♡
Ne. Ne. Ne! Nesnáším to! Nesnáším mít ranní erekci! Ne prosim vás pomocte mi! Já nechcu!
Zavrtám se do peřiny co nejvíc, snad to začas zmizí... ne nezmizí! Musím to nějak zpravit! Ale mě se ale tak hrozně do toho nechce!
Mimozemšťani tam nahoře na obloze pomocte mi! Fňukám tu jako malá holka, naštěstí už Kook vylezl z postele takže se tu nebude točit jako to čím se míchá ten cement na stavbách.
Nevim co můj penis chce, asi chce abych vymrdal nějakou nadrženou třináctku támhle v skate parku s cigárem v držce.
Musím se pokořit! Nebudu si toho prostě všímat a basta!
Docupital jsem do kuchyně se nasnídat, něják poslední dobou nejím večeře, to by mě za to máma ukamenovala, obrazně řečeno.
Nemůžu uvěřit tomu že jen posraná ranní erekce mi může zkazit celý den.
Snad si toho Kook nevšimne...♡
"Taehyungu? Myslíš si že to skryješ volnějšími teplákami?"
Tak nic.
"Co tím myslíš?"
Hrál jsem blbého, možná mluví o něčem jiném než já myslím..Ukázal prstem na mojí velkou bouli v boxerkách. A je to v kelu.
Hořeli mi líčka, cítil jsem se strašně
trapně."Neřeš to, to zmizí časem.."
Fejkově jsem se zasmál a podrbal na zátylku."No tak dobře.."
Stál sem tam jak tvrdé y, pořád se koukal, při tom jedl jogurt.Zkusím se toho nevšímat ale bolí to.
Když si holka tak to asi nepochopíš ale docela to bolí.
Fňukal jsem jak malá holka který spadne zmrzlina na zem..Čapl sem jablko a běžel do koupelny.
"Tae nemusíš být ztrapněný, je to běžná věc u mužů" zakřičel z kuchyně.
No díky za uklidňování ale já se toho spíš potřebuju zbavit!Nechci masturbovat! Nemam na to náladu! Kašlu na to!
"Tae? Ty si něco zpravil? Že nic nevidim"
Chichotal se"Tak to oprav sám pane chytrej"
V očích se mu objevila jiskřička.
Ušklebil se a kousl si do dolního rtu." Opravdu? Mile rád babyboy"
"N-nee já to myslel ze srandy!"
Doprčic! Musim se s toho něják vykroutit!
Byl jsem nervózní až za uši, už cítím jak ze mě padá všechen pot."Ne! Mýho pinďíka se ani nedotkneš!"
Couval jsem pomalým krokem dozadu."Neboj Taehyungie užiješ si to jak nikdy předtím. Když budeš na Kookieho hodný nepoužiju moje zoubky.."
a je to v hajzlu.________________________
Vymrdá z něho duši?( ͡° ͜ʖ ͡°)
Já teda nevím........😏🗿😌
Dělam si prdel nejsem úchyl😂