Sabah alarmın " KALK bugün yurda taşınıcaksın." demesiyle sıcacık yatağımdan kalktım.
WC 'ye girip günlük rutinmi halledip banyodan çiktim.
Solar unnie ise daha uyuyor hayret erkenci kuşumuz'un uykusu tatlı geldi sanırsam.
Vitrinden telefonumu alıp saate baktım saat 07:00 benim şirkete saat 8'de gitmem gerek çünkü yakışıklı bey(min joon) ile yurda gidicez solar unnie'yi uyandırıp aşağı indim bilin bakalım aşağıda kim var?.......? KİMSE yine ve yine şirkete gitmişler ,yani 7'den önce gidip kim bilir ne yapiyorlar sirkette, şahsen ben gitmem. Neyse şimdi onlar hakkinda konusup moralimi bozmak istemiyorum.Mutfaga gecip guzelmi guzel kahvalti sofrasina baktim. Min min yine döktürmüş.
Luna: Min min nerdesinnn?
Min min: Geldim luna'm.
Luna: günaydın min minnn.
Min min: günaydın güzel kızım.
Luna: min min bak sana ne diyicem ben bts diye bir gruba katildim. Yani şarkıcı olucam.
Min min: aaa çok sevindim benim güzel kızım aferin sana ahh insanlar senin sesini duyunca kesin bayılırlar kkkk.... ahhh ahhh keşke şu bizim kızda senin gibi bir işe yarasa anca benim yanımda çalışmak istesin.
Luna: merak etme min min zamanı gelince oda birşeylerle uğraşır.
Mina: ahh kulaklarım çınlıyor yine siz benimi çekiştiriyorsunuz bakiyim.
Min min: Tabi senden konuscaz baska kimin hakkinda konusabiliriz ki.
Mina: Eee yine ne yapmisim ben.
Min min: luna'm Birtises grubuna katilmista bende diyorumki sende boyle seylere katilsan, biraz aktif ol demek istiyorum.
Mina: olur olur katılırım babanniş de bir dakka sen ne dedin birtises mi?
Min min: hee öyle bir sey iste birtises midir ,bitmises midir nedir iste.
Luna: Bts min min bts.
Mina: NEEEEEEEEE!?!?
AYYY LUNA BU DOGRUMU SEN BTS GRUBUNA MI KATILDIN AYYY BANA BISEYLER OLUYORRREE!?!?!?Min min: kizz bagirma kulagimizin dibinde.
Solar: Günaydın ve noluyor ne diye bagiriyorsunuz.?.
Luna: gunaydin unnie , mina bts'e katildigimi ogrendi.
Solar: ahh tamam o zaman normal😄😄😆😆.
Min min: gunaydin kızım ve bagirma sen de mina.
Mina: babanniş nasıl bagirmiyim luna koskoca bts'e katilmisss ayyy luna senin adina cook sevindimmmm.
Luna: sağol canım.
Dedim ve mina bir kac saniye daha yerinde tepindikten sonra min min ile kendi yemek yedikleri yere yol aldilar.
Luna: mina ve min min bugun bizimle beraber kahvalti yapin.
Min min: ama kiz-
Luna: itiraz kabul etmiyorum min min hadi gelin.