Bang PD: Solar bts'e 8. Bir üye alıcaz.
Solar: Ne?!
Luna: Neeee!?!?
Bang PD: Kız erkek fark etmez sesi ve dansı güzel olsun yeter.
Solar: Ama Pd'nim- peki efendim ben halledicem.
Bang PD: Tamamdır o zaman herşey hallolunca bana haber verin.
Solar: Peki efendim.
Bir dakka ya ,daha demin ne yaşadım ben ,ne dedi pd'nim, dogrumu duydum ben, yok artik daha neler.
İç ses: Onu bunu bırak, ya yeni üye yılışık sürtük bir kız olursa napıcan?
Hayır olamaz hayır yaaaa.
İç ses: Düşünsene bide çocuklara sarkıntılık yapıcak sonra onlarla yakın olucak hatta çok yakın olucak o zaman ne yapıcaksın?
Bana bak senin saçını başını yolarım ne demek yakın olucak yani tamam yakın olurda çok yakın ne demek.
İç ses: Hıh delimidir nedir saçımı başımı yolcakmış kızım ben senin iç sesinim iç yani kendi saçlarını yolmak zorunda kalırsın okey kapiş bebişim.
Sen nasıl bir iç sessin ya, gudubet şey bir git ya kafayı yedirdin bana.
İç ses: Aman sanamı kaldım gittim ben hıhh.
Luna: U-unnie du-duyduklarım doğ-doğrumu.
Solar: Doğru tatlım doğru kim bilir çocuklar ne tepki vericek.
Luna: Ay acaba ne tepki vericekler.
Solar: Aslında iyi olur belki bir üye daha gelirse rahatlayabilirler belki, ahhh şimdi bana daha çook iş çıktı neyse ne yapalım halledicez bir şekilde.
Luna: Unnie kız erkek fark etmez dedi ya bang pd, ya kız olursa nolur.
Solar: bir şey olmaz tatlım oda diğer üyeler gibi olucak büyük ihtimal.
Luna: Anladım peki.
Solar: Luna sende katılıyorsun bu seçmelere hatta ilk sıraya seni yazdım.
Luna: U-unnie olmaaazz ben becerem panik yaparım.
Solar: olur olur bal gibi'de olur.
Luna: Ama unn-
Solar: Luna saat 13:00'da burdasın tamam mı bebişim.
Luna: Pff tamam unnie.
Solar: Hadi bebeğim ben kapatıyorum daha bir sürü işim var öpüldün görüşürüz.
Luna: Görüşürüz unnie.
Ahhh inanamıyorum saat 1'de btsin 8.üye seçmeleri var ve solar unnie benimde adımı yazdı inanamıyorum ,ayy deli gibi çığlık atmak istiyorum ağğaağğaağağğa tamam şimdi sakin olmalıyım ve kıyafet bakmalıyım.
Run Luna Run...
Odama koştum pardon bildiğiniz uçtum.