4.bölüm

824 41 56
                                    

İçeriye girdiğim an beni bir stres ve ter bastı neden derseniz bts jüri üyeleri arasında çünkü.

Yanların da da 3 tane adam var. Biri genç yakışıklı uzun boylu bir bey, ikincisi ise genç kısa boylu tontik bir bey, üçüncüsü ise orta yaşlarda bir bey amca.

Orta yaşlı bey amca: Evettt ilk olarak bize kendini tanıtırmısın?

Luna: Park Luna efendim.

Genç yakışıklı uzun boylu bey:
İlk olarak dans'tan başlayalım.

Hafif bir şekilde başımı sallayıp dans için şarkıyı söyledim arkadaki görevliye.Dans olarak tabiki bts'ten seçtim sonuçta bts gurubuna katılmak istiyorum yani buraya gelipte exo şarkısında dans etmem biraz garip olur.YANİ.

Dans: BTS boy with luv

( Bu kızı luna olarak düşünün😊)
Dansımı bitirdiğimde genç yakışıklı uzun boylu bey alkışlamaya başladı...

Genç yakışıklı uzun boylu bey: woahh harikaydı gelenlerden en güzeli diyebilirim.

Genç kısaboylu tontik bey: evet dans güzeldi. Şimdi diğer dansa geçelim.

Diğer şarkımın adınıda söyledim ve yerime geçtim. Bu sefer hızlı bir şarkı seçtim.

Dans:BTS Dope

( Siyah kıyafetli kızı luna olarak düşünebilirsiniz yada siz hangisini isterseniz onu düşünün size kalsın yani😉)

Dansımı bitirip yerime geçtim.

Orta yaşlarda bey amca: gerçekten harika ve güçlü bir performans.

Luna: teşekkür ederim efendim.
Dedim.

Tontik Bey: şimdi sıra şarkıda.

Luna: tabi efendim. Diyip şarkımın adını yazdım.

Şarkı: BTS Spring Day

( Kızı luna gibi düşünün)

Tontik Bey: ikici şarkıyıda hemen alalım.

Başımı sallayıp diger şarkının adını yazdım.

Şarkı: BTS dynamite

BTS'in 8.ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin