1. Bölüm

6.5K 126 133
                                    


Herkes, başlama tarihini ve yaşadığı şehri yazabilir mi?

İyi okumalar..

**

Doldurduğum bavula şöyle bi bakış atıp, söylendim.

"Kapansana lanet bavul!"

Üzerine atılıp, tepinmeye başladım. Sarı kahküllerim adeta benimle oyun oynarcasına burnumu gıdıklıyor, yüzümü talan ediyordu.  Bu durumdan kurtulmalıyım!

"Ağabey! Yardım et ya!"

Ağabeyim kapıda belirdi, yanında annem arkasında küçük kardeşimde vardı. Ne var ayımı oynuyor? Dememek için tuttum kendimi.

"kızım hazır değil misin daha!?"

Ağabeyim durumu anlayınca, ben anneme içten bi gülümseme gönderdim. Üzülüyordu.

"Hazırım annemm."

Kafasındaki şalı çekiştirip dolu gözleriyle bana baktı. Koca bavulun üzerinden kalkıp anneme doğru yürüdüm. Ben ağabeyime kısa bi bakış atınca, anlamış ve bavulumu halletmeye koyulmuştu.
Sultanıma yaklaşıp tombul yanaklarına sulu öpücükler konudurdum.  Üç Senedir bunu yaşıyorduk, İstanbul Marmara üniversitesini okuyorum, üçüncü senemi doldurdum annem hala alışamamıştı.

"Anne yapma. Sonra aklım sende kalıyor. Hem babam nerde şikayet edicem seni."

"Abla seni çok özlüyoruz."

Diyen küçük afacana baktım. Oflayarak ona doğru adımladım, kollarımı boynuna dolayınca, minik elleri omuzumu okşadı.

"Ablacığım yapma böyle, dün gece ne konuştuk seninle."

"Biliyorum am-"

Sergen'nin sözünü kesen babam oldu. Her sene bunu yaşadığımızdan alışmıtı babam.  Babam Ağaydı fakat o bildiğiniz töre ağalarından değil, pamuk kalpli ağa..
Tamam bazen babamın görmediğim bir yüzünün olduğunu düşünmüyor değilim.

"Yine neler oluyor burda?"

Babamın sesini işiten annem, arkasını dönmeden gözlerini şalıyla sildi. Seni gidi ayşe sultan seni. Annemin konuşmasına izin vermeden, abim girdi araya.

"Hadi bavulun hazır. Çıkalım."

Dediğiyle başımı salladım.  Alışmıştım bu evden gitmeye aylarca gelmemeye. Ama olmuyordu her defasında içim burkulurdu..

Kahya efendi bavulumu bagaja yerleştirirken, ailemle vedalaşıyordum. Babamın elini öpüp, anlıma koydum.

"Allah'a emanet ol kızım. Ali ağabeyine selam söyle."

Dediğinde gözlerimi kaçırarak, başımı salladım. Anneme sarılıp bol bol öperken, ağabeyim kornayı çaldı.
Eğilip Sergen'i son kez öptüm. Hızla arabaya bindim. Uçağıma kırk beş dakika kalmıştı. 

"Yetiştir beni kahramanımm."

Ağabeyim bunu beklermişcesine hızını artırdı. Geç kalıyordum..

**

Uçaktan indiğim gibi telefonumu açmıştım. Bavulumu beklerken bildirimlere bakıyordum. Gruptan mesajlar vardı. Üç senedir güzel insanlarla tanışmıştım.  Guruba girip yazılanları okudum.

Girls

Şüheda:kızlar nazlı'dan haberiniz var mı?

Merve:  Gece uyumadan önce aramıştım açmamıştı. Sabah 6 gibi mesaj atmış.  10:30 da uçağı varmış.

TUTKU MAHKUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin