,,Becky?!" podiví se, když mě spatří.
,,Dobré ráno ospalče," pozdravím ho jako mě Liam.
,,To ty si mě hladila?"
,,Lepší způsob buzení neznám…" usměji se na něj omluvně. Harry mi úsměv oplatí a posadí se. Peřinu táhne s sebou.
,,Takže na každé ráno si tě budu objednávat…," usměje se. ,,Tady tě budí všichni stylem, že ti skočí do postele a začnou křičet. Tohle je příjemná změna…"
,,No to doufám, že příjemná!" Harry se zasměje. ,,Nechám tě, aby si se převlékl….a přidej jinak ti Niall sní všechny vafle."
,,Vafle?"
,,Liam dělal," oznámím mu a postavím se. ,,Budu v kuchyni."
,,Dobře," usměje se na mě a já popadnu kupičku svého oblečení a vyřítím se jako střela z jeho pokoje. Seběhnu schody a kupičku odložím na skříňku na chodbě. Cestou do kuchyně posbírám pár zatoulaných odpadků a vyhodím je v kuchyni do koše. Nepřekvapí mě, když najdu Nialla za stolem s plnou pusou. Liam někam zmizel, ale zase se objevil Zayn.
,,Co ty tu?" zeptám se ho.
,,No já tu bydlím," zazubí se.
,,Liam říkal, že si jel pryč s Perrie…"
,,Odvezl jsem jí jen za zbytkem Little mix…Harry už je vzhůru?" zeptá se mě Zayn.
,,Teď se obléká…"
,,Copak ty si byla s ním? Ráno si byla ještě pod klavírem, ne?" směje se Zayn.
,,Byla. Jen jsem ho před chvílí šla vzbudit," usměju se.
,,Hele, nedrbejte mě vy Drbny s velkým D!" objeví se mi za zády Harry a vydá si naložit na talíř vafle.
,,My nedrbáme. My diskutujeme. Že Becky?"
,,Jasně Zayne," zubím se.
,,No Becky! Myslel jsem, že budeš se mnou, když jsem tě sem takhle přivedl!" rozzlobí se naoko Harry.
,,Promiň, ale má pravdu," pokynu k Zaynovi čímž u něj získám obrovský úsměv.
,,Becky pojď na moment…necháme ty žrouty jíst a já se tě mezitím na něco zeptám," začne Zayn a já se za ním vydám ven k bazénu.
,,Co potřebuješ?" zeptám se ho jako starého kamaráda.
,,Nechtěl jsem to říkat před Harrym, ale… máš za dva týdny v sobotu čas?" Nadzvednu obočí.
,,Asi jo...Proč?"
,,Mám naplánovanou návštěvu u nás doma. Kluky nechci tahat. Ať si taky odpočinou a Perrie bude mít koncert…jela by si?"
,,Jako do Bradfordu?" S úsměvem přikývne. ,,S radostí."
,,Díky, díky, díky!" zajásá Zayn a obejme mě. ,,Nechápu, kde tě Harry potkal…Proč se rozhodl, že zrovna tobě půjčí deštník!"
,,Asi nějaká vize," zazubím se.
,,Aby to nebylo něco horšího, ALE... vybral dobře. Hodně dobře!"
,,Hele Zayne…šetři si komplimenty na Perrie," upozorním ho s úsměvem. Moc mi lichotí těmihle řečmi, ale nejsem na to zvyklá! Okamžitě toho musí nechat!
,,Jistě kapitánko," zubí se. ,,Pojď , jdeme dovnitř. Nějak se přes noc ochladilo…k tomu se za chvíli vrátí i Tommo a pak půjdeme pracovat…"
,,Nahrávat nebo zkoušet?"
,,Víc se hodí slovo příprava…na turné. Slyšeli jsme tě s kluky hrát na kytaru…To jak si hrála na pódiu," usměje se Zayn a zavře za mnou dveře. ,,Říkali jsme si, kdo to umí tak dobře hrát a ke komu se přidala celá aréna. Niall říkal, že to pak s tebou probere."
,,Probere co?" nechápu.
,,To jak dlouho si kytaristka a tak všechno okolo hudby…," usměje se Zayn a nastaví mi židli, abych se mohla posadit. Usadím se mezi Nialla a Harryho. Zayn před nás postaví skleničky s pitím a sám se pak usadí vedle Nialla. Do kuchyně se přiřítí Louis.
,,Kdo dnes dělá oběd?" zeptá se. ,,A co bude?"
,,Špagety…právě na to jdu," zvedne se Zayn a ohne se pro výbavu pro začátek vaření. Zástěra, kuchařská čepice a rukavice. ,,Tak se kliďte, ať můžu začít!"
,,No no no…já ještě nedojedl," hájí se Niall. Musím se tomu smát. Ty debaty o tom jak moc Niall jí jsou až moc pravdivé, protože celý ten velký komínek vaflí zmizel a to pochybuji, že by Harry snědl po ránu přes 6 vaflí! ,,Ty se Becky nesměj," šťouchne do mě Niall.
,,Já, ale musím!"
,,Hele Nialle…dej si do pusy další vafle nebo dostaneš míň špaget než Becky!" poradí mu zrovna vracející se Liam. Zvednu k němu oči.
,,Já tu budu na oběd?"
,,Budeš to do 14.30," usměje se Liam. ,,Pak jedeme s Paulem se chystat na turné."
,,Budeš chtít odvézt?" koukne na mě Louis.
,,Při tvé rychlosti řízení, jak jsme mohli vidět z záběru klipu What makes you beatiful, tak budu doma rychleji pěšky," oznámím mu s úsměvem. Kluci se začnou řehtat.
,,Nějaká drzá," směje se i Louis. ,,Kdo tě to naučil?" S úsměvem pokrčím rameny.
,,Odvezu tě já. Když jsem si tě sem přivezl, tak i odvezu," pronese Harry závěrečnou větu. Když jsem si tě sem přivezl? Je nenapravitelný…ale i přes to souhlasím. Má pravdu. Když mě sem přivezl, tak ať mě i odveze.
,,Dobře."
,,Vidíš to? Musíš mít autoritu," usměje se Harry na Louise.
,,Já ti dám autoritu!" ozvu se opět. ,,Jen beru na vědomí tvá slova a to v tom směru, že máš pravdu." Kluci se začnou smát opět. Je to zvláštní, ale příjemné…Jsem tu já sama s kluky z One direction!
,,A máš po autoritě!" odvděčí se Harrymu Louis čímž nastane další výbuch smíchu. Poté se ale musím smát znovu, protože jen co se Niall natahuje po poslední dvě vafle mu Zayn obratně vtrhne talířek, příbor a všechno nádobí v okolí do 3 metrů.
,,Tak padejte…" vyžene nás. Liam se od nás odpojí a zamíří do svého pokoje. Kluky napadne, že by jsme mohli zajít dolů do zkušebny. Nápad samozřejmě schválím. Po schůdkách sejdeme do obrovské zkušebny. Do té zkušebny, kde se natáčela píseň Maličkosti. Jen co sejdeme schody se blaženě usměju. Přesně jako ve videu. Akorát zmizely kamery, dráty a různé vychytávky na natáčení. Je tu normální místnost, která je obložená dřevem, proložená oranžovými zdmi, linoleum, sedačka, pás stoliček, židlí , mikrofony, komba a samozřejmě kupa nástrojů. Kytary, bicí, klavír.. Neujde mi ani stěna, která je pokrytá hromadu fotek, ale nejsem zase tak blízko abych si je mohla prohlédnout.
,,Co kdyby jste mi něco zahráli a zazpívali?" zeptám se.
,,Tak se posaď…něco vymyslíme," řekne mi Niall a já se usadím na pohodlnou sedačku.
,,Tak…co ti můžeme zahrát…Niall kytara, baskytara a bicí, Tommo bicí, klavír a elektrická kytara, no a já už tradičně bicí a kytara…" vypočítá dovednosti Harry. ,,Asi ti toho moc nezahrajeme."
,,Tak co kdyby Niall hrál na basu, Louis na kytaru a ty na bicí?" napadne mě.
,,A nebo ty na kytaru a já si zalezu za digitální piano," odpoví mi Louis s úsměvem.
,,A to už si vymyslel co budeme hrát?" optá se ho Niall mířící pro basu a kytaru, kterou mi vtiskne do ruky.
,,Jasně, že vymyslel. Teenage dirtbag."
,,To si nemohl vybrat něco jiného?" diví se Harry. Usměju se.
,,Náhodou to je dobrá písnička," zastanu se Louise. ,,A k tomu jí hrajete na koncertech…"
,,Líbíš se mi holka!" šťouchne do mě Lou s úsměvem a podá mi kabel, který strčím do kytary.
,,A ty to umíš?" zeptá se mě Niall.
,,Nazpaměť," ujistím ho. Niall se usměje a odloží si basu. Rozejde se k zapojení mikrofonů. Jeden dá i přede mě.
,,Co to děláš?" zeptám se.
,,Budeš zpívat Zaynovu a Liamovu část," usměje se. ,,Když znáš hudbu znáš i text." Počkám tedy na kluky až si vše zapojí a na pokyn začneme hrát.
,, Její jméno je Becky,
Snil jsem o ní,
Jak zazvoní na můj zvoneček," začne zpívat Harry. Překvapená tím jak zazpíval "Její jméno je Becky" se pozapomenu a refrén vypustím. Poté sleduju Nialla a na refrén se už přidám…Teď přichází jedna z mých chvílí…,, Oh yeah, ohava,
Ne, ona neví o co přichází,
Oh yeah, ohava,
Ne, ona neví o co přichází," zpívám jak nejvíc můžu a přitom sleduji výrazy kluků. Netváří se, že by chtěli utéct. Pokyvují hlavami a usmívají se. Louis pak začne zpívat a následně začne moje druhá chvíle. Liamova část.,, Mám dva lístky na Iron Maiden zlato,
Pojď se mnou v pátek, neříkej ,,možná''
Já jsem jen pubertální ohava, jako ty ...
Ooohoo Hoo Hooooooo."
,,Oh yeah, ohava,
Ne, ona neví o co přichází
Oh yeah, ohava,
Ne, ona neví o co přichází," dozpíváme nakonec spolu.
ČTEŠ
Nesprávná volba [One Direction FF]
FanficJedna věc je dostat se pod kůži kluka, kterého zná celý svět. Druhá věc je mít zájem o někoho jiného. {dokončeno}