,,Ty vole kámo to nemůžeme, to nás Daichi zabije!" Vykřikl Noya na Tanaku, co dával do kufru už třetí láhev tvrdého alkoholu.
,,Jako platil jsi to ty, takže já si to klidně nechám tady u sebe doma" Začal se Tanaka smát a Noya jen protočil oči a dal do kufru další flašku.Sraz na autobus byl za 3 hodiny. Všichni dobalovali a kontrolovali, zda vše mají. Všechny zajímalo, co za další lidi tam bude a co tam na ně čeká. Parkoviště se plnilo nejen volejbalistky a o chvilku později už byli všichni v autobusech. V zadní pětce se nám už seznamovali Kuroo, Bokuto a Oikawa.
,,Takže ty jsi ten král ??
,,A ty jsi ten chemickej nerd?"
,,Alespoň nefotím selfíčka jak holka"
,,Alespoň mě holky chtějí "
,,Já je aspoň netahám za nos a přiznám, že mám přítele"
,,Počkej takže ty a Kenma už -" vložil se do konverzace Bokuto.
,,A hádám že ty jsi ta hlučná sova, co zapomíná jak se smečuje"
,,Hej to není pravda! Agaashi! Že to není pravda!"
,,Kuroo. Jsi trapný, chceš aby se o tom, co mezi námi je nemluvilo a ty to potom vybalíš na prvního člověka vedle kterého si sedneš" Prohodil Kenma šeptem
,,Takže. Abych si to srovnal, pozval jsem na camp Sovu, které zapomíná jak se smečuje. Jejího přítele, který je očividně jediný, kdo tě snese. Dále tu máme chemického nerda, co si myslí že díky vlasům bude vypadat vyšší s jeho přítelo-nepřítelem, který vypadá jakože už tři dny nespal a nosí ponožky přes kalhoty. A aby toho nebylo málo, tak tam někde o pár řad přede mnou sedí Tobio, který-"
*plesk*
,,Mluvíš zas jak debil Shittykawo" Protočil očima Iwazumi a omluvil se ostatním hráčům.
Bokuto se nahnul k Akaashimu, který koukal z okna.
,,Agaashi, nelíbí se mi. Je divnej"
Akaashi pohladil Bokuta po tváři a chtěl mu říct nějaká milá slova, jež by Bokuta uklidnili.Jenomže odnikud se v uličce autobusu u zadních sedadel zjevil Tanaka
,,HEEEJ LIDIII! NEMÁTE NĚKDO BLICÍ PYTLÍK??? NOYA TO NEDÁVÁ"Akaashi vytáhl rohlík z pytlíku a pytlík jim podal¨.
,,Blicí sice není ale tady"
Tanaka rychle poděkoval a běžel uličkou zpět, Akaashi chvilku poslouchal aby zjistil jaká se situace.,,TY VOLE KÁÁMO NÉÉ TYS MI POBLIL VLASY" Vykřikl Tanaka
,,Vždyť žádný nemáš"
,,Tsukki nebuď zlý "
,,Sklapni Yamaguchi"
*Zvuky zvracení*
Oikawa si dal nohu přes nohu a začal otevřeně mluvit o tom jak jsou hráči z Karasuna hrozní a oškliví. Na češ Kenma zbystřil a nesouhlasně Oikawu probodával pohledem. V zadní části autobusu bylo drama, v prostřední se blilo a v té přední se vedla maminkovská diskuze.
Lev byl velmi překvapený, že viděl Yakua sedět v autobuse. Yaku tvrdil, že to bylo překvapení ale pravdou bylo, že Kuroo nechtěl aby jim Lev křenil. Naproti nim seděl Daichi a Suga. Suga si s Yakuem vyměňovaly rady a mile pomlouvali své hráče z týmu.Autobus začal zpomalovat a všichni začali vykukovat z oken. Autobus stál na parkovišti a řidič otevřel dveře pro výstup. Všichni se rychle hrnuli ven a hledali svá zavazadla.
Letní vánek hýbal s listy stromů, které se tyčily kolem chatek. Chatky stály dokola a uprostřed bylo jakési hřiště. Mezi chatkami stála velká budova a malá budova. Všichni se shromáždili v té velké budově. Bylo jim oznámeno, kde je jídelna, koupelny, hřiště a další srandy. Následovalo rozdělení chatek.
ČTEŠ
Haikyuu camp- Úhel nejen smeče
FanficNěkolik členů z volejbalových týmu se domluvilo, že pojedou na stejný tábor, kde poznají spoustu jiných lidí ale taky sebe. Co na hřišti nemohlo být tolerováno ale na campu může být? Kdo nás překvapí a kdo naopak splní naše očekávání? ⚠️15+ v příbě...