3. Kapitola

15 6 1
                                    

Má cesta za poznáním kdo jsem začala v knihách ale tam nic nebylo a zbyla mi už jen jediná možnost a to se zeptat otce, přišel jsem za ním a řekl
" Otče chci vědět kdo doopravdy jsem ? Thor ten silný a neporazitelný byl znehybněn ledovou kostkou a kdyby nebylo mě tak by všichni včetně bratra zemřeli a navíc ten mrazivý obr řekl že jsem jeho syn!"
Odpověděl" Loki, Asgard i já ti děkujeme, ale jsi můj syn a nic se stím nezmění a Laufey král Jóntunheimu ti lhal řekl lež na nic jiného se Mrazivý obr nezmůže" v jeho hlasu šla slyšet nejistota a věděl jsem že lže a že mi neříká pravdu o mém původu a tak půjdu na návštěvu do Jóntunheimu sám. Pomalými kroky jsem šel k Bifrostu a říkal si "mám tam jít nebo ne,, ale nakonec jsem tam došel a řekl Heimdallovy aby mě přenesl na Jóntunheim.
Když jsem tam dorazil šel jsem k paláci kde mě zastavila obryně a řekla " tak ty si jsem přišel se dozvědět kdo jsi? Pokud ano pojď zamnou."
Následoval jsem jí do domu kde mi nabídla občerstvení a začala vyprávět" Psal se den narození Laufeyova syna, jenže to dítě bylo malé na nás obry a dělo se to jednou za tisíc let, bylo zvykem je zabíjet jenže toho dne sem vrazili vojáci Asgardu a odnesli to dítě k sobě a začali ho vychovávat, to dítě si ty Loki si náš korunní princ no teď už král."
Nemohl jsem uvěřit jsem jeden z nich teď už se nedivím že jsem byl na druhém místě ale takto to nenechám pomstím matčinu smrt, nechci být jako oni budu lepší, budu král Asgardu a budu ho chránit.

Po této informaci jsem se vrátil na Asgard a běžel za otcem vše říct on už věděl kde jsem byl a vše přiznal, prý nechtěl aby na Jóntunheimu zemřelo další bezbranné dítě, v tom přiběhl Thor a řekl" bratře, uklidni se proč tak křičíš ?"
Odpověděl jsem" nejsem tvůj bratr, nikdy jsem ani nebyl, ať ti otec řekne o mém pravém původu."

Ve vzteku jsem rozbíjel vše kolem sebe a cestou jsem přemýšlel jak zničit Jóntunheim a pak mi to došlo přeci Bifrost dokáže vše zničit pokud je dlouho aktivovaný. Přišel jsem k Heimdallovy a řekl" prosím nech mě tady samotného to co se chystám udělat nepatří tobě"  odpověděl" Loki, jsem strážce Bifrostu a všech devíti světů nemůžu ti dovolit zničit jeden z nich konkrétně Jóntunheim"
Odpověděl jsem" Dobře"
Začal mezi námi boj samozřejmě že jsem vyhrál svými schopnostmi mě nemohl porazit, nezabil jsem ho jen omráčil, jemně řečeno a šel si po pomstě a to zničit Jóntunheim a pomstít matčinu smrt. Věděl jsem že co nejdříve přijde Thor i z Ódinem a vím co mě čeká a to smrt, trest za zničení světa, možná bude lepší takto ukončit svůj život a žít v pokoji, že jsem pomstil matku a navíc se sní i setkám.

Tak to je další kapitola doufám že se líbila jinak zítra bude další.

Alpha 111

Lokiho Iluze : God of Mischief CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat