♡
Proč. Proč chce abych s ním chodil?
Asi se pomátl.. přiznám se že jsem se do Kooka zamiloval.. ale nevím jak mu to mám naznačit..jsem takový tip člověka který se hodně stydí před ostatníma projevit svůj názor nebo vůbec něco promluvit."Ještě se ti jednou omlouvám že jsem tě trochu vystrašil s tím jestli nechceš se mnou chodit.."
"Půjdu si dát sprchu"
Usmál se a šel do koupelny.Skočil jsem celý do postele jako obrovský šutr.
Vyndal jsem z igelitky oblečení.
Půjdu si ho zkusit.Mam oblečení dole, ohnu se k igelitce a vemu si boxerky triko a kalhoty.
Najednou slyším kroky ke mě.
A teď i něco teplého na mém zadku."Co tady děláš nahý?"
Zašeptal mi do ucha uchylně."Chceš aby tě králíček zničil s jeho velkou mrkvičkou v boxerkách?"
Pořád šeptal do ucha.C-co to mele?!
Uplně jsem zmrzl na místě, čekal co se bude dít dál.
Pomoc."Dělam si srandu ťunťo, udělam to příště"
Chechtal se.
Hlupáček!"Prosím odejdi chci si zkusit to oblečení co jsem si koupil.."
Slyšel bouchnutí dveří.
Dobrý už je pryč♡
Docela dobrý musim říct.
(Představte si že má hnědý vlasy hehe)
"Kookie? Už se můžeš podívat!"
"Lepší sexy póza by nemohla být?"
Chechal se."Ale ticho"
*😌*"Pojďme spinkat, tvůj králíček je unavený"
Jemně třel jeho hlavu o moje rameno."Tak si jdi lehnout já se ještě převlínu do pyžama"
"Kam jdeš? Můžeš tady už jsem tě jen v boxerkách viděl"
Radši se převlíknu v koupelně.
V pyžamu sem si lehl vedle Kookieho.
"Nemohl by si se převtělit do králičí podoby?"
Neřekl nic jen se na mě díval s vyšpulenou pusou, převtělil se.Vzal jsem ho do náruče a hladil jsem jeho jemnou srst.
"Dobrou Kookie..."
A teď mu dám i pusu na čumáček.________________________