°Εξηγήσεις και ερωτήσεις°

44 8 67
                                    

Γεια σας.

Εδώ τρελή συγγραφέας 🤡

Λοιπόν μιας και που τελείωσε αυτό το βιβλίο αποφάσισα να κάνω μια πλήρης ανάλυση γιατί πιστεύω ότι θα είναι ενδιαφέρον ¿

Θα το κάνω σε στυλ ερωτήσεων και στο τέλος θα απαντήσω και στις δικές σας ερωτήσεις.

1. Από που εμπνεύστηκα για αυτή την ιστορία;

Έμπνευση για εμένα ήταν όλες οι σειρές/ταινίες/βιβλία μυστηρίου που διαβάζω καθώς και ένα άρθρο που είχα διαβάσει στο οποίο αναφερόταν σε μια αληθινή ιστορία ενός δημοσιογράφου ο οποίος 'βοηθούσε' στην εξιχνίαση φόνων ενώ ο ίδιος τους διεπραττε (την υπόλοιπη πλοκη τη σκέφτηκα μόνη μου). Λοιπόν αυτή την ιστορία την έχω σκεφτεί εδώ και ένα χρόνο. Το προηγούμενο καλοκαίρι είχα ανεβάσει τη πρώιμη μορφή του paradise lost. Τότε ονομαζόταν "illicit lover" και ήταν κυρίως red velvet Και got7 fanfiction. Όμως ναυάγησε πολύ γρήγορα η ιστορία επειδή τότε ξεκινούσα προετοιμασία για πανελλήνιες και δεν μπορούσα να ανανεώνω. Οπότε τη διέγραψα. Και ένα χρόνο μετά αποφάσισα να ξαναγράψω αυτή την ιστορία ανανεωμένη.

2. Πόσο με επηρέασε αυτή η ιστορία;

Μπορεί να μην είναι σπουδαία η ιστορία αλλά εμένα με επηρέασε αρκετά. Να φανταστείτε έφτασα σε σημείο που έβλεπα εφιάλτες. Έβλεπα ότι ένας άντρας ανά δύο ημέρες στις 3 το βράδυ μου άφηνε το πτώμα μιας νεκρής γυναίκας έξω από τη πορτα μου(Someone make it a fanfiction) .

Γενικά από μικρή οι καθηγητές μου έλεγαν ότι έχω πολύ μεγαλη φαντασία και έγραφα από πολύ μικρή ηλικία ποιήματα και μικρά κείμενα. Οπότε σε αυτή την ιστορία αποφάσισα να αναπτύξω την αγάπη μου για τη συγγραφή. Είναι η πρώτη ιστορία την οποία δεν πήρα 'σοβαρά' με την έννοια ότι δεν αγχωνομουν για ανανεώσεις επειδή όταν ανέβασα την εισαγωγή του βιβλίου είχε γράψει ήδη 10 κεφάλαια, και πραγματικά δεν με νοιάζουν οι προβολές η οι ψήφοι. Απλώς γράφω για εμένα.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΑΡΑΚΤΉΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΏΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ





Yato Alisia

Yato Alisia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Paradise lost/multifandom ffWhere stories live. Discover now