Ch31(العودة )

105 10 0
                                    


سأكتفي بك حلماً...فواقعك ليس لى💔

♠️🌼♠️🌼♠️

وبمرور ١٢ ساعه على أبطالنا ليحل الصباح وتتجدد الأحداث...

نداااااا

تقف لمار على عادتها توضب السفره ..يتشتت كيانها مع كل صباح وهى تسمعه يصرخ بأسمها على وجه الصباح...لدرجه اصبحت تتجسس على بابه منتظره اليوم الذى يستيقظ فيه كالبشر....

تفرك يديها لتجلس وهى تسمعه كالعادة واجه صباح يومه بالصراخ بأسم تلك المدعوه نداااا...
تتمنى لو تاتى بخنجر تعبر به لداخل هذا الرجل...لتهدم أسوار هذا الغموض الذى يحياه نهاراً..غارقاً فى كابوسه ليلاً....

هل انتهى همها لياتيها النصيب بهم هذا الرجل..لتهم بالوقوف واستكمال جمع السفره مع خروجه من الغرفه....

لتقف تتشنج اوصالها بخروجه عرى الصدر لتسقط الأطباق أرضا ً....ليتوقف عن المسح بعينه ملتفت لذلك الصنم الذى يسكن حياته....

ولكنه سليم يسعد بهد غيره...ليقرر أستفزازها مع الصباح...ليلتف يقترب منها وهى على حالتها تبحلق بصدمه....
ليضحك على منظرها وكأنها رأت وحش...

سليم/ نعم!!!!
لمار بزعيق/ نعم..نعم.. أيه ده...
سليم ببرود/ والله انا اللى عايز اعرف أيه  ده...
لمار وهى تشير بيديها على صدره بتوتر/ ايوه...أيه ده...
ليضحك سليم مره أخرى على تلك الحمقاء البريئه ،ليغمز لها مردفاً/ ايوا...يعنى اسمه أى ده...
لمار ببلاها من جراءته/ ايه!!!!...أنت مش محترم خالص...

ليعتدل سليم بوقفته / اه عارف..أيه الجديد ..
لمار/ ايه!!!!
ليضحك سليم بقوه اكبر / معاكى عشر دقايق اخلص شاور...الاقى الفطار جاهز....
لمار وهى تتفادى النظر له،بتوتر/ نعم ...أعمل لنفسك..خلفتك ونسيتك انا ....
سليم وهى يقترب اكثر/ بقى كدا ...طب أعصى كلامى كدا...وشوفى هعمل فيكى ايه...هفعصك يا لمار....

ليغادرها...بينما ترتجف اوصالها لهذا مخبول انفصام الشخصية...لتسرع فى خطاها...تشعر وكانه مكشوفه أمامه....
...

بينما يقف هو يتطلع لنفسه بالمراه ...يلهم نفسه الصبر ...حتى لا يخرج يخربط ملامحها...

سليم لنفسه بتوعد/ أديتك فرصه بس غباءك رسملك أنك هتلعبى مع سليم المنشاوي...فأشربى يا قطه....

🍂🔥🍂🔥🍂🔥🍂

بحلول العاشره تلملم امورها للمغادره لعملها سريعاً...فهى غير نشطه اليوم وعفاريب العالم تسبح بعقلها...ومع سماع صوت فتح الباب...تلم بالخروج سريعا....

وهى ترحب بزهره ووالدها وحوريه...لترمى المفتاح بيد حوريه....
نور/ اتفضلى...بسببكوا هتطرد من أول اسبوع...
حسن/ مش وقته يا بنتى معلشى...جهزتى إللى طلبته منك...
نور/ اه جهزت ..سلاااام.
حوريه وهى ممسكه بزهره/ اتفضلى..اتفضلى...براحتك ...

عشق بالإرهاب *مكتمله*Ishq  Bel_Irhab للكاتبه سميره الحمصى حيث تعيش القصص. اكتشف الآن