nog en het is super gezellig. Dit moeten we echt vaker doen. Als de meiden elkaars haren aan het vlechten zijn app ik Louis:
Ik: hey Lou, hoe voel je je? x
23:30Louis: hey Hazz, ik voel me goed gelukkig. Ik ben wel moe maar ik kan niet zo goed in slaap vallen maar het komt goed. Veel plezier nog en ik mis je! x
23:35Ik: ik mis jou ook! Ik kom morgen weer naar je toe oké? I love you. Weltrusten x
23:36Louis: ik kijk er naar uit! love you too, goodnight x
23:36Ik leg mijn telefoon weg en ik kijk naar de meiden. "Moeten we jou haren ook vlechten." Vraagt Tessa plagend. "No but thanks." Zeg ik. "Willen de kapster nog wat drinken." Vraag ik met een knipoog. "Colaatje voor mij please." Zegt Eva. "Zelfde voor mij, thanks." Zegt Tessa.
Tessa gaat in mijn bed liggen en ik heb haar nog nooit zo blij gezien. Ik word zelf ook blij van haar vrolijkheid. Ik ga op het matrasje op de grond liggen. "Uhm Tessa kunnen we toch nog ruilen dit matras ligt toch niet zo lekker." Zeg ik met een sarcastische ondertoon. Ze hangt met haar hoofd over het bed en steekt haar tong naar me uit. "Jammer Styles." Zegt ze. "Tess ik kom waarschijnlijk bij jou liggen midden in de nacht." Zegt Eva lachend. "Welterusten." Zeg ik.
Hiii, sorry dat ik lang niet heb geschreven ik had even geen inspiratie.
Mijn Niall hoodie is binnen en ik ben zo blij! Vergeet niet te stemmen tyyy💖
X Lili
JE LEEST
Blue like the ocean💙, green like the forest💚 (larry stylinson short)
FanfictionHarry en Louis zijn uit elkaar gegaan nadat de vader van Louis niet wil accepteren dat zijn zoon een jongen date. De jongens besluiten om gewoon weer vrienden te worden. Maar wat als Harry weer gevoelens voor Louis krijgt? Of eigenlijk zijn zijn gev...