*později na tréninku*
,,Daichi už jsi slyšel ten úžasný plán!" zeptal se s úsměvem Suga
,,Oikawa už mě... obeznámil... Proč jsi mi o tom neřekl dřív?! Navíc myslíš, že je to dobrý nápad? Už tak se vídáváme jako tým často a ještě bychom k tomu měli přičíst část prázdnin, to se mi nějak nezdá" odpověděl ne moc nadšeně Daichi, avšak Suga tento typ odpovědi očekával a tak neváhal a řekl
,,Nebude fajn poznat náš tým z jiného úhlu? Známe se víceméně hlavně z volejbalového hřiště. Co ty víš, třeba tě Tsukki překvapí svými skautskými schopnostmi a Tanaka si najde jinou oběť než Kiyoko" Poplácal Daichiho po rameni a poskakujícími krůčky si to namířil Hinatou a dalšími členy, aby jim Oikawům plán obeznámil.
,,Jupíííí! Camp!! Kageymo slyšís to??! Nebude to super! Budem tam hrát volejbal a rozdělávat oheň a zpívat u táboráku"
,,Hinato ty idiote! Já vím jak funguje camp!" zařval na Hinatu Kageyama, který očividně nesdílel stejné nadšení. Za nimi se krčil Yamaguchi, který se s úsměvem rozběhl k Tsukkimu
,,Tsukki! Sly-"
,,Buď zticha Yamaguchi, nejsem hluchý "Yamaguchi se jen omluvil.
Noya a Tanaka už prováděli svůj vítězný tanec (Tanaka samozřejme bez trička, to držel v ruce a mával sním okolo sebe)
Nejistý Asahi, který v kapsách marně hledal kapesní bibli se Daichiho ještě doptával na několik informací ohledně Cempu.,,Tak že chápu-li to správně, tak nejvíce nás tam bude z našeho týmu a z ostatních týmu tam budou jen někteří ? A kteří, ti nejvíc zapálení ?" Optal se Asahi a u toho se poškrabal na zátylku.
,,I tak se to dá říct !" vyhrkl s úsměvem Sugawara.
,,Spíše ti nejvíc hluční a jejich parťáci, kteří neměli na výběr" přiblížil to Daichi.
,,A ještě Lev" skočil znovu Sugawara do konverzace.
Asahi jen nervózně polknul a poté už šel do šatny, jako zbytek týmu .
Kageyama s Hinatou se předháněli snad i ve sprše, Tsukki bezohledně spěchal a nutil tak Yamaguchiho o hodně zrychlit, Asahi se se vytratil jako svěcená voda na slunci a Tanaka s Noyou pomáhali Kiyoko s věcmi.
,,Koushi, jsi si jistý... že to dobře dopadne... A chceš tam vůbec?" poslední slova říkal s nadějí, jakoby hledal možnost, se z campu vyvlíknout.
,,Daichi, jakožto kapitán jet musíš abys šel příkladem pro naše milované mladší studenty a ano, já se tam i celkem teším. Myslím, že to byl od Oikawi velmi nesobecký plán ! Navíc budeme tam spolu ! Tak že tam budeme moct všem pomáhat a tvořit šťastné vzpomínky" Básnil Sugawara Daichimu
*Já bych radši tvořil tvoje šťastné vzpomínky semnou *
Řekl si Daichi v duchu a jen se usmál a Sugu objal aby ho umlčel.
,,Básnění o Oikawovi poslouchat vážně nepotřebuju" zašeptal neslyšně.
A nakonec i ti dva, po vzájemném doprovázení se domů, usedli za svůj stůl a začali vyplňovat přihlášku na camp.
____________________________________
ČTEŠ
Haikyuu camp- Úhel nejen smeče
FanfictionNěkolik členů z volejbalových týmu se domluvilo, že pojedou na stejný tábor, kde poznají spoustu jiných lidí ale taky sebe. Co na hřišti nemohlo být tolerováno ale na campu může být? Kdo nás překvapí a kdo naopak splní naše očekávání? ⚠️15+ v příbě...