26

272 17 16
                                    

Днес бе рождения ден на Юнги. Кук му бе звъннал рано сутринта за да му честити. А Юнги милия му се спеше, но изслуша дългото послание на Куки.

Сега бе обяд и малкия чакаше хьонга му да дойде и да го вземе. Бяха се разбрали че тази вечер ще са в Юнги, само двамата.

На вратата на Кук се по звъня и той отиде и отвори. Пред него стоеше усмихнатия Юнги.

Ю:Здравей бебчо - наведе се и го целуна за кратко

К:Здравей хьонг - усмихна се широко - ще тръгваме ли?

Ю:Да - усмихна се

К:Само да си взема раницата - влезе навътре и си взе раницата в която имаше дрехи и пръстените. - готов съм вече

Ю:Добре

Кук излезе от тях, заключи вратата и с Юнги отидоха до колата му.

Ю:Ще те сложа в колата и ще ти сгъна количката, но ти ще ми помагаш нали?

К:Добре

Юнги отговори предната врата, след което вдигна Кук и го сложи вътре.
Юнги почна да сгъва количката на малкия с негова помощ. И когато беше готова бе вкарана в багажника.
Големия се качи на шофьорското място и потеглиха.

Момчетата пътуваха в тишина и след като стигнаха, Юнги бързо скок на от колата и отиде да вземе мъника. След като го взе се насочи към входната си врата.

Ю:Ам беби, ще отключиш ли ти. Първо трябваше да отключва и тогава да те взема - удари си мислен шамар

К:Да, къде са ти ключовете

Ю:В задния джоб

Кук взе ключовете и Юнги се приближи до вратата и малкия отключи и отговори вратата.

Ю:Благодаря ти съкровище, златен си - целуна му нослето

Юнги отиде в хола и остави мъника на дивана.

Ю:Ей сега се връщам, чу ли - целуна го по устичката и отиде до колата си набързо. Взе количката на малкия и раницата му. След което се върна вътре. - бебо обядвал ли си?

К:Да, а ти

Ю:Да

К:Хьонг я ми дай раницата

Ю:Заповядай слънчице - подаде му я

К:Хьонг имам нешо за теб и се надявам са ти хареса - извади кутийката от раницата си и му я подаде - честит рожден ден хьонг

Ю:Благодаря ти, но нямаше нужда - отвори кутийката и видя двата пръстена. - лал, много са хубави. Пръстени за двойки?

К:Да

Ю:Дай си ръчичката беби - взе единия пръстен и хвана ръчичката на малкия и му сложи пръстена.

К:Сега ти си дай ръчичката - взе другия пръстен и го сложи на ръката на Юнги.

Ю:Не искам да го сваляш слънце - целуна му устните и Кук отвърна.


400 думи

You are my everything | Yoonkook Where stories live. Discover now