8.🔞

809 43 8
                                    

Nikdy v životě jsem nepřemýšlel v to že mě vykouří hybrid... to bych radši spadl do příkopu a dopadlo by to stejně.
Jak se mám doprčic z toho vykroutit?
Nemyslím že si vykroutím ruku, ale musím se z toho něják vymotat!

__________________________
🔞upozornění! Tohle není pro děti! I když jsem sama dítě... to je jedno! Prostě když vám s té představy bude špatně tak odejděte.🔞
___________________________
"Stydíš se?"
Řekl s provokativním hlasem.
Přibližoval se, už cítím že to dobře nedopadne...
"Pročpak se stydíš...?"
Nahnul se lehce k mému uchu a perverzně pošeptal.
"Neboj se... *začal mě hladit na mé tvrdé erekci* líbí se ti to?"
Jen jsem se na něj vystrašeně koukal a kousal do rtu abych nevzdychl.
Cítil jsem v podbřišku takové jakoby mravence..líbilo se mi to ale stejně mi to připadalo divné...
"Co kdyby si si sundal ty tepláky abych měl větší výhled..hm?"
Popostrčil mě a já spadl na gauč. A je to v hajzlu. Ani jsem si nevšiml že mi už sundal tepláky. Můj penis se o asi třikrát postavil. Hluboce a jemně se zasměje a pravil
"Teď ti udělám dobře.."
Tvrdě mi začlo bušet srdce.
On mi jen sundal boxerky...postavil se uplně, cítil jsem jak mi stéká po penise pre-cum neboli pre-ejakulát
(Jestli nevíte co to je tak si to vygooglete) zasmál se perverzně.
Kook ji olizoval, jazýčkem obkružoval a ožužlával mojí špičku a následně ho dal celýho do pusy. Semkl rty a pohyboval nahoru a dolů, přitom se mi hluboce díval do očí..nadržený králík nic víc
¯\_(ツ)_/¯ ještě do toho huhňal aby mi dával takový •vibrace•
Přidal na rychlosti a já jen nahlas sténal a prohýbal se v zádech.
"Vzdychej moje jméno...daddy"
To jak mě nazval mi přišlo strašně divný..
"Jungkookie...víc..mmm"
Kňoural jsem a hladil jeho jemné vlásky...přestal, a použil jeho velkou ruku se kterou mi mačkal úd abych ze sebe konečně vypustil tekutinu..a taky se mu to povedlo.
Olízal zbytek tekutiny na mém údu a jako hodný kluk to spolknul. Celou dobu jsem se na něj koukal... c-co to právě dělal?! Proč sem mu to jen
Dovolil udělat..?
Aby toho nebylo dost, sundal si tričko a kalhoty.
"Udělalo se mi z těch tvých vzdychů těsno v kalhotech...ani nevíš jak se mi postavila moje mrkvička..ještě jak mám pohled na ten tvůj penis..."
Díval jsem se na jeho vypracovaný tělo..o my gosh!
Asi to nevydržel a skočil na mě a vytvářel na mém krku známé fialové skvrny jménem cucfleky. Přesunul se na klíční kost, sál mi kůži, a škrábal mě s jeho rukou jako kočka.

 Přesunul se na klíční kost, sál mi kůži, a škrábal mě s jeho rukou jako kočka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kňoural jsem abych nevzdychal.
Není to moc příjemný když ti přímo do ucha šeptá úchylný věci co by mi provedl...ale teď to začíná být příjemný..
"Vypusti ze sebe ty tvoje sexy vzdychy..jsou to jako muzika do mých uší daddy..."
Učinil jsem co pán rozkázal.
"Taehyungie.."
Rychle se přesunul na moje rty a vášnivě je líbal a olizoval je.
Olizovali jsme si jazyky navzájem jako o závod, přitom jsem i sténal protože mi seděl na pp a pomaličku hýbal boky.
"Cítím že chceš mojí mrkvičku viď?" Zašeptal a ušklebil se.
Vypadal tak sexy...plus jak je spocený..

(Bejm něco sem našla v galerii!) Hýbal se rychleji a rychleji a začal vzdychat a sténat moje jméno skskksk!"Taehyungie! Ahh

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Bejm něco sem našla v galerii!)
Hýbal se rychleji a rychleji a začal vzdychat a sténat moje jméno skskksk!
"Taehyungie! Ahh...tak moc tě chci!" Zakroutil oči ve sloup a pokračoval ve vzdychání. Hrozně mě to vzrušovalo se na něj dívat na ten jeho zpocený obličej, trochu mi to připomínalo hentai face... víte co myslím.
Bylo na něm vidět ta nadrženost, protože jsem trochu taky hýbal bokami.
"Daddy...prosím..."
"Copak chceš od daddyho?..."
"Ošukej mě...tvrdě...už to nevydržím.. chci tě mít v sobě...tvoje velk-"
Dal mi jeho dva prsty do pusy abych asi držel hubu nebo nevim...
"Pšttt...."
Sundaval si pomalu boxerky.
"Daddy...neprovokuj mě.."
Řekl jsem s trochu naštvaným hlasem.
Zase se ušklíbnul, já už to nevydržim!
Sundal si je.
Stoupl si, já si stoupnul taky, začal jsem ho teď líbat prozměnu já. Spolu s Jungkookem jsme couvali a vášnivě líbali.
Už nám s toho kapali sliny na brady.
Jeho rty chutnali tak sladce... jeho teplý dech se dotýkal mého nosu.
Obejmul mě a bez rozpojení našeho líbání otevřel dveře ke koupelny.
Přitiskl jsem se víc ke Kookovi tělu aby jsme se navzájem otírali. Kook se rozpojil od mých rtů a zase začal sténat a převracet oči ve sloup, měl celou dobu otevřenou pusu a jen vzdychal.

Přitiskl jsem se s ním ke zdi a chytil jsem ho za tváře a kousal jsem ho do rtu, přidal se a škrabal mi záda jako kočka.
"Taehyungie..." jemně vzdychal při našem líbání.
"Taehyungie?!"
Naštvaně jsem mu zmáčkl jeho penis, zasténal nahlas.
"M-myslel jsem babyboy p-promiň *zmáčkl jsem mu ho znova*
Ahhh prosím!"
Strčil jsem ho do sprchového koutu a zapl vodu.

Koukal jsem se na Kookovo vzrušený obličej... a on na můj.

______________________

Už na to nemam nervy. Příště budu pokračovat dál když tu dáte 5 hvězdiček!!!!!!!😌😼😼😼💀☠️

My hybrid~ |Taekook ff.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat