2 ♦ To Kill You

242 30 5
                                    

Şuanda bulundugumuz ortam gerçekten sinir bozucuydu.

Bir saate yakın süredir ağzımdan tek kelime çıkmamıştı. Salondaki büyük, beyaz koltukta öylece oturuyordum. Sıkıntıdan ayaklarımı ritmik bir şekilde sallamaya başladım.

Biraz sonra karnım aç bir kurtunki gibi guruldayınca beni kaçıran kişi -adını hâlâ söylememişti- tek kaşını kaldırarak bana baktı. Ardından tekrar önüne döndü.

Ellerimi reflesks olarak karnımın üstüne koydum ve bastırdım. Bir kere daha guruldayınca bu tuhaf sesin gitmesini umarak biraz daha bastırdım. Ama hiçbir işe yaramıyordu.

"Beni takip et. Sana yemek vereceğim." dedi. Ellerimi karnımdan çektim ve ona olabilildiğince ters ve sinirli bakarak "Hayır, acıkmadım." dedim.

"Gerçekten mi? Karnın öyle demiyor ama." dedi alayla. Gözlerimi devirdim ve gözlerimi ondan ayırdım.

Ve bir guruldama daha.

Dudaklarımı ısırdım. Acıkmıştım. Hem de çok.

"İnat etme de gel. Korkma, ısırmam." dedi ve gülerek mutfak olduğunu tahmin ettiğim yere gitti. Ona ne kadar sinir olsam bile, açlıktan ölemezdim.

Çaresizce onu takip ettim.

Girdiği yer ne çok küçük, ne de çok büyük bi yerdi. Oldukça düzenliydi ve hep açık tonlarda eşyalar vardı.

Aslında evin geneli böyleydi. Yatak odası, salon ve şimdide mutfak. Hepsi beyaz tonlarındaydı.

"Otur." dedi. Başıyla masadaki sandalyelerden birini işaret etti. Sessizce oturdum.

Ve onu izlemeye başladım.

Hafif dalgalı sarı saçları ve yeşil gözleri olan bu çocuk, hiçde birini kaçıracakmış gibi durmuyordu.

Hâlâ ona bakmaya devam ederken bana dönmesiyle hemen önüme döndüm. Önüme, üzerinde sandviç bulunan bir tabak koyduğunda ona baktım ve "Teşekkürler." dedim. Cevap vermeye tenezzül etmeden önündeki sandalyeye oturdu.

Sandviçimin yarısına geldiğimde ona baktım. Hiçbir şey yemiyor, sadece bana bakıyordu. Bakışlarından rahatsız olduğum için başka taraflara bakmaya çalıstım. Neden burdaydım? Resmen beni kaçıran kişiyle birlikte yemek yiyordum -daha doğtusu ben yiyordum-

"Beni neden kaçırdın?" diye sordum. Gülümsedi. Bu gülümsemenin altında çok şey yattığına emindim.

"Çünkü seni öldürmem gerekiyor."

Kısaydı sanki?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim.

Dangerous → LashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin