part 8

1.5K 112 7
                                    

"Saya gurau je. Setakat itu saja photoshot kita hari ni. To be honest, tu bukannya photoshot. Saja tangkap hahahhahah" gelak chaerin. Tegang saja muka taehyung

"Kamu duduk situ kejap. Tempat tadi kamu duduk. Saya ada benda nak cari kejap kat atas. Tunggu ya" eunhwa dan taehyung angguk tanda faham.

Tiba tiba....

Seorang budak laki keluar dari sebuah bilik kecil sambil gosok mata dia. Bangun tidur agaknya. Eunhwa nampak kelibat budak tu dan dia melambai lambai tangan dekat budak tu.

"Aegyi-ah, meh sini kat noona" eunhwa menepuk nepuk pahanya. Disebabkan eunhwa tak tahu nak panggil apa dekat budak tu dia panggil je ‘aegyi‘ (baby). Taehyung tersenyum.

"Eh jangan datang situ! Meh dekat hyung, sayang" taehyung mendepakan tangannya. Jonghyun (aegyi tadi) pun pergi lah dekat taehyung. Tapi tangan jonghyun ditarik lembut oleh eunhwa.

"Jangan. Abang tu byuntae. Miang. Tak handsome" eunhwa dukung jonghyun. Dia tipu. Gila ka apa taehyung tak handsome? Hahahahahhhahah

"Amboi! Ambik kesempatan kutuk aku nampak?" Marah taehyung.

"Eh mana ada. Awak tu memang tak handsome pun" usik eunhwa. Taehyung terkejut. Dia cari cermin di kawasan situ. Jumpa cermin di belakang dinding kaunter pembayaran. Taehyung membelek belek mukanya.

"Handsome ja aku tengok" puji diri sendiri

"Handsome dah tu taehyung oi" tegur chaerin yang sedang turun tangga. Taehyung malu.

"Dah bangun dah my baby?" Tanya chaerin.

"Nae omma" jonghyun lari ke arah omma dia dan giva a hug

"Eonnie, i guess kami kena balk dulu. So kami tukar baju dulu ya?" Eunhwa minta kebenaran nak tukar baju semula. Chaerin mengangguk.

(Skip)

Selesai ke butik pengantin.. now ke kedai cincin!!! Yeayyy here we goooo!! Eunhwa dan taehyung masuk kedai tu.

tbc

sorry hahahah so bored bc idh any idea dah hahahahah well thanks ya readers love you guys :* tunggu eh part seterusnya...

"Sorry But I Love You" (Bts Taehyung fanfic)Where stories live. Discover now