*1.Bölüm*🕊TANIŞMA🕊

3K 24 45
                                    

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Buray-Sen Sevda Mısın?

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Busenin Anlatımından=

Güzel bir sabaha uyanmıştım 2 katlı müstakil her tarafı çiçeklerle ve çimenle dolu bir evde oturuyorduk. Hayatım şu an tam istediğim gibiydi..

Bir pastanede garson olarak çalışıyordum.
Akşam eve dönerken sahilde yürüyordum huzurda tavan yapıyordum.

Geçmişte çok kötü şeyler yaşamıştım ama hepsini unutmuştum..
Hayat güzeldi ya,
Yaşadığın hiçbir kötü şey dünyanın sonu değildi ben bunu deneyimleyerek çok daha iyi anlamıştım..

Ne olursa olsun her şeyde vardır bi hayır.
Neyse kendimi anlatayım,
Ben Buse, 23 yaşında ve aşka tövbe etmiş bir kızım, ya da zorla ettirilmiş...

Yaklaşık 1 yıl önce bora adında bir sevgilim vardı, sağ olsun kendisi beni aşktan soğuttu.
Artık erkekler bana öcüymüş gibi geliyordu ve bazen yalnızlık gerçekten muhteşem oluyordu.

Yine bir gün sabahın erken saatlerinde işe giderken...

Fatihin anlatımından =

Yine sinirli tarafımdan kalkmıştım, aslında çok güleryüzlü ve sakin biriydim ama bu aralar her şey üstüme geliyordu.

Bir yandan youtube bir yandan peşimi bırakmayan kadınlar, eskiden bunlar hoşuma giderdi ama artık kadınlardan nefret etmeye başlamıştım..

DARALIYORDUM...

Ama neyse ki fanlarım vardı, fotoğraflarımın altına güzel şeyler yazıp biraz da olsa keyfimi yerine getiriyorlardı, bir de tabii Atakan ve Bilal, onlar benim her şeyim, hayat yoldaşlarım..

Uyandığımda saat 7:00 idi, sigaramı yokladım yoktu, bakkala gitmek için pencereden havaya baktım, hava yağmurluydu, yağmurlu havalarda dışarıya çıkmayı çok seviyordum, çünkü yağmur damlaları hüznüme ortak oluyordu.

Montumu giyip aşağıya indim, selam vermek için güvenliğe baktım ama yoktu, demir kapıdan çıktığımda karşımda gördüğüm şeyle kaşlarım çatılmıştı..

Buseden devam =

Sabah 7'de işe giderken arkamda bi nefes hissettim, çaktırmadan arkama baktığımda Bora olduğunu fark ettim, aniden arkama dönüp yakasına yapıştım.

B=Ne işin var senin benim peşimde?

Bora=Aşkı-

B=Bana aşkım deme!

Bora=Ama Buse bir dinle ne olursun.

B=Ben seni zamanında çok dinledim Bora!

Bora=Her insan son 1 şansı hak etmez mi?

B=Bora sen ne diyorsun ya! Ben sana kaç kere şans verdim bende şansı bırak kalp kalmadı!

Bora bi anda çenemi tuttu ve sıkmaya başladı.

Bora=Bana bak kızım, benim asabımı bozma! Benimle evleneceksin anladın mı! Bu zamana kadar bu hayatta isteyipte yapamadığım hiçbir şey olmadı bundan sonrada olmayacak! Benimsin diyorsam benimsin!

B=Bırak ya!

Fatihten devam =

Karşıma baktığımda bir şerefsiz kıza bağırarak bir şeyler söylüyordu.
Kız bağırdı ve ittirdi, adam yeniden kıza saldırmaya başlayınca kayıtsız kalamadım ve yanlarına gidip adama bir yumruk attım.

KAHRAMANIM.. +18 (Zoraki Evlilik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin