Ráno. Typické ráno. Plné dešťů. Nečekaně. Jdu do tý zasraně těžký práce kde po tobě řve nějákej magor bez ani špetku inteligence.
Kookie pořád spinkal. Nechci ho budit.
Ale musí něco spapat."Kookie" pomalinku s ním třesu.
Fňuká pidižvíček.
"Pojd papat, určitě máš hladíka Kookie" zase hýbe tím jeho čumáčkem.(Víte jak to u králičku chodí, jak hýbou rychle tím čumáčkem. Vždycky je to tak sladký🥰)
Na kolečka jsem mu nakrájel mrkvičku aby mohl jednodušejc žvýkat.
Of course nemůžu zapomenout na mojí kouličku YeontanieeNasypal sem mu do mističky granulky.
Spokojeně papal, a vrtěl ocáskem, vždycky to dělá abych ho pohladil.Kookie spokojeně přežvykuje svojí mrkev.
Je to nejsladší králíček kterého jsem kdy viděl.."Kookie.. je mi to líto ale musím tě nechat v mém pokoji celý den, nemůžu tě vzít se mnou do práce. Neboj příště pro tebe koupím klícku" lehce jsem se pousmál. Kookie jen koukal a zas hýbal čumáčkem.
"Ty si tak slaďoučkej" hladil jsem jeho opravdu jemnou srst která je jemnější než hedvábíčko.
"Snad tu budeš hodný s Yeontanem. Neboj nekouše"Odešel jsem do koupelny. Co tam asi dělám že? Čistím si zuby.
Vzal jsem Kookieho a dal ho do mého obrovského šatníku. Tam se mu nic stát nemůže.
"Tanie, hlídej ho ať se mu nic nestane"
"Tak ahoj miláčci"Kookie pov.
Už odešel.. je tak rozkošný..ten jeho boxy úsměv, ty hnědé oči, ty hnědé vlasy...je prostě dokonalej...Pov. End
Je mi špatně..zas na mě křičí..bolí mě hlava prostě všechno.
Celou dobu přemýšlím o Kookovi, co asi dělá? Spinká? Prohrabuje mi skříň? Haha to asi ne..Zachvíli jdu domů těším se na něho..
Konečně mam volno dva týdny, můžu s ním strávit čas.
Ale teď mám opravdu málo energie..
Skontroval jsem čas, ještě 12 minut a můžu odtud padat domů.Konečně!
Přišel jsem domů. Je mi hrozně špatně.
Vzal jsem si dva paraleny a zapil je vodou. Půjdu si hned lehnout je mi hrozně špatně..
"Kookie...je mi špatně nemůžu si s tebou teď hrát.. snad mi zítra bude líp.." položil jsem si ho sebe, přikryl se a šel spát.. cítím jak si na mě lehá.. je tak sladkej... mám chuť mu dát pusu..
Udělám to
Dal sem mu pusu, zakňoural.___________________
😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌